מרכז סוזן דלל מציע מנוי ללא הגבלה

במרכז סוזן דלל מציעים למבקרים מינוי חדש בשיטת "כפי יכולתך", שיאפשר למנויים לצפות בכמה מופעים שירצו, גם בסופי שבוע

מרכז סוזן דלל. צילום: עמוס גיל
מרכז סוזן דלל. צילום: עמוס גיל
3 בדצמבר 2014

מרכז סוזן דלל יוצא במפעל מינויים ייחודי וראשון מסוגו בתחום התרבות: מינוי "מחול כפי יכולתך" המאפשר לקהל לצפות, ללא הגבלה ובכל יום, במופעיהן של להקות המחול הישראלי המתקיימות במרכז, בהן להקת המחול הקיבוצית, עידו תדמור, ענבל פינטו ואבשלום פולק, מריה קונג ועוד, ובמופעיהם של כל יוצרי המחול הצעירים והוותיקים המופיעים במקום. מחיר המינוי עומד על 690 ש"ח לשנה בתקופת ההשקה, שתימשך עד 31 בדצמבר, ולאחר מכן יעמוד על 990 ש"ח לשנה. מחירי המופעים במרכז מתחילים ב־50 ש"ח ולרוב מגיעים גם ל־100 שקלים ויותר, כך שמחיר המינוי מוזיל את הכרטיסים גם אם הרוכש צופה בהופעה אחת בחודש.

"השתעשענו ברעיון הזה זמן רב, וחלק מהתהליך היה לחפש איך לייחד ולהבדיל את היוזמה – על ידי כותרת מיוחדת או אמירה שונה מהרגיל. כך עלה הרעיון לשם, מסביר יאיר ורדי, מנכ"ל סוזן דלל. לדבריו, שני היבטים מרכזיים הנחו את הצוות בבניית מודל המינוי: "ראשית, המינוי נועד להמשיך לקדם את המחול בישראל, לסייע ליוצרים והלהקות להנגיש את יצירתם לקהל הרחב ולסייע להם בשיווק המופעים ובהפצתם. לכן היוזמה, לדעתנו, תיטיב עם כל הנוגעים בדבר. ההיבט השני הוא לאפשר לקהל הישראלי לחוות יצירה מקומית מבלי שהדבר יכביד על כיסו, בתעריף מוזל ומתוך התחשבות במצב הכלכלי וביוקר המחיה ההולכים וגדלים, שמשפיעים כמובן גם על שוחרי התרבות".

עוד מוסיף ורדי, כי מהשיח שקיים המרכז עם הקהל עלה שהזמן הוא מרכיב שצריך להתחשב בו. "הגמישות הרבה שמציע המינוי – להגיע למופעים בכל יום מימות השנה, כולל סופי שבוע ובאופן ספונטני – מטרתה להקל על האנשים לצרוך תרבות באופן נוח יותר ונגיש. בהתחלה אמנם היו חששות כי לא ידענו איך היוזמה תתקבל. לפני הרבה שנים התקיים מבצע כזה עם להקת המחול בת שבע אבל למרות שנרשמו הרבה אנשים, זה לא החזיק להרבה זמן. לכן אנחנו מקווים שהפעם, בעזרה יוזמה אטרקטיבית יותר, נוכל להמשיך במתכונת הזו ואפילו לפתח אותה. שלחנו את לחמנו על פני המים וכעת אנחנו מצפים להיענות. בינתיים התגובות אוהדות".