כל מה שמפגר בהוליווד נמצא במשחק החדש של קים קרדשיאן

המשחק החדש לנייד מבית היוצר של קים קרדשיאן הוא משל מדויק לריקנות שהיא חייה

23 ביולי 2014

מעולם לא הבנתי אנשים שמשחקים באייפון באובססיביות. אנגרי בירדס, פרוט נינג'ה, קנדי קראש – הכל חלף מעל ראשי. מדובר בהצהרה די משונה ממי שבילתה את מרבית ימי ילדותה בבהייה נלהבת בשלל משחקי מחשב. נראה שחוסר התחכום של האפליקציות, לצד הנטייה שלהן לסחוט כסף, חיים וכבוד עצמי, לא גרמו לי להסיט את מבטי מהטלוויזיה ולהעבירו בלעדית לאייפון. אך בשבוע האחרון הכל השתנה. אולי זה קשור למתח הנפשי שהביאו עמם ימי מלחמה, אך נדמה שעולמי הצטמצם לכדי חייה הנוצצים והרדודים של אחת, קים קרדשיאן. לא מדובר בצריכה מוגברת מהרגיל של ערוץ E!, אלא במשחק חדש לנייד שהסלב־מכלום האהובה הוציאה לאחרונה.

כמו בחייה האמיתיים של מיסז קניה ווסט, גם במשחק התהילה היא המטרה ולא האמצעי. הדרך להשיג אותה היא מלא שופינג, התחנפות, פלרטוט וכמובן כסף. קרדשיאן נוכחת במשחק על תקן מנטורית שמנחה את הדמות הראשית בדרכה הקלה להפליא לצמרת. הדמות נאלצת לעשות כל מה שקרדשיאן ועוזריה אומרים בלי לשאול שאלות, ואם היא (או הוא) תרצה להתקדם, עליה ללמוד שבגדים חדשים ישיגו לה תשומת לב, שאחוזה אחת בבוורלי הילס זה ממש לא מספיק והאירוני מכל – שלצאת עם סלב יעזור לה להתקדם במהרה. נשמע לכם מוכר?

המשחק של קים קרדשיאן

המשחקרדשיאן משקף בהצלחה את כל מה שמפגר בהוליווד, וזו לא מחמאה. כשניסיתי להבין מה כן משך אותי למשחק עלה במוחי דימוי הגוף הנשי הסביר יחסית שמוצג בו, וייצוג חמוד ויפה לבעלי חיים. אה, והוא גם לא מעורר חרדה ופאניקה.

Kim Kardashian: Hollywood, חינם לאייפון ואנדרואיד