תתחילו לרוץ: מרתון סמסונג תל אביב חוזר במתכונת מלאה

אוהבים לרוץ בדבוקה צוהלת? תשכחו מזה. מרתון סמסונג (צילום באדיבות כפיים אקטיב)
אוהבים לרוץ בדבוקה צוהלת? תשכחו מזה. מרתון סמסונג (צילום באדיבות כפיים אקטיב)

מרתון סמסונג תל אביב חוזר אחרי שנתיים של מהדורות קורונה, והפעם בהפנינג עירוני עם כל החגיגות והפקקים ואלפי התלמידים שמעודדים ברחובות. כל הפרטים בפנים

אירוע השיא של האתלטיקה העממית בישראל ושל עיריית תל אביב-יפו, הלוא הוא סיוטם של רבים וחלומם של מעטים, הלוא הוא מרתון סמסונג תל אביב, חוזר במתכונת מלאה אחרי שנתיים מג'עג'עות בחסות הקורונה. ההרשמה למרתון עבור כל הרצים, חובבים ומקצועיים, נמצאת כעת בעיצומה ותהיה זמינה למקצים השונים עד ל-19.2.

נקודת הזינוק של המקצים תמוקם בשדרות רוקח בין פארק גני יהושע למרכז הירידים, משם ימשיכו הרצים למסלולים המסומנים לפי צבעים שיבדילו ביניהם ויעברו באתרים המרכזיים בעיר. לאורך המסלול יעברו הרצים גם דרך שדרות רוטשילד, נמל תל אביב-יפו וחופי הים, טיילת רידינג, פארק גני יהושע, רחוב דיזנגוף, כיכר רבין, רחוב הירקון, רחוב אבן גבירול, יפו העתיקה ונמל יפו. המרתון הוא מהיחידים בעולם שעשרה קילומטרים ממסלולו עוברים לאורך חוף הים.

לא ממש יודעים לרוץ אבל יש לנו ים. מרתון תל אביב 2020 (צילום באדיבות כפיים אקטיב)
לא ממש יודעים לרוץ אבל יש לנו ים. מרתון תל אביב 2020 (צילום באדיבות כפיים אקטיב)

לאורך המסלולים ייהנו הרצים מבימות מוזיקה ועמדות מים. למקצי המרתון וחצי המרתון יהיו גם עמדות אנרגיה. אלפי תלמידי בתי הספר של תל אביב-יפו, ייקחו חלק בעידוד הרצים לאורך כל המסלול ויתרמו לאווירה החגיגית שעוטפת את העיר ביום המירוץ. המרתון יסתיים בחניון גני יהושע (מול גני התערוכה), שם יחכה למשתתפים והמעודדים הפנינג סיום מרהיב הכולל מוזיקה, מתחם VIP, מתחמי עיסוי ופיזיותרפיה ומתחמי מכירה של מוצרים מעולם הספורט והלייף סטייל.

חלוקת ערכות הרצים תתקיים בקניון עופר רמת אביב ובקניון עזריאלי תל-אביב על מנת לאפשר לרצים לאסוף את הערכות בקלות ובנוחות. אירוע המרתון ביוזמת עיריית תל אביב-יפו ובהפקת חברת 'כפיים' ילווה לאורך כל המסלול בכ-5,000 אנשי הפקה, אבטחה, סדרנות ורפואה. מחזיקי כרטיס דיגיתל נהנים מהנחה של עד 20% לאורך כל תקופת ההרשמה. עוד מידע, עדכונים, מסלולים והרשמה כאן.