אפטר פארטי בפה שלכם: 7 מסעדות מומלצות לאחרי מסיבת הגאווה

ביס קטן על הדרך או ארוחה שלמה אם התרעבתם. ג'ובאני (צילום: אפיק גבאי)
ביס קטן על הדרך או ארוחה שלמה אם התרעבתם. ג'ובאני (צילום: אפיק גבאי)

מרתון חגיגות יום הגאווה הולך להגיע לסיומו עם מסיבה מפוארת שתתקיים מחר (שישי). ולמרות שאין לנו אשליות שמישהו או מישהו הולכים לסיים יחד עם המסיבה בשעות הערב המוקדמות, מתישהו צריך לאכול. אז אספנו עבורכם מסעדות שיהיו באזור המסיבה, אפילו אם רק לצורכי מילוי מצברים קל לקראת המשך החגיגות

8 ביוני 2023

1. M25

תנו לאף להוביל אתכם אחרי ניחוח הבשר הצלוי – לא, לא ההוא שנרדם במיטת שיזוף – עד למרכז המסחרי הקטן ברמת אביב, שם נמצא סניף של השיפודייה הסקסית מהכרמל. תאוות בשרים? אז ככה.
ברודצקי 15

2. עמירם

היום קוראים לזה בר, אבל עמירם הוא פאב במובן הטוב של המילה, עם אווירת אולדסקול (תתחברו, לא יהרוג אתכם) והגיניס הכי טובה בעיר.
התערוכה 8

3. מימי/נונו

פיצות, פסטה, סלטים, כריכים עוגות וקינוחים – בסניף של רשת מימי/נונו האהובה בטוח תמצאו משהו טעים לטרוף בתום האירוע בפארק. כוס יין או בירה ליד ואתם מסודרים בהוצאה כספית סבירה.
הרב אשי 16

4. ג'ובאני

מסעדה איטלקית-ערבית נשמעת אולי רעיון מפוקפק, אבל הבעלים של ג'ובאני נולדו ברומא להורים מהגליל, ועל כן מביאים אוכל שהוא בעצם מהבית. הפיצה פריכה ולוהטת ואת הארנצ'יני פריקה אתם ממש רוצים לטעום.
ג'ורג' וייז 20

ארנצ'יני פריקי זה החיים, כך מתברר. ג'ובאני (צילום: אפיק גבאי)
ארנצ'יני פריקי זה החיים, כך מתברר. ג'ובאני (צילום: אפיק גבאי)

5. גרנד קפה טורקיז

קשה לעמוד בפני הפיתוי לפסול את גרנד קפה טורקיז בגלל הלוקיישן (קניון רמת אביב) או בגלל הלקוחות (קשישות בשיער סגול ומטפלות פיליפיניות). אבל מצד שני, האוכל טעים ולא מתחכם, והמיזוג משיב נפש. זמן טוב להתאושש טיפה בקלאס.
איינשטיין 40

6. דרבי בר דגים

אם כבר הגעתם לצפון העיר זוהי הזדמנות להיזכר בדרבי בר דגים, מסעדה ותיקה שמגישה דגים ופירות ים מצוינים ולא מתחכמים בנוהל סלטים פלוס מנה עיקרית.
ברודצקי 43 

7. TLBS

אחרי שהוויד התפוגג והגרם נגמר,  דה ליטל בורגר שופ נכנס לתמונה עם המבורגר עסיסי, טופינגז משוגעים וצ'יפס פריך שמסדרים את הראש לקראת עוד סיבוב. למרות שפייר, המבורגר אולי יסגור לכם את הערב. די נו, צריך את הפחמימות.
חיים לבנון 64