מסעדת ברנז'ה נסגרת לחודשיים עקב חילוקי דעות בין הבעלים לשף

הסיבה: "ריענון קולינרי" וחזרה לקונספט המקורי. מסתמן: פתיחה מחודשת לפני החגים עם שף ותפריט חדשים

מסעדת ברנז'ה. צילום: branja.co.il
מסעדת ברנז'ה. צילום: branja.co.il
17 באוגוסט 2016

מי שניסה להזמין מקום בימים האחרונים במסעדת ברנז'ה נתקל במסעדה סגורה שלא מקבלת הזמנות ומבטלת כאלו ששוריינו מראש. הסיבה הרשמית: "ריענון קולינרי", כשבפועל מדובר על אי הסכמה בין הבעלים, המסעדן הראל בלו (סיטארה, מציצים) לשף דן יושע ("משחקי השף") בנוגע לקונספט הקולינרי של המקום. "טעיתי בשינוי שעשיתי במסעדה, שלא הלכתי עם האמת שלי עד הסוף. ממסעדה שהייתה אמורה להגיש אוכל שמח בסגנון ברצלונה האוכל הפך להיות תל אביבי מתיימר" מספר בלו. "המסעדה לא נסגרת, אנחנו יוצאים לחודש ריענון בברצלונה, שם נקבל השראה מחודשת לקונספט המקורי של המסעדה: אוכל ספרדי קטלוני עם מנות כמו פאן קון טומט, דגים ופירות ים על הפלאנצ'ה, אויסטריים טריים, טאפסים מדליקים ועוד. אני אהבתי את המקום, אבל הקהל פחות אהב אז הגיע הגיע הזמן לנקות מדפים ולחזור עם שף ותפריט חדש".

חוזרים לאוכל ספרדי שמח, ברנז'ה. צילום: אנטולי מיכאלו
חוזרים לאוכל ספרדי שמח, ברנז'ה. צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדת ברנז'ה נפתחה ב-2014 עם תפריט מבטיח של השף אופיר וידבסקי (סיטארה, מונטנגרו). שנה וחצי אחרי הפתיחה נכנס דן יושע לנעלי השף והכניס שינויים בתפריט שהסיטו את המסעדה לכיוון יותר מוקפד ורחוק משוק הבוקרייה בברצלונה.

השף דן יושע, צילום: איליה מלניקוב
השף דן יושע, צילום: איליה מלניקוב

"אני מאוד מאמין באוכל שלי ובקהל הלקוחות שהולך איתי" מספר יושע. "להראל בלו ולי הייתה דרך נפלאה ביחד, אני אוהב אותו ומאחל לו הרבה בהצלחה בהמשך. כרגע אני עובד על פרויקט חדש ומסקרן בחו"ל עם שף ידוע שאינני יכול להרחיב עליו כרגע".