ים, יזע ודמעות: יצאנו לבדוק את המסקרות העמידות בשוק

בין הגלים, בהליכה ברחוב או מתחת לחופה - יצאנו לבדוק על רטוב את שמונה המסקרות הכי עמידות בשוק, ויצאנו עם מסקנות

נבחרת המסקרות העמידות של הקיץ
נבחרת המסקרות העמידות של הקיץ
18 ביולי 2016

1. ז׳יבנשי

עוד לפני שהוכיחה את חסינותה המרשימה בפני מים, התאהבנו ב־Noir Couture בזכות האריזה האלגנטית, המברשת המחוכמת שמונעת גושים מעצבנים והגוון השחור העמוק והסקסי שמחזיק מעמד שעות על גבי שעות.

161 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

מסקרה עמידה של ז'יבנשי
מסקרה עמידה של ז'יבנשי

2. עדה לזורגן

שום טיפה מלוחה לא הצליחה לשבור את נחישותה של Vampire Mascara להעניק כיסוי עבה ודרמטי לאורך זמן, בדיוק כפי שהבטיחה המאפרת הוותיקה עדה לזורגן שפיתחה אותה.

108 ש"ח, להשיג באתר adahlazorgan.co.il

מסקרה של עדה לזורגן
מסקרה של עדה לזורגן

3. לנקום

הגרסה החדשה והמשופרת של Hypnose Drama Waterproof נהנית מאותם מאפיינים שהפכו את המסקרה לרב מכר: כיסוי ריסים אבסולוטי ומראה מלא שיק, בתוספת פורמולה מיוחדת עמידה במים, שמבטיחה ובהחלט מקיימת.

195 ש"ח, להשיג במשביר לצרכן, בסופר־פארם, בניו פארם ובפרפומריות נבחרות 

מסקרה עמידה של לנקום
מסקרה עמידה של לנקום

4. מאק

In Extreme Dimension Waterproof Lash של מאק לא אכזבה גם במבחן הברז: מזרזיפים ועד מים זורמים, למסקרה זה לא הזיז והיא נותרה בעינה – שחורה, עמוקה, יציבה ובוטחת.

120 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת ובאתר maccosmetics.co.il

מסקרה עמידה של MAC
מסקרה עמידה של MAC

5. לוריאל פריז

המסקרה החדשה False Lash Wings מתהדרת ביכולת להדגיש ולהעצים את הריסים והיא אכן עושה זאת היטב, הודות לסיבי המברשת המתוכננים בחוכמה. עמידותה במים, עם זאת, מתוחכמת פחות. במילים אחרות, הקפידו להצטייד בטישו בתיק.

119 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

מסקרה של לוריאל
מסקרה של לוריאל

6. דיור

הסיבה האמיתית לקפוץ לחו״ל ממתינה בדלפק של דיור בדיוטי פרי. המסקרה Dior Show Waterproof אינה רק מאריכה, מעבה ומעניקה לריסים נפח דרמטי, אלא גם עמידה בצורה קיצונית למים.

33 דולר, להשיג בלעדית בג‘יימס ריצ׳רדסון דיוטי פרי

7. רימל לונדון

לא ציפינו לפחות מ־100 אחוז הצלחה מהמותג הלונדוני שהפך לשם גנרי למסקרות באשר הן, ואכן המסקרה של 100% Waterproof לא מאכזבת. יתרה מזאת, המסקרה מתייבשת על הריסים בזריזות ומחירה לא מייבש את הכיס.

46 ש"ח, להשיג בסופר־פארם

8. פופה

Pupa Vamp Mascara Extreme מצטיינת באופן מריחה נוח להפליא, באפקט מודגש ובמרקם עשיר, אך על אף יתרונותיה, זו אינה המסקרה המומלצת אם תוכניותייך כוללות זינוק לבריכה או בכי תמרורים.

59 ש"ח, להשיג בסופר־פארם

מסקרה עמידה של פופה
מסקרה עמידה של פופה