בגלל תלונות על השירות: נסגרה נקודת ASOS בפלורנטין

בעקבות דיווחים של לקוחות שהתבקשו לחפש בעצמם את החבילות שהזמינו בתוך ערימות הסחורה סגרה חברת המשלוחים E-post את נקודת החלוקה ברחוב העלייה. "היה שם תוהו ובוהו. הרגשנו שמזלזלים בנו", סיפרו

אסוס (gettyimages)
אסוס (gettyimages)
11 בדצמבר 2017

מי שנוהג להזמין באופן קבוע משלוחים מאתר הקניות ASOS (רובנו), נהנה מאוד מהפסקת העבודה של החברה עם דואר ישראל לפני כשנה וחצי. מאז עברה לשירותי חברת המשלוחים E-post, שמביאה את החבילות להן אנו מצפים בכיליון עיניים לחנויות הקרובות אלינו לפי בחירה אישית, נראה כי השירות עבד בצורה הרבה יותר יעילה: מגיעים לחנות, אוספים את החבילה, והולכים למדוד את הבגדים בבית. בלי תורים, בלי המתנות של חודשים. אולם באחת החנויות בדרום העיר שעובדת עם החברה, ברחוב העלייה 22, כנראה לא הבינו את הקונספט של תודעת שירות – וההתקשרות עמה הופסקה.

לקוחות שהגיעו לחנות הממתקים נתקלו לרוב בכתף קרה מצד מוכרי החנות ונאלצו לחפש בעצמם את החבילה בין המדפים. בשבוע האחרון, לאחר ששברנו את כל שיאי הקניות ברשת בבלאק פריידי, החנות קרסה תחת העומס, החבילות נערמו על הרצפה והתלונות מצד הלקוחות לא איחרו להגיע. תחיה בן צור, תושבת פלורנטין שהגיעה לחנות ביום שישי האחרון מספרת: "הייתי על מונית, מיהרתי למקום אחר, ביקשתי מהנהג שיעצור לי רגע כדי שאקח את החבילה אבל לא ציפיתי למה שיילך בחנות. תוהו ובוהו, הכל על הרצפה". המוכר הבהיר לבן צור כי היא תצטרך לחפש את החבילה שלה בעצמה, ומשהבינה שהדבר ייקח זמן – החליטה לשוב ביום ראשון. "חזרתי לחנות, התחלתי לנבור בחבילות, עברו 20 דקות עד שמצאתי. אנחנו בשנת 2017 – מה זה הדבר הזה?", היא אומרת.

לדבריה, "חוויית השירות הייתה מזעזעת, הרגשתי שמזלזלים בי. זה בסך הכל משלוח, למה זו צריכה להיות חוויה כל כך מבאסת? אני מבינה שזה בלאק פריידי, אבל שיתארגנו בהתאם. כל אחד שמגיע נוגע בכל השקיות, אי אפשר אפילו לעקוב מי לוקח מה". בן צור פנתה לחברת המשלוחים, אולם עד היום לא נענתה. "זה כנראה התגלגל אליהם בעקבות הפוסט שכתבתי בפייסבוק, אבל אף אחד לא חזר אליי מטעמם", היא מבהירה.

בעקבות הפוסט שפירסמה בקבוצת תושבי שכונת פלורנטין, תושבים נוספים סיפרו על חוויית שירות דומה והעידו כי גם הם מתכוונים להתלונן ל-E-post. "הגעתי בבוקר והמוכר אמר לי שיש בלאגן ושאחזור עוד שעה. חזרתי ב-14 בצהריים, והוא נזף בי שאחפש מהר כי הוא סוגר", כתבה אחת מחברות הקבוצה. "המוכר שם היה כל כך 'אדיב', עצבני, חוצפן וצעק על אנשים. לקח שעות למצוא את החבילות. זה מאוד מדאיג שכל אחד יכול בטעות או בכוונה לקחת על הדרך חבילה של מישהו אחר", הוסיפה אחרת.

בממתקי העלייה 22 אישרו כי הופסקה ההתקשרות עם חברת E-post אך סירבו להגיב לטענות נגדם.

מחברת E-post נמסר: "חברת E-post הינה חברת ההפצה של ASOS בישראל ואחראית על כ-400 נקודות חלוקה בפריסה ארצית. חברתנו מבצעת בדיקות שירות ונראות תקופתיות בכל אחת מנקודות החלוקה על בסיס קבוע וביתר שאת בתקופות עומס. המקרה נבדק ונבחן לגופו ואכן, לאור המקרה, סיימנו את ההתקשרות עם נקודת החלוקה וסגרנו אותה לאלתר. הלקוחות הרלוונטים קיבלו עדכון לגבי נקודת חלוקה חדשה אליה יופנו מוצריהם. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ונמשיך לפעול על מנת להעניק ללקוחותינו חווית שירות מיטבית".