לא על הכחול לבדו: 10 מסעדות עם שירות משלוחים עצמאי

וונג (צילום: שני בריל)
וונג (צילום: שני בריל)

רגע לפני הסופה הגדולה הבאה (היי כרמל!), נזכיר שכבר הפנמנו שהאפליקציות נוטות לעתים לקרוס ולכן ארגנו לכם רשימה של מקומות שאפשר וראוי לסמוך עליהם. בונוס: ברבים מהם תקבלו הנחות ודילים אטרקטיביים

19 בדצמבר 2021

תחזית מזג האוויר שמבשרת את בוא הסערה מטילה צל כבד על משלוחי אוכל. למודי ניסיון ממקרים שבהם אפליקציית וולט קרסה ושליחים לא הצליחו להגיע ליעדם, הבנו שצריך עוד אופציה. מסעדות רבות בעיר מחזיקות שירות שליחים עצמאי שימשיך לפעול כנגד כל הסיכויים והגשם. אל תשכחו לפנק בטיפ גם אם דמי המשלוח כלולים.

1. Fu סושי

האסייתית מהצפון הישן פתחה בתזמון מושלם עם החורף מטבח משלוחים בכתובת המקורית בירמיהו כדי לפשט את שילוח האוכל במשלוחים, במיוחד כאלה הנעשים על ידי שירות השליחים העצמאי של המסעדה. כך גדלים הסיכויים שמה שהזמנתם אכן יגיע, למשל מרק פו עם כיסוני עוף, טום יאם פיקנטי וראמן עם אווז קונפי. מינימום הזמנה 60 ש"ח, דמי משלוח 15 ש"ח.
להזמנות 

FU (צילום: בן יוסטר)
FU (צילום: בן יוסטר)

2. TYO

האסייתית משבזי מחזיקה בשירות שליחים אין האוס שמגיע לכל העיר וגוש דן, כולל שת"פ עם GETT. זאת ועוד: בהזמנה דרך האתר תזכו ב-15 אחוז הנחה על תפריט הסושי. מינימום הזמנה 120 ש"ח, דמי משלוח מ־20 ש"ח.
להזמנות

TYO (צילום: אנטולי מיכאלו)
TYO (צילום: אנטולי מיכאלו)

3. אגאדיר

כרובית בציפוי פריך וטחינה, מרק בצל עם גבינת צ'דר וקרוטונים, כנפיים פיקנטיות לגירוש הקור כמובן המבורגר אנגוס בלחמניה הם רק חלק מהדברים ששליחי אגאדיר מביאים עד הבית בכל מזג אוויר. מינימום הזמנה 84 ש"ח, דמי משלוח 9 ש"ח.
להזמנות

אגאדיר (צילום: איתן וקסמן)
אגאדיר (צילום: איתן וקסמן)

4. ג'ירף

חולמים על עוף בלימון או משהו מוקפץ ובחוץ גשם? השליחים של ג'ירף כאן כדי להגשים משאלות. כדאי להוסיף למשלוח מרק סיני עם כיסונים שהוא ארוחה בפני עצמה או קארי דלעת ושרימפס חריף ונטול גלוטן. מינימום הזמנה 60 ש"ח, דמי משלוח 12/15 ש״ח.
להזמנות ובטלפון 3067*

ג'ירף (צילום: יהונתן בן חיים)
ג'ירף (צילום: יהונתן בן חיים)

5. גרקו

אוכל יווני הוא לא רק צזיקי וקיץ. קחו למשל מרק דייגים מהאי פארוס עם ציר דגים, ירקות שורש, עגבניות, דג ים ועוד דברים טובים או כיסוני פסטה מקורפו במילוי מנגולד. כל אלה ומוסקה מהבילה אפשריים באמצעות מערך שליחים שפועל גם כשכל האחרים קורסים. מינימום הזמנה 100 ש"ח, דמי משלוח 15 ש"ח.
להזמנות

גרקו (צילום: אנטולי מיכאלו)
גרקו (צילום: אנטולי מיכאלו)

6. וונג

המסעדה הווייטנאמית ברוטשילד אינה גובה כלל דמי משלוח בתל אביב, ומבחינתנו זוהי נקודת זכות (את הטיפ אנחנו ממילא נותנים ישר לשליח). נקודת זכות נוספת: תפריט מרקים חדש ממתכונים ביתיים של צוות הטבחים האסיאתיים במסעדה, למשל מרק תירס וויטנאמי, מרק בקר יפני ועוד. מינימום הזמנה 70 ש"ח.
להזמנות

וונג (צילום: שני בריל)
וונג (צילום: שני בריל)

7. פקין ופיצה פיל

קומפלקס המסעדות בקצה הצפוני של העיר מחזיק במערך משלוחים עצמאי גדול במיוחד שמגיע לכל גוש דן ואף לרעננה וכפר סבא, לכל היותר 90 דקות מרגע ההזמנה (75 דקות בתל אביב). במרכז העיר מינימום הזמנה 90 ש"ח, דמי משלוח 16 ש"ח.
פיצה פיל
פקין

פיצה פיל (צילום: אפיק גבאי)
פיצה פיל (צילום: אפיק גבאי)

8. Frame שף & סושי

באפס מאמץ ודמי משלוח כל הסושי, המוקפצים, הסלטים והמרקים יגיעו עד סף הדלת באדיבות מערך המשלוחים העצמאי של פריים שף אנד סושי. דמי משלוח 12 ש"ח.
להזמנות

פריים (צילום: אנטולי מיכאלו)
פריים (צילום: אנטולי מיכאלו)

9. אוקינאווה

המסעדות האסייתיות בגן החשמל ונווה צדק מחזיקות במערך משלוחים עצמי ומציעות הטבה מיוחדת בהזמנה ישירה (לא דרך וולט/תן ביס/ משלוחה): 10 אחוז הנחה על קטגוריית הסושי ספיישל. בשעות הצהריים (12:00-16:00) אפשר להזמין מתפריט העסקיות גם כן במשלוח. מינימום הזמנה 65 ש"ח, דמי משלוח מ-10 ש"ח.
להזמנות

אוקינאווה. צילום: אמיר מנחם
אוקינאווה. צילום: אמיר מנחם

10. ריבר

גולדן סיגר במילוי אונטריב מפורק על קרם תירס; קארי אדום תאילנדי עם נתחי פרגית בטמפורה ואפונת שלג; ראנדנג אינדונזי ועוד מנות חדשות וותיקות נשלחות במערך עצמאי שהרשת האסייתית מחזיקה באופן קבוע. מינימום הזמנה 60 ש"ח, דמי משלוח 14 ש"ח.
להזמנות ובטלפון *6969

ריבר (צילום: אנטולי מיכאלו)
ריבר (צילום: אנטולי מיכאלו)