עוד סיבה טובה לחסום את העיר: מרוץ הלילה של תל אביב חוזר

צאו אל הרחובות! חסמו את הכבישים! מרוץ הלילה ב-2022 (צילום: כפיים Sportphotography)
צאו אל הרחובות! חסמו את הכבישים! מרוץ הלילה ב-2022 (צילום: כפיים Sportphotography)

כבר התרגלנו לחסום את העיר בגלל הפגנות, צעדות וביקורים של דיקטטורים, וכמעט שכחנו מהאירועים שחוסמים את תל אביב בימים שגרתיים יותר, אבל מרוץ הלילה העירוני חוזר בדיוק בזמן כדי להזכיר לנו. המארגנים מבטיחים את "מסיבת הריצה הגדולה בישראל". תתחילו להתחמם

21 באוגוסט 2023

כבר התרגלנו לחסום את העיר בהפגנות וצעדות, כבר התרגלנו שדיקטטור דמיקולו חוסם אותה כשמתחשק לו לתקוע לכם אצבע בעין, אבל כמעט שכחנו מעוד סיבה משמחת שבגללה נכנסת תל אביב למצור גם בתקופות שגרתיות יותר: מרוצים עירוניים עממיים. בדיוק בזמן כדי לרענן את זכרוננו מגיעה הבשורה על שובו של מרוץ הלילה של תל אביב-יפו.

זה יקרה ב-8.11 (יום רביעי אם אתם מול היומן), ביוזמתה של עיריית תל אביב-יפו ורשות הספורט העירונית ובהפקת חברת "כפיים" ובחסות ענקית ההייטק הישראלית Papaya. המרוץ הלילי יוזנק החל בשעה 20:30 ויעבור בשלל אתרים מרכזיים בעיר, לצד מיצגי אור מגוונים ברחבי העיר ומנהרת לדים מהחלל החיצון. לאורך המסלול ימוקמו במות מוזיקה שיסייעו לרצים בשמירה על הקצב.

מי אמר שחיי הלילה מתו. מרוץ הלילה של תל אביב (צילום: כפיים Sportphotography)
מי אמר שחיי הלילה מתו. מרוץ הלילה של תל אביב (צילום: כפיים Sportphotography)

מרוץ הלילה כבר הפך למסורת מאז הוזנק לראשונה ב-2010. לאכזבתם של הרצים האובססיבים לא מדובר במרתון, אלא במסלול קליל יחסית באורך עשרה קילומטרים המחולק לחמישה מקצים, על מנת לאפשר לרבבות המתרוצצים את הספייס שלהם. במתחם הזינוק והסיום של המרוץ בגני יהושע יערך הפנינג ענק הכולל מתחמי פעילות של נותני החסות ואקספו אקטיבי של מיטב המציגים. בסיומו תיערך גם מסיבה מול במת הענק שתמוקם בפארק גני יהושע.

ישראל ישראלי:"אז רגע, אני מגיע למסיבה או למרוץ?"היי ישראל, אנחנו מבינים את הבלבול שלך, אמנם זה נקרא מרוץ הלילה PAPAYA…

Posted by ‎כפיים אקטיב – KPM‎ on Saturday, August 12, 2023

ולשאלה הכי חשובה תמיד: איזה רחובות ייחסמו? המרוץ יעבור כאמור ברחובותיה הראשיים של העיר וביניהם: אבן גבירול, כיכר רבין, שדרות רוקח ועוד. מפה מלאה ומעודכנת של הרחובות החסומים תתפרסם בהמשך. תתחילו לרוץ.

>> מרוץ הלילה, 8.11 20:30, גני יהושע. הנחות משמעותיות בהרשמה מוקדמת, הנחות למחזיקי דיגיתל ופרטים נוספים באתר המרוץ