משהו משהו: המיקסטייפ של אלון עוזיאל, פברואר 2015

אפקס טווין משחרר דמואים שהוקלטו בניינטיז, הוט שוגר מעביר בנו צמרמורת ו-GFOTY בקאבר מושלם ל-"All The Small Things". כל מה שיצא לאחרונה ושווה את ההאזנה שלכם

So So In Luv - Slip Thru Your Hand
So So In Luv - Slip Thru Your Hand
8 בפברואר 2015

So So In Luv – Slip Thru Your Hand

המפיק הלונדוני So So In Luv לא מעוניין שנפרש לבד את ״Slip Thru Your Hand״ ומודיע מראש שהקטע המדבק הזה הוא ״שיר אוטוביוגרפי על ילד שהתאהב במישהו שהוא חשב שאינו ניתן להשגה. זה שיר על התאהבות, שינוי הגורל ורדיפה אסרטיבית אחר הרצונות״.

Late Ride – Swear

אם לרדוף אחר רצונות, להיות אסרטיביים או להתאהב בבלתי מושג נשמע לכם מעייף, אז Late Ride מציעים התאהבות מסוג אחר, כזה שלא מצריכה מאף אחד כלום חוץ מלהיות שם.

"Late Ride – "Swear
"Late Ride – "Swear

!Babe E. – Babe

אומייגאד, בייב!

Clark – Word

כבר יותר מידי שנים שקלארק עושה מוזיקה יפה וחסרת כל ייחוד וכבר כמעט הגיע הרגע המשחרר והאופורי שבו אני מוותר עליו ומפסיק לשמוע את כל הדברים שהוא מוציא. אבל אז הוא החליט לעשות רימיקס יפהפה לדיי אנטוורד וסוף סוף להשמע ב-2015 ועכשיו אני יודע שאהיה תקוע בלעקוב אחריו לפחות עוד כמה שנים. אני מקווה שהוא יצדיק את זה :/

user48736353001 – 14 Make A Baby

אפקס טווין – או לפחות מישהו שכל העולם טוען שהוא אפקס טווין – הוציא תחת user48736353001 בסאונדקלאוד בערך 150 קטעים משנות ה-90 (ונראה שזה לא יפסק בקרוב – בכל אופן, יש טבלה שמסכמת הכל). מדובר בדמואים, קטעים שלא שוחררו עד היום וניסויים שמעולם לא הושלמו. כמעט הכל שם יפה ומוצלח והכי AFX של פעם, שזה בערך כמו האלבום שיצא לו שנה שעברה, רק בלי הסינון והליטוש הסופי.

Burial – Temple Sleeper

הקטע החדש של ביוריאל יכל גם כן לצאת מתישהו בשנות ה-90 ולהכנס לכל מיני אוספי מיינסטרים רייב עם פיית׳לס ופרודג׳י. נשבע שלא היה לי מושג שאני מעוניין בחזרה של הז׳אנר הזה עד עכשיו.

[tmwdfpad]

GFOTY – Huge + All The Small Things

GFOTY ממשיכה להיות הדבר הכי גדול שאי פעם היה בעולם, עם מיקס חדש שמלא ברגעים מושלמים כמו "Huge״ והקאבר ל-"All The Small Things" של בלינק 182.

Zed Kenzo – Linda Blair

לינדה בלייר היתה השחקנית ששיחקה את הילדה הדרופה מ״מגרש השדים״ והיום היא אקטיביסטית בת 56 שפועלת למען בעלי חיים ובעיקר לטובת כלבים. לגמרי מגיע לה שיכתבו עליה מלא שירים.

מתוך "מגרש השדים"
מתוך "מגרש השדים"

Rich Homie Quan – 1500

נראה לי שריץ׳ הומי קוואן ממש טוב במתמטיקה.

Cashmere Cat & DJ Mustard – Ice Rink

DJ Mustard נקרא ככה כי השם הפרטי האמיתי שלו הוא דיז׳ון. באמת.

(Oceaán – Candour (Ellie Herring Remix

עוד חודש מביא איתו עוד רימיקס מהמם של אל הרינג, וכמו תמיד היא משדרגת את השיר המקורי שהיא מטפלת בו באיזה חצי מיליון רמות.

Beat Culture – 07 Closer

האוסף הקודם של Secret Songs, לייבל הרשת של ריאן המסוורת׳, הכיל שירים שמרגישים בדיוק כמו הצבע הורוד #ffb6c1. האוסף החדש והחינמי של הלייבל מסתובב באיזורים אפלים ועגומים בהרבה, כאלו שמסתדרים טוב יותר עם השחור המוחלט #000000.

Beat Culture – 07 Closer
Beat Culture – 07 Closer

Hot Sugar – Not Afraid to Die

אין דרך לשמוע את הקטע הזה ו/או לצפות בקליפ שלו מבלי לקבל צמרמורת.

Marching Church – Hungry For Love

זו תקופה נוראית לגיטרות ולרוקנ׳רול, אבל כשאליאס בנדר, הסולן של Iceage, שר לתוך מיקרופון לגמרי אפשר לשכוח שהשנה היא לא 2005 והכל מרגיש הכי נכון והגיוני. Marching Church הוא הרכב הצד של בנדר ובסוף מרץ יגיע האלבום המלא שלהם, שבתקווה יכלול מלא שירים כמו ״Hungry For Love״ ואולי, אם אנחנו ברי מזל, גם כמה קטעים קצרים יותר.