קורונה (More than) פרנדלי: המקומות הטובים לדייט בטוח

פארק המסילה, ליד התדר. צילום: ספי קרופסקי
פארק המסילה, ליד התדר. צילום: ספי קרופסקי

אומיקרון הגיע לשכונה, ההתקהלויות המתוקות והדביקות שלנו בסכנה, ובנוסף להכל - גם קר ומעונן לאללה. בדיוק לשם כך יצרנו לכם רשימת מקומות שכדאי ובטוח להיפגש. לא רק לדייטים ראשונים

6 בינואר 2022

המגפה חזרה להשתולל ברחובותינו, ההתקהלויות המתוקות והדביקות שלנו בסכנה, ובנוסף להכל – גם קר ומעונן לאללה. אז בשביל כל הרווקימ.ות שבחרדה מעוד חורף מסוגר לבד, ומשחררים מפרקים לקראת חזרה בפול פאוור לאפליקציות ההיכרויות, יצרנו את רשימת מקומות הדייטים האולטימטיבית והבטוחה מקורונה (ומהמבול).

לפני שנה הבאנו לכם את הרשימה האולטימטיבית – היכן להשתין באמצע דייט במרחב הציבורי?

1. המרפסת בהבימה

בתוך כיכר הבימה (ההמונית אך הנעימה לישיבה לא פחות בימים נעימים), אם מתקרבים לאזור המוצל של הלנדוור, תמצאו מרפסת מתוקה, ירוקה, מקורה בחלקה ומרובת ספסלים רחבים לישיבה – אפילו במרחק בטוח. גם לא תיאלצו להסתכן במגע עם הילדים הקטנים והלא מחוסנים של מרכז העיר, וגם תוכלו ליהנות מאינטימיות נעימה באחד מהאזורים העסוקים בעיר.

מה לוקחים בטייק אווי: פיצה מהבבקה כמובן. אבל גם לאב איט, ווי לייק יו טו ולחמנינה הן חלופות נהדרות.
איפה תופסים מחסה יחד בגשם: מתחת למגוון המחסות המקורים ברחבי הכיכר. או בתוך הבימה, אם גילה אלמגור עושה לכן את זה, לא שופטות.

2. כיכר ביאליק

אי אפשר לציין מספיק יתרונות של המקום היפה בעיר. לא רק שהוא נעים, שקט, בעל מגוון מקומות ישיבה, וקרוב לאלנבי וטשרניחובסקי מרובי אופציות המאכל והמשקה – כשיושבים בו מרגישים במדריד וככל שהחו״ל מתרחק ככה אנחנו יותר רוצים להרגיש אותו. הזדרזו לכם לחסות בצלו של בית העיר רגע לפני השיפוץ האימתני ותיהנו מאחר צהריים מתוק בכיכר שמשום מה כמעט תמיד ריקה.

מה לוקחים בטייק אווי: גלידה משטפן, אובייסלי. במלוח: סביח טשרניחובסקי.
איפה תופסים מחסה יחד בגשם: תחת המדרגות המקורות של בית העיר שבקרוב יהפכו לפיגומים, מהרו לכן.

כיכר ביאליק (צילום: Shutterstock)
כיכר ביאליק (צילום: Shutterstock)

3. פארק מדרון יפו/גבעת הילטון/הספסלים בחוף פרישמן

לא סתם כינסנו יחדיו את האופציות היפות ביותר שכוללות נוף לים. א׳ – כי שקיעות של חורף הן רומנטיקה כפויה ואנחנו מריירים על זה. ב׳ – כי כולנו תקווה שבחורף גם הכייסים מסתתרים מהקור, והמבין יבין. אבל עם בקבוק יין טוב, מזג אוויר לא מחריד, אולי אפילו איזו שמיכת סלון – מדובר בדייט שהדושים התל אביבים חוגגים עליו כבר עשורים גם במחיר של היעלמות מובטחת של הטלפון, הארנק או המפתחות של האוטו. Go figure. יתרון: אם לא הולך תוכלו לברוח ל״פיפי״ בשירותים של חניון פרישמן.

מה לוקחים בטייק אווי: מביאים מהבית. אלא אם יש לכם כוח למחירים המופקעים של מסעדות החוף.
איפה תופסים מחסה יחד בגשם: בהצלחה נשמות. סיפור לנכדים.

פארק מדרון יפו. צילום: שאטרסטוק
פארק מדרון יפו. צילום: שאטרסטוק

4. הסינמטק

לא, אנחנו לא שולחים אתכם לקולנוע הצפוף, נטול הפופקורן והריחוק החברתי אלא דווקא לחלקו החיצוני, לרחבה, שביום יפה תוכלו למצוא בה מגוון פינות ישיבה מתוקות וספסלים באווירה נעימה ונינוחה. פלוס: לפי המבטים של התיכוניסטיות מעירוני א׳ שמקיפות את האזור בהמוניהן תוכלי להבין אם הוא שווה משהו או לא.

מה לוקחים בטייק אווי: שרונה מרקט ממש מאחוריכם, רחוב הארבעה מול, וקרליבך מרחק פסיעה. תסתדרו
איפה תופסים מחסה מהגשם: כניסת הסינמטק מקורה. ואם אתם בכלל לוקחים סיכונים, תיכנסו פנימה ואולי תצליחו לעמוד מאחורה באיזה גודאר טוב.

סינמטק תל אביב | צילום: shutterstock
סינמטק תל אביב | צילום: shutterstock

5. פארק המסילה והתדר

ביום: פלוט מקפה רומנו וישיבה על הדשא בפארק המסילה (שההייפ ממנו נמצא בדיוק בנקודה הזו שבה כבר לא סיוט לשבת שם), בלילה (או ליודעי דבר, בערב הלא מאוחר מדי) – דרינק ופיצה מהתדר וישיבה באחד ממגוון השולחנות, הרמפות או המדרגות שלשירותכם. בילוי מקצה לקצה, באוויר הפתוח, בלי להרגיש שהתפשרתם על פרופר דייט, מוש.

מה לוקחים בטייק אווי: אייל שני ולהקתו.
איפה תופסים מחסה מהגשם: במגוון החללים החיצוניים המקורים או בחלל העליון של הרומנו. אולי תתפסו איזו הקלטת פודקאסט.