משהו משהו: המיקסטייפ של אלון עוזיאל, יולי 2015

יאנג ת'אג על מקום שהוא לעולם לא יגיע אליו, M.I.A. חוזרת עם חרבות, אליס גלאס, לשעבר מקריסטל קאסטלס, בטקסט מצמרר - ושיר אחד שיבהיר לכם שלא פשוט להיות צ׳ולו גות׳

אליס גלאס כועסת
אליס גלאס כועסת
19 ביולי 2015

jj – Truce

כבר 6 שנים ש-jj השבדים עושים את אותה המוזיקה בדיוק ומחזיקים בשיער ממש בלונדיני ואני תמיד בהלם מכמה שהמוזרות שלהם לא הופכת למשהו שאפשר להתרגל אליו.

Kitty – Drink Tickets

"Kitty – "Drink Tickets
"Kitty – "Drink Tickets

LOLAWOLF – House Key

״everyfuckinday״, האי-פי החינמי של LOLAWOLF הוא הריליס הכי מדהים שיצא השנה. התודעה הדי מבריקה של זואי קרביץ נשפכת בו על כל השירים, באופן שנמצא איפשהו בין ריהנה, מיילי סיירוס ו-Rae Sremmurd. בהתאם, במשך 13 הדקות ההפכפכות שלו, אין עליו אף רגע שכבר היה. מושלם.

M.I.A. – Swords

.M.I.A
.M.I.A

Tarquin – Kid U

"Tarquin – "Kid U
"Tarquin – "Kid U

Alice Glass – Stillbirth

״אני מחכה שאתה תמות״ זה המשפט שחוזר הכי הרבה בשיר החדש של אליס גלאס, הראשון שלה לבד ואחרי הפרידה המלוכלכת מאית׳ן קת׳, החצי השני של קריסטל קאסטלס, שהמשיך עם הלהקה כאילו שכלום לא קרה. אני לא באמת יודע למי גלאס מפנה את הכעס שלה, אבל הטקסט שהיא כתבה במקביל להוצאת השיר הקשה הזה, וההצהרות של שני הצדדים בחודשים האחרונים עשו לי צמרמורות לא נעימות כבר יותר מידי פעמים.

Prayers feat. Travis Barker – Love Is the Enemy

האי-פי השלם של Prayers עם טראוויס בייקר הגיע. קוראים לו ״Young Gods״ והוא יפיפה, אבל הוא יגרום לכם להבין שלהיות צ׳ולו גות׳ זה בכלל לא פשוט, כי זה אומר לא לסמוך על כלום – אהבה היא האויב וחברים הם במקרה הרע רעל ובמקרה הטוב משקל עודף.

 Chippy Nonstop – Rave Girl

"Chippy Nonstop – "Rave Girl
"Chippy Nonstop – "Rave Girl

Young Thug – Paradise

בשבוע האחרון בריון צעיר איים על שומר בקניון ונעצר כחשוד בטרור וכשחיפשו לו באוטו מצאו כלי נשק וסמים והכניסו אותו לכלא. במקביל, הוא ובירדמן חשודים בקשר ליצירת קונספרצית הרצח של ליל ויין (!). כל מה שכתבתי כאן קרה באמת, נשבע, וקצת לפני זה בריון צעיר הוציא שיר על מקום שהוא כנראה כבר לא יגיע אליו.

The Game feat. Drake – 100

כל מה שדרייק אי פעם ביקש זה שתשמרו על זה 8 יותר מ-92.

Main Attrakionz feat. Shady Blaze – Shoot The Dice

Black Kray – 4EVA BY MY LONLEY

Slug Christ feat. Keith Ape – Honja

אתם יודעים איך אומרים ״לבד״ בקוריאנית?

Lexxi – 079

"Lexxi – "079
"Lexxi – "079

Air Pop – Remember

"Air Pop – "Remember
"Air Pop – "Remember