מצעד העשור: שני בר

רוצה לטוס לחופשה טרופית בברזיל. שני בר (41), מעצבת נעליים, בזוגיות+1

שני בר. צילום: איליה מלניקוב
שני בר. צילום: איליה מלניקוב
26 בינואר 2016

שני בר – האחראית לכך שאנחנו חורכות את מדרכות העיר המטונפות בסטייל – החלה לעמול על קולקציית הנעליים הראשונה שלה עם תום לימודיה בבצלאל בשנת 2004, ומאז פתחה שתי חנויות בעיר (עוד אחת בדרך) וחנות בברלין ברובע מיטה שממנה היא משווקת לבוטיקים באירופה את הדגמים שלה, שהופכים את אובססיית הנעליים שלנו להכי לגיטימית – הרי חשוב לטפח את התעשייה המקומית. בשנה שעברה היא ובן זוגה הברזילאי מרקוס הביאו לעולם את אמיליה.

שני בר. צילום: איליה מלניקוב
שני בר. צילום: איליה מלניקוב

השנה הכי טובה שהיתה לך בעשור האחרון: "את העשור הרביעי לחיי חתמתי באימהות, פרק חדש מדהים ומרגש, מעבר חד מעצמאות טוטאלית להגדרת מושג הזמן מחדש, המון אתגרים והנאה אינסופית".

פספוס רציני: "לפני כמה שנים סילביה פנדי הייתה בביקור בארץ והופיעה אצלי בחנות עם פמליית נשים איטלקיות שנראו כאילו יצאו מ'ווג'. זה היה בראשית דרכי, כשפתחתי את החנות הראשונה ועבדתי באותו יום גם כמוכרת. היא בחנה את הנעליים והחלה למדוד ולבסוף בחרה זוג שרצתה לקנות. מרוב התרגשות לא מצאתי את המידה, ורק לאחר שהיא הלכה מצאתי את הזוג במידה שהיא רצתה. תמיד הצטערתי שלסילביה פנדי אין זוג שלי בארון".

[tmwdfpad]חלום שטרם הגשמת: "חופשה טרופית אמיתית של חודש פלוס. מקווה להגשים אותו בקרוב, כשניסע לבקר את סבתא וסבא של אמיליה בברזיל".

מה באמת חייבים להספיק לעשות עד גיל 40? "להפסיק לחשוב על הגיל".