מקסיקני עד הבית: סניף משלוחים חדש לטאקרייה

בעוד שעסקים רבים בסביבת הרכבת נאלצים לסגור את שערייהם, המסעדה המקסיקנית טאקרייה פותחת סניף משלוחים חדש לכל חשקי הבוריטו, טאקו או נאצ'וס שלכם. אולה!

הבוריטו של טאקריה. צילום: אנטולי מיכאלו
הבוריטו של טאקריה. צילום: אנטולי מיכאלו
7 ביולי 2016

מעבר חטוף בלוגואים המתנוססים על הגדר שתוחמת את עבודת הרכבת הקלה באזור יהודה הלוי מגלה מציאות עגומה – חצי מעסקי המזון ששמם מתנוסס על הגדר נסגרו או עברו למקום אחר בעיר. לוגו אחד שלא מופיע עליה הוא זה של המקסיקנית טאקרייה, שלדברי הבעלים עובדת כל כך חזק, עד ש"נאלצו" לפתוח סניף נוסף – ובאותו הרחוב!

"יש לנו יותר מזל משכל בנושא הזה", מספר שחר שטרן מנהל הטאקרייה, "כל התנועה עוברת דרכנו, רק במזל לא סגרו לנו את הרחוב עם חומה. הגענו למצב שכל יושבי המשרדים מגיעים אלינו לאכול צהריים ומפאת חוסר מקום לשבת חלה דרישה למשלוחים וטייק אווי. אנשים ממתינים 20 דקות בסניף לקחת מנות ונשרפת להם כל הפסקת הצהריים".

נוסף לדרישה בצהריים ובערב, עשרות עסקים התחילו להתעניין בתפריט של הטאקרייה כחלק בלתי נפרד מאירועי חברה. "תמיד התחבטנו אם לפתוח סניף נוסף במרכז העיר, צפון דיזנגוף למשל, ומשם לשלח את המשלוחים. הזמן עבר ולא הצלחנו למצוא נכס ראוי עד שהגיעה ההזדמנות במורד הרחוב".

הסניף החדש יציע טייק אווי מיום ראשון הקרוב, ומשלוחים – מיום חמישי הקרוב. תפריט המשלוחים של הטאקרייה יכלול את כל מנות הדגל ומספר חידושים מעניינים: טאקו מפורק להרכבה עצמית (32 ש"ח) וערכת נאצ'וס לא אפוי להכנה בתנור (200 מעלות במשך 4 דקות) שאמורים לצאת פריכים בדיוק כמו במסעדה ומגיעים עם כל התוספות: פיקו דה גאיה, חלפניו, גוואקמולה, שמנת חמוצה, סלסת עגבניות שרופות (32 ש"ח).

מנות נוספות שתמצאו במשלוחים: כנפיים חריפות (34 ש"ח), קסדייה חזה עוף/ שרימפס/ דלורית (28־36 ש"ח), בוריטו קלאסי/עוף צלוי/רצועות עוף/צ'ילי קוןקרנה/שרימפס/טבעוני (39 ש"ח), סלט בוריטו (39 ש"ח), מוס שוקולד (18 ש"ח), פלאן קרמל מקסיקני (22 ש"ח), צ'ורוס עם רוטב שוקולד/ריבת חלב/סילאן (18־30 ש"ח) ועוד. בתפריט הטייק אווי תמצאו גם דרינקים כמו מרגריטות בטעמים שונים (30־34 ש"ח) וסלסות שונות (20 ש"ח ל־250 מ"ל).

טאקרייה משלוחים, לבונטין 13, כל יום 12:00-24:00, 5364*