5 הימורים בטוחים: מסעדות מומלצות לארוחה עם ההורים בעיר

תפריטי ספיישל עונתיים/אזוריים ומקצוענות שיא. קלארו (צילום: אפיק גבאי)
תפריטי ספיישל עונתיים/אזוריים ומקצוענות שיא. קלארו (צילום: אפיק גבאי)

מקומות עם חנייה סמוכה, תפריט שקורץ לכולם ומנות שמזכירות את המולדת הישנה - אספנו עבורכם כמה מקומות שכדאי לקחת את ההורים בביקור הבא שלהם לעיר, מקומות בלי הפתעות שבומרים לא אוהבים. רק אל תשכחו לתת חיבוק גדול בשמנו

4 בינואר 2022

1. מגזינו

בפרמטר חניה מגזינו היא דיפולט בגלל הסמיכות למגרש אחוזות החוף, שבדרך כלל יש בו מקום (בערב לפחות) והמחיר לתושבי תל אביב מוזל והגיוני. מלבד זאת האווירה במגזינו סולידית מספיק כדי שההורים ירגישו בנוח, יש די רווח בין השולחנות והאוכל (והפיצות והעוגות) ללקק את השפתיים.
מגזינו 

מגזינו (צילום: נועם פריסמן)
מגזינו (צילום: נועם פריסמן)

2. קלארו

עוד מקום שמבוגרים מרגישים בו נוח בגלל החלל המרווח והאווירה. בתפריט פארם טו טייבל אלגנטי אך לא מעונב מדי תמיד אפשר למצוא קלאסיקות ותיקות לצד ספיישלים עונתיים, למשל חודש מנות הדרים שמתחיל בשבוע הבא (10.2).
קלארו  

קלארו (צילום אפיק גבאי)
קלארו (צילום אפיק גבאי)

3. פורטר אנד סאנס

הבר־מסעדה הוותיק הוא מניה בטוחה לארוחה בהרכב משפחתי: אווירה של פאב מפעם, מבחר בירות מרשים ותפריט על קו התפר בין אולדסקול למושחת – נקניקיות, ספייריבס, המבורגר, פיש אנד צ'יפס, פלטת נקניקים וכל מה שתמיד בא טוב עם אלכוהול, ללא קשר לגיל.
פורטר אנד סאנס

פורטר אנד סאנס (צילום יח"צ)
פורטר אנד סאנס (צילום יח"צ)

4. חיים נלו

מקדש הבשרים הוותיק בדרך יפו הוא הזדמנות להתחבר למורשת גם למי שאינו רומני. מה שהחל כדוכן בשרים בגריל בשנת 1960 הפך ברבות השנים למסעדה מז'אנר שנדיר למצוא כיום, ולו רק בגלל העובדה שעדיין מגישים כאן חזיר. ממליגה, צ'ורבה, סרמלה ושאר היילייטס מהמטבח הרומני הם קדימון הולם לפפנאש – סופגניית גבינה מופלאה שמוגשת עם שמנת חמוצה וריבה.
חיים נלו גריל האוס

5. הדסון

עוד מקדש בשרים והפעם בסגנון אמריקאי. הדסון ממוקמת היטב ברשימת המסעדות הטובות בעיר, דבר שמשתקף באיכות הבשר ובשירות. מומלץ לסכם מראש עם ההורים שהפעם הם משלמים כי החשבון יכול להאמיר בקלילות לארבע ספרות.
הדסון

הדסון. (צילום: יח"צ)
הדסון. (צילום: יח"צ)