לה לה לנד בשכונת התקווה: מעונות חדשים לסטודנטים למשחק של יורם לוינשטיין

אפשר למנות את הפלוסים והמינוסים אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהג'נטריפקציה חיה ובועטת בשכונת תקווה. כעת מצטרפים לחגיגה מעונות חדשים לסטודנטים של יורם לוינשטיין. כמה זה יעלה להם ואיך זה נראה?

הדמייה של מעונות הסטודנטים מול הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין
הדמייה של מעונות הסטודנטים מול הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין
24 בינואר 2019

 

צעד ג'נטריפקצי נוסף בשכונת התקווה: מעונות סטודנטים בתל אביב מזכירים בעיקר את הבניינים המטופחים  שבקרבת האוניברסיטה, אבל כעת מצטרפים לטייטל מעונות נוספים: הסטודנטים של הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין יזכו גם הם לדירות שממוקמות בקרבת מוסד הלימודים שלהם, בבניין בן 4 קומות. חשוב לציין שהמעונות פתוחים לא רק לסטודנטים למשחק, אלא לכל סטודנט באשר הוא.

עוד כתבות מעניינות: 
בית הצעירים החדש בשכונת התקווה
סטודנטים למשחק שהוטרדו מינית מדברים לראשונה
ערכנו סיור קולינרי בשכונת התקווה 

הסטודיו של לוינשטיין, מהגדולים והחשובים בתעשיית הבידור הישראלית, יהיה הראשון מסוגו שיזכה למעונות. התוכנית להקמתם אושרה לפני 7 שנים בוועדה האזורית לתכנון ובנייה וכללה אישור ל-28 דירות בלבד. הבניין נבנה בשנים האחרונות על מגרש ברחוב חנוך שבשכונת התקווה, בו שכן קודם לכן מבנה נטוש ששימש בעבר כתחנת טיפת חלב ומקום ללימוד תלמוד תורה.

אז ממה יהנו הסטודנטים? המבנה מעוצב ב"אווירה צעירה" ומכיל בתוכו 35 יחידות דיור בגודל של כ-20 מ"ר – ליחידים, לזוגות ולשותפים. כמו כן, קיימות בבניין דירות סטודיו, דירות 2 חדרים ודירות גן שיגיעו מרוהטות ומאובזרות טיפ טופ. בגג הבניין, שנבנה על ידי חברת בזלת, יימצאו הסטודנטים פינות ישיבה, חדר כביסה ובחצר הבנייה הוקם אזור בטוח ומצולם.

הדמייה של מעונות הסטודנטים מול הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין

הדמייה של מעונות הסטודנטים מול הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין

בשלב הראשון ישווקו להשכרה 9 יחידות דיור בקומה הקרקע. שכר הדירה יעמוד על 2400-2700 ש"ח לדירת סטודיו ו-1500-1700 ש"ח לדירת שותפים. ביום שישי הקרוב (25.1) יתקיים במקום יום פתוח בין השעה 10:00-14:00, בו ניתן יהיה להירשם. על הסטודנטים להגיע עם צילום תעודת זהות, כרטיס סטודנט ו-500 ש"ח פיקדון. תאריך האכלוס המשוער הוא 1 במרץ.