מותג האיפור "מקס פקטור" עושה עלייה

מותג האיפור ההוליוודי הוותיק מקס פקטור עושה עלייה. על אילו מוצרים אסור לוותר ומאילו כדאי לשחרר?

צלליות של מקס פקטור. צילום: יח"צ
צלליות של מקס פקטור. צילום: יח"צ
16 בפברואר 2017

מה המשותף לגווינת פאלטרו, מדונה, סטלה מקסוול ומרילין מונרו? מלבד הבלונד (מי בטבעי, מי בחמצן), ארבעתן כיהנו (מי בעבר, מי בהווה) כפנים של מותג האיפור האמריקאי מקס פקטור, תושב חוזר שבימים אלה ממרפק לעצמו מקום על המדפים לאחר היעדרות של 37 שנה מהשוק המקומי.

מותג האיפור הוותיק הוקם בלוס אנג'לס לפני 101 שנה על ידי מקס פקטור, מהגר יהודי מפולין שביסס את מעמדו כמאפר הוליוודי בכיר ונחשב לאבי האיפור המודרני הודות להמצאות כגון הריסים המלאכותיים, המייק אפ סטיק ועצם טביעת המונח מייק אפ. כמו כן, נחשב המותג לחביב הקהל בקרב מאפרי "דה ווייס" ו"אקס פקטור" העולמיות.

שפתון של מקס פקטור. צילום: יח"צ
שפתון של מקס פקטור. צילום: יח"צ

אז מה כדאי להוסיף לתיק האיפור? גולת הכותרת היא False Lash Effect Mascara, שלדברי החברה נחשבת למסקרה הנמכרת ביותר בעולם, וזאת הודות למברשת קצרת הסיבים שיוצרת אפקט של ריסים חטובים ומעוגלים בלי להיתקע עם גושים מיותרים של צבע (75 ש"ח). שבה את לבנו גם Lipfinity Lip Volour – שפתון עמיד בגימור מט משגע שאינו מייבש את השפתיים (85 ש"ח). לדברי אנשי מקס פקטור מדובר בלהיט שנמכר מדי תשע שניות ברחבי העולם. לעומת זאת, אפשר לוותר על המייק אפ הסובל ממרקם כבד, כמו גם על ערכת הצלליות, שהמארז המלבני והצר שלה הופך את עסקי עישון העיניים למסורבלים במיוחד.

מקס פקטור, 39־109 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם