מצעד העשור: שלום מיכאלשווילי

מתחרט שלא עבר לגור בניו יורק. שלום מיכאלשווילי (37), שחקן, קומיקאי ויזם, בזוגיות+1

שלום מיכאלשווילי (צילום: איליה מלניקוב)
שלום מיכאלשווילי (צילום: איליה מלניקוב)
26 בינואר 2016

לפני חמש שנים כיכב שלום מיכאלשווילי על השער שלנו ברשימת האנשים הכי סקסיים בתל אביב. הוא בדיוק התגרש, זוהה בעיקר עם שלישיית "מה קשור" והחל להגיח בתפקידים טלוויזיוניים דרמטיים. בשנים שחלפו מאז אי אפשר להתעלם מהכישרון שלו, שתורגם גם לתפקיד ראשי בגרסת הבמה ל"חולה אהבה בשיכון ג'" של הקאמרי, לעסק צעצועים מקוון בבעלותו ולמיזם המאפשר הענקת מתנות באשראי באירועים. ובאשר לאירועים אישיים משמחים: מיכאלשווילי הפך במרץ האחרון לראשונה לאבא, כשבת זוגו ענבל שלווי ילדה את ארי. איכשהו גם המחשבה עליו עם שפופרת משחה ובקבוק טלק מוסיפה לסקס אפיל שלו.

שלום מיכאלשווילי (צילום: איליה מלניקוב)
שלום מיכאלשווילי (צילום: איליה מלניקוב)

השנה הכי טובה שהיתה לך בעשור האחרון: "בגיל 36 הפכתי לאבא, זה באמת הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים ובטח בעשור הזה".

רגע של משבר: "בגיל 30, כשנכנסתי לעשור הרביעי לחיי, בשלב שבו אנשים רבים מתחילים להקים משפחה, פירקתי זוגיות ארוכה והתחלתי להכיר את עצמי מחדש. זו הייתה תקופה לא קלה אבל הרווקות התגלתה כדבר נחמד (והנה חטפתי מרפק מענבל, אז אעבור לשאלה הבאה).

[tmwdfpad]הפספוס הכי גדול: "שלא גרתי לתקופה קצרה בחו"ל. תמיד פנטזתי על חצי שנה בניו יורק או להיזרק על חופי ברזיל ולשחק פוצ׳יוולי כל היום. חוץ מזה בכל יום הולדת אני עושה רשימת יעדים לשנה הבאה, וכבר שבע שנים אני מפספס את החלום ללמוד ספרדית".

מה באמת חייבים להספיק לעשות עד גיל 40? "בת".