מקליד/ה: חמש מקלדות שכדאי להתקין בסמארטפון שלכם

המקלדת הפשוטה של האייפון לא מספקת אתכם? אספנו בשבילכם חמש מקלדות חלופיות שיעזרו לכם להעביר את המסר שלכם בקלות ובמהירות

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock
27 בנובמבר 2014

מאז שהודעות טקסט הפכו לאמצעי התקשורת השכיח ביותר בקרב צעירים, עלה הצורך במקלדת שתצליח להעביר את המסר בצורה מהירה ואפקטיבית ככל האפשר. במכשירי iOS לא ניתן היה להחליף את המקלדת הטבעית של המכשיר עד לגרסת iOS 8 שיצאה לאחרונה, אך מעכשיו גם אייפוניסטים יוכלו ליהנות ממקלדות מותאמות שיתאימו לצרכים שלהם בצורה אפקטיבית יותר. אספנו בשבילכם את חמש אפליקציות המקלדות שיעזרו לכם להתכתב כמו שעושים את זה ב-2014.

מקלדת אוטוקורקט לאימוג'י

סטיקרים ואימוג'י הם תוספת חדשה יחסית לעולם שירותי ההודעות אך הם כובשים אותו בסערה. הבעיה המרכזית היא שצריך בכל פעם לחפש את האימוג'י הנכון, ולמי שלא רגיל זה יכול לקחת לא מעט זמן ומאמץ. מקלדת Emojimo תעזור למתקשים עם תורת האימוג'י על ידי תרגום אוטומטי של טקסט לאימוג'י. למשל, אם תכתבו לחבר "היי, רוצה לראות סרט?", אז במקום המילה "היי" יופיע סטיקר של יד מנפנפת, במקום "לראות" יופיע סטיקר של עיניים ובמקום "סרט" יופיע סטיקר של סרט. מושלם לאנשים שרוצים לחבור לטרנד האימוג'י אך לא יודעים איך. המקלדת חינמית וזמינה באפסטור. להורדה לחצו כאן.

מקלדת Emojimo. צילום מסך
מקלדת Emojimo. צילום מסך

מקלדת ציור

לפעמים הדרך הכי טובה להסביר את המסר שלכם היא בעזרת ציור, לכן מקלדת שמאפשרת לכם גם לצייר היא כלי אפקטיבי במיוחד. אפליקציית DrawType היא תוסף למקלדת שמאפשר לכם לעשות בדיוק את זה, לצייר ולשלוח את הציור בזמן התכתבות. השמיים הם הגבול, כל עוד יש לכם כישרון ציור כלשהו. מחירה של האפליקציה הוא 4 שקלים. להורדה לחצו כאן.

מקלדת Drawtype. צילום מסך
מקלדת Drawtype. צילום מסך

מקלדת גיפים

במקביל למהפכה הויזואלית שיצר האימוג'י בעולם שירותי ההודעות, גם הגיפים הפכו לפופולאריים מאוד. מקלדת Popkey מאפשרת לכם לחפש ולשלוח בזמן אמת גיפים בקלות מדהימה. מעכשיו אם תרצו לשים תמונה של גראמפי קאט או של אדם נוחר או כל דבר אחר, ידרשו מכם רק מספר לחיצות על המסך. האפליקציה היא חינמית, להורדה ליחצו כאן.

מקלדת Popkey. צילום מסך
מקלדת Popkey. צילום מסך

מקלדת חכמה

אימוג'י וגיפים זה נחמד, אבל בסופו של יום אתם רוצים מקלדת אמינה שתאפשר לכם לכתוב בצורה מהירה ונוחה. מקלדת Swype היא מהוותיקות והפופולרית במערכת אנדרואיד ויש סיבה טובה לכך: היא מסוגלת ללמוד אתכם ואת ההרגלים שלכם וכך מתקנת אתכם בצורה אפקטיבית יותר. נגמרו הימים של התפרצויות הזעם על האוטוקורקט שכל הזמן מתקן לכם את המילים בצורה כושלת. מקלדת Swype זמינה במחיר של 4 שקלים באפסטור, להורדה לחצו כאן.

מקלדת Swype. צילום מסך
מקלדת Swype. צילום מסך

מקלדת מהירה

Swype היא מקלדת אמינה ונוחה אמנם, אך כמו שאומרים בעולם הרכב, היא לא בנויה למהירות. אם אתם אוהבים לכתוב הרבה ומהר, Fleksy היא המקלדת בשבילכם. מקלדת זו מכילה מספר טריקים נחמדים כגון משיכת האצבע שמאלה למחיקת מילה, אך כאמור היתרון הגדול שלה הוא שמדובר במקלדת המהירה בשוק. אם את מחפשים עוד אישור למהירותה, תדעו ששיא העולם בכתיבת הודעת טקסט בסמארטפון נשבר בעזרת Fleksy. המקלדת זמינה במחיר של 4 שקלים באפסטור, להורדה לחצו כאן.

מקלדת Fleksy. צילום מסך
מקלדת Fleksy. צילום מסך