מרוץ נגד הקורונה: מרתון סמסונג ייערך במתכונת מיוחדת

אירוע הספורט הגדול בעיר יתקיים למרות הקורונה תחת המוטו "כולנו רצים יחד וכל אחד לחוד". אפליקציה ייעודית תאפשר לכל משתתף לשרטט את המסלול האישי שלו. רוצו (להירשם)

אוהבים לרוץ בדבוקה צוהלת? תשכחו מזה. מרתון סמסונג (צילום באדיבות כפיים אקטיב)
אוהבים לרוץ בדבוקה צוהלת? תשכחו מזה. מרתון סמסונג (צילום באדיבות כפיים אקטיב)
23 בנובמבר 2020

אם חשבתם שהקורונה תחסוך לכם את הסיוט השנתי של ריצות המרתון העירוניות – תחשבו שוב. אם, מצד שני, חשבתם שהקורונה תגזול מכם את העונג האדרנליני שבריצת מרתון עירונית – תחשבו שוב גם אתם.

מרתון סמסונג תל אביב 2021, אירוע הספורט הגדול בישראל, יתקיים השנה בפעם ה-13 ובמתכונת חדשנית ודיגיטלית, תחת המוטו "כולנו רצים יחד וכל אחד לחוד". המרתון יזמן רצים רצים חובבים ומקצועיים להצטרף באותו יום ובאותה שעה לאלפי רצים בכל רחבי הארץ, כל אחד ואחת במסלול שתכנן עבורו.

וואי וואי כמה אנשים בלי מסכות. חולדאי מזניק את מרתון 2020 (צילום באדיבות כפיים אקטיב)
וואי וואי כמה אנשים בלי מסכות. חולדאי מזניק את מרתון 2020 (צילום באדיבות כפיים אקטיב)

הרצים יוכלו להירשם באתר המרוץ למרחק אותו יבחרו לרוץ, ולפניו  יקבלו קישור לאפליקציית המרוץ והנחיות להשתתפות. באפליקציית המרוץ ישודר טקס הזנקה, תתאפשר מדידה אינטראקטיבית של המסלול וזמן הריצה, שילוב פלייליסט, אפשרות שיתוף וצפייה בצילומי הרצים והפקת תעודת סיום אישית ומעוצבת. ביום המרוץ, 19.02, יתבקשו הנרשמים להתחבר לאפליקציה ולסמן מסלול לבחירתם.

תוצאות המרתון השנה יירשמו תוצאות אישיות רשמיות אך לא תחרותיות ולכן לא תתקיים הכרזה על המקומות הראשונים. ראש העיר רון חולדאי מסר ש"על אף התקופה המאתגרת, מרתון תל אביב ה-13 יוצא לדרך, וכמדי שנה תלבש העיר אימוניות ובגדי ריצה באירוע הדגל של תחום הספורט בעיר השנה לא נרוץ מאותו קו זינוק אך עדיין נרגיש יחד ביום חג הספורט הגדול בישראל". 

מרתון סמסונג, 21.2.2021, כל הפרטים וההרשמה המוקדמת כאן.