אוכלים גומרים: המסעדות הכי מחרמנות בתל אביב

הולי בר (צילום רוי גיא)
הולי בר (צילום רוי גיא)

הן אינטימיות, הן סקסיות, הן ייצריות והן יגרמו לכם לסיים את הארוחה שיכורים ולרוץ הביתה ולקרוע את הסדינים. בחרנו את המסעדות הכי מעוררות תאווה בעיר

17 בפברואר 2022

JUS

פריז פינת טשרניחובסקי: בר היין של שמעון משל (פיקוק) שואב השראה מעיר האורות באווירה, באוכל ובאלכוהול. אפלוליות סקסית, מנות קטנות לאכילה משותפת, פשוטות בהווייתן אך לא פשטניות כלל, ותפריט יין שמאפשר לצוות להפגין מיומנות בהתאמה לטעמכם האישי. מומלץ להתאמן בבית על וולה וו קושה ועוד מילות מפתח שנלחשות טוב ברגע הנכון.

מדד האפרודיזיאק: קאצ'ו א פפה מתובל בפלפל ממחוז אורפה בטורקיה, אגרוף ברזל בכפפת קטיפה.
ג'וס

הולי בר

הבר במתחם הר סיני יודע לתמצת אינטימיות, אלכוהול ואוכל טוב ולרקוח מהם ערב מבטיח: מנות לאכילה בידיים שיצרו השפים גומא גלילי (נומה, כתית) ואייל לוי (רפאל, הרברט סמואל), קוקטיילים משוקשקים במיומנות ודי ג'ייז שמצליחים להתאים את המוזיקה לאווירה או להיפך. אם ערב מוקדם בא בחשבון, כדאי לשקול את השעות הקדושות (ראשון-רביעי ושבת, 19:00-21:00) – דיל 1+1 לדרינקים, 50 אחוז הנחה על הקוקטייל השני ו-20 אחוז הנחה על תפריט האוכל.
מדד האפרודיזיאק: ברוסקטת תירס וגבינת עזים עם קרם תירס והבנרו, סלסת פלפלים ופרמז'ן.
הולי בר

הולי בר (צילום רוי גיא)
הולי בר (צילום רוי גיא)

הוטל מונטיפיורי

המלצריות השיקיות והברמנים ההורסים, הפסקול נכון תמיד ובר השיש הירוק שכמו קורץ לך להתיישב לצדו הם רק חלק מהסיבות שהופכות את הוטל מונטיפיורי למובלעת הכי סקסית בעיר. לצד זוגות על הבר ששולקים אויסטרים ושותים יין לבן תמצאו את חדר העישון, שבו מתנוססת מראה ענקית שמתבוננת בכל יושבי החדר, ספריית אמנות מודרנית ומלצר אחד שישמור על הסוד שבאתם איתו לאורך כל הערב. ולא, אי אפשר לעלות לחדר אלא אם כן הזמנתם מראש.
מדד האפרודיזיאק: גיוזה טבעונית במילוי "בשר חדש" (רידיפיין מיט), כרוב וג'ינג'ר.
הוטל מונטיפיורי

הוטל מונטיפיורי (צילום: אנטולי מיכאלו)
הוטל מונטיפיורי (צילום: אנטולי מיכאלו)

לייבררי בר

בשקט אנגלי טיפוסי ובלי יחסי ציבור, בר הספרייה במלון נורמן הפך להיות המקום הכי לוהט בעיר. עם עיצוב של ג'נטלמנס קלאב אנגלי, בר קוקטיילים עשיר ותפריט שמשקף את המטבח הישראלי העכשווי, קשה לא לרצות לבלות כאן כמעט כל שעה ביום. עם רדת החשכה משהו באיפוק האנגלי הופך למתח מיני בשילוב האורות המעומעמים, הברמנים המעונבים ורצון להחזיק כוס משקה ביד לאורך כל הערב.
מדד האפרודיזיאק: אויסטרים על קרח כתוש.
לייבררי

בר הלייברי בנורמן. צילום: סיון אסקיו
בר הלייברי בנורמן. צילום: סיון אסקיו

דלידה

לא קל להגדיר מקום כ"חמארה לבנטינית" ולעמוד בכל הסטנדרטים שההגדרה הזו מציבה. אך הדלידה, אחד המקומות השוקקים בשוק לוינסקי, מצליחה לעשות זאת ובגדול. לצד אווירה השמחה, תפריט המגוון וקוקטיילים בקנקנים (עד כאן: חמארה) שורה על המקום סקס אפיל ייחודי, שבדרך כלל לא מאפיין מקומות שמחים ורועשים. אולי זו התאורה הצבעונית, אולי שעוות הנר המטפטפת במרכז המסעדה, כך או כך – אסור לנו לחזור הביתה לבד.
מדד האפרודיזיאק: ברולה פלפלים חריפים ופטה, כי עם קלאסיקה לא מתווכחים.
דלידה

קאב קם

הבר של בית תאילנדי הוא בדיוק מה שאנו אוהבים: אוכל חריף, אלכוהול משובח ותיבול בוטה ובועט. הווייב התל אביבי החם מקבל ביטוי מדויק באוכל תאילנדי מסורתי, שהבעלים יריב מלילי חי ונושם כבר שנים. החריפות מכתיבה קצב אכילה, איטי, מדוד ומקביל לשתייה, ואין טוב מזה. קוקטיילים תאילנדיים משדרים ניתוק אקזוטי מהמציאות לצד קוקטיילים קלאסיים, משקאות סאקה, וודקה, וויסקי, יינות ובירות תאילנדיות.
מדד האפרודיזיאק: אין כמו סלט‭ ‬פפאיה‭ ‬חריף‭ ‬במיוחד עם‭ ‬שרימפס‭ ‬קריסטל‭ ‬מקומי כדי לחגוג אהבה.
קאב קם

קאב קם. צילום: יהונתן בן חיים
קאב קם. צילום: יהונתן בן חיים

par derriere

בר היין הזה הוא בהחלט מקום ראוי לחגוג את האהבה שלכם. מעבר לבוסתן עצי הפרי החבוי, הבר הפנימי שפונה לבוסתן והמבנה התורכי העתיק בעל תקרה גבוהה, פילוסופיית החיים של המקום, שמתבססת על אוכל איכותי וטעים, היא בדיוק מה שצריך כדי להעביר ערב רומנטי. תוסיפו לזה את הקסם של יפו, ויש לכם מתכון בטוח ליום אהבים מוצלח.
מדד האפרודיזיאק: פטה כבד עם ריבת בצל או מוס שוקולד 70%.
Par derriere

תמונה יפואית. פר דרייר (צילום יח"צ)
תמונה יפואית. פר דרייר (צילום יח"צ)

שילה

הבר המרובע והקטן במרכז מסעדת שילה הוא הלב הפועם של המקום. מצד אחד המטבח הפתוח, ומהצד השני חלל המסעדה ההומה. דווקא על הבר, כשהברמנים מולך מתחרים על המטר וחצי שלהם, נוצרים רגעי קסם אינטימיים בין הסובבים. התפריט, שמחולק בחוכמה לגודלי מנות שונים, מאפשר לכל סועד במידת רעב שונה להיות שמח בחלקו עם מנה בגודל אידיאלי. תוסיפו לזה את המוזיקה הנעימה והשירות המצוין וקיבלתם ערב מושלם.
מדד האפרודיזיאק: טרטר בקר עם גריסי פנינה, פיסטוק ועשבי תיבול עטוף בכרוב מעושן, גרסה חדשה למנה ותיקה ואהובה.
שילה

בסטה

כמו בחורה יפה ללא איפור, הבסטה מושכת ומחרמנת דווקא בפשטוּת שלה: חומרי גלם איכותיים מאוד, שמקבלים טיפול מסור במטבח – על גבול האי התערבות – ותפריט אלכוהול ויין מדויק שעושה נעים. מאוד נעים. הלוקיישן המחוספס, במדרחוב נחלת בנימין בואכה שוק הכרמל, רק מעצים את החוויה החושית. בין כל אלו נוצרת אינטימיות מדושנת מעונג, כזו שלוקחים חזרה הביתה ולמיטה.
מדד האפרודיזיאק: אויסטרים טריים, אלא מה.
בסטה

יש צדפות. רביעי צהרים, מתחילים מוקדם, בסטה

Posted by ‎בסטה – Basta‎ on Tuesday, February 15, 2022