קינוחים מחופשים, מתוקים מהשוק: משלוחי המנות הלוהטים בעיר

יאללה באסטה. צילום: יח"צ
יאללה באסטה. צילום: יח"צ

אנחנו אשכרה לקראת פורים (כמעט) נורמלי לחלוטין (כולל הגשם כמובן). אספנו עבורכם כמה משלוחי מנות דה לוקס שבטוח יגרמו לצד המקבל לאהוב אתכם קצת יותר

13 במרץ 2022

כנראה שאין ילד שלא זוכר את חג הפורים שבו עטף בנייר צלופן מרשרש צלחת חד פעמית עם כל טוב הארץ. זוכרים איך טמנו בה אוזני המן בנדיבות, סוכריות, מסטיקים, מרשמלו וגם הפתעה? ובתמורה קיבלנו את משלוח המנות הכי מעאפן שהיה בכיתה. נו טוב, חוויה מעצבת. השנה אספנו לכם משלוחי מנות מיוחדים וייחודים שיבטיחו שאף אחד לא יישאר מאוכזב.

1. גולדה | פורים קונפטי

בגולדה משיקים לפורים מארז צבעוני וחגיגי עם טעם גלידה חדש העונה לשם גלידה קונפטי. מדובר בגלידת שוקולד לבן עם רוטב שוקולד אגוזי לוז, חתיכות וופל אגוזי לוז, קרם פירות יער וסוכריות קונפטי משמחות לקישוט. לצד הגלידה שמגיעה בכמות של 250 גרם במארז עגול ומדליק – תמצאו גם אוזני המן במילוי קרם פיסטוק ואוזני המן במילוי קרם הבייגלה הנודע. בנוסף מגיע דונאט צבעוני בציפוי שוקולד רובי וגם אצבעות שוקולד.. בנוסף יגיע גם מסר חברתי בדמותו של צמיד שקורא: 'די לחרם', יחד עם גלויה הקוראת להצטרף ולחתום על האמנה. מתוק וחברתי, לקחנו.
מחיר מארז משלוח מנות – 69 ש"ח בסניפים ובמשלוח

ספיישל פורים בגולדה. צילום: my social
ספיישל פורים בגולדה. צילום: my social

2. סוויטוויט | קרנבל ממתקים לפורים

סוויטוויט דואגים לספק את כל חשקי המתוק והפחמימות שלנו מעתה ועד עולם. התמזל מזלנו שגם בפורים הקרוב לא נישאר מקופחים על ידם ונקבל כמיטב המסורת את מירב המתוק, המסוכר והמוגזם. היופי בסוויטוויט שהם דואגים גם לניחוח אקסקלוסיבי של ממתקים מחו"ל, והקופסה הגדולה שמתקבלת מרגישה מעט כמו לבקר בסופר באירופה ולבחון בו את מדף הממתקים בהשתאות. המארז מכיל כמעט כל שוקולד וסוכריה שיכולתם לחלום אודותיהם, וגם קולקציית מיוחדת לפורים שריגשה אותנו במיוחד והיא מארז שוקולדים קלאסיים של עלית שהתחפשו ועוד הפתעות לפורים.
185 ש"ח למארז, להזמנות

3. דלי קרים | הקינוח שהתחפש לגלידה

רשת הגלידריות דלי קרים משיקה לכבוד פורים שלוש גלידות חדשות שנוצרו בשיתוף פעולה עם שלושה פודיז מובילים – אור בן אוליאל, רחלי קרוט ונטלי לוין. כל אחד מהשלושה בחר את הקינוח שהוא הכי אוהב והפך אותו בשיתוף פעולה עם הרשת לטעם גלידה חדש שיימכר בסניפי הרשת החל מפורים הקרוב. נטלי לוין החליטה להפוך לגלידה את העוגה המפורסמת שלה – טארט לימון עם פיסטוק ובזיליקום – לגלידת קרם לימון עם בזיליקום על בסיס שמנת שעליה קרם פיסטוק ושברי פיסטוק מומלחים. רחלי קרוט חזרה לילדות עם גלידת כדורי שוקולד משוקולד בלגי עם שברי עוגיות פתיבר כהות ופצפוצי שוקולד, שמעליה גנאש שוקולד עם פירורי קוקוס וסוכריות צבעוניות. אור בן אוליאל החליט להפוך לגלידה מנה של קורנפלקס עם חלב, והרי לכם גלידת שמנת עם קורנפלקס קריספי מצופה ברוטב שוקולד לבן עם שברי קורנפלקס. יאמי.
40 ש"ח ליחידה, 119 ש"ח לשלושה מארזים. להזמנות 

דלי קרים. צילום: אנטולי מיכאלו
דלי קרים. צילום: אנטולי מיכאלו

4. יאללה באסטה | משלוח מנות שוק

יאללה באסטה היא חברה שעורכת סיורים קולינריים מודרכים בשווקים ברחבי הארץ. החל מהכרמל ולוינסקי שלנו, דרך שוק מחנה יהודה בבירה, וכה שוק הלילה בנצרת וכן נוספים. כעת, לחג הפורים, משיקים ביאללה באסטה משלוחי מנות ממיטב התוצרות של השווקים וכן גם מיצרנים מקומיים. למשל ערק תימני מצימוקים של איש האתרוגים, שוקולד של יער הקקאו, בירות ירושלמיות שהוכנו על ידי דיירי עמותת שק"ל, אוזני המן מתוצרת הקונדיטוריה של עמית ברקת, פקאנים מצופים של מזרחי הירושלמי ועוד ועוד שלא נציין כאן כי קצרה היריעה אבל באמת שעד חצי המלכות.
מוצעים שני מארזים במחירים של 285 ש"ח או 395 ש"ח והמשלוחים לרחבי הארץ עם ברכת פורים מלבבת. את המארזים תוכלו להזמין כאן (בתמונה הראשית)

5. מתוקה | מארזי גיבורי המגילה

ברשת מתוקה התחברו למסורת ולשורשים ומציעים מארז מרדכי (122 ש"ח), מארז 'ושתי מאוד התרגשתי' (181 ש"ח) ומארז 'אסתרי היסטרי' (233 ש"ח). שמות חמודים ומשעשעים שמזכירים לנו אחרי הכל לשם מה נתכנסו.  במארזים תמצאו עוגת פרג בחושה, עוגות שוקולד עוגיות חמאה, אוזני המן במגוון טעמים, נשיקות מרנג מתוקות בטעם וניל או מוקה וגם גרסיני כדי לאזן את המתיקות.
לפרטים נוספים באתר 

מתוקה. צילום: יח"צ
מתוקה. צילום: יח"צ

6. שיריז פטיסרי | משלוח מנות צרפתי-אמריקאי

בפטיסרי הצרפתי ששוכן דווקא בלב גבעתיים יצאה בשורה מתוקה מרגשת במיוחד. מדובר במשלוח מנות המשלב בין צרפת לאמריקה ובין הודו לכוש. הוא מכיל כמובן עשר אוזני המן במגוון טעמים כמו נוטלה, הדרים, פיסטוק ועוד וגם פחזניות ממולאות קרם פטייסיר ענוג בניחוח וניל, בראוניז אוריאו שוקולדיים ובלונדיז עם קצפת וסוכריות ולקינוח קאפקייק וניל וסוכריות. טעים ומתוק עדלאידע.
150 ש"ח למארז, כצנלסון 108, גבעתיים, או בטלפון: 03-5558988

שיריז. צילום: יח"צ
שיריז. צילום: יח"צ

7. דה שואו רום | ברלינרים 

לכבוד חג הפורים, השואורום בייק האוס מתחפש לקרקס עם 3 ברלינרים (דונאט ללא חור, דומה בצורתו לסופגניה). הברלינרים התחפשו לטעמי פופקורן מיוחדים – קרמל, שוקולד ותותי פרוטי ומגיעים במארז צבעוני באווירה קרקסית ומשמחת. הברלינרים כלדהלן הם: ברלינר פופקורן קרמל ממולא בקרם קרמל, מצופה בגלייז שוקולד חלב ופופקורן קרמל; ברלינר פופקורן שוקולד, ממולא בקרם שוקולד, מצופה בגלייז שוקולד מריר ופופקורן שוקולד; וברלינר פופקורן תותי פרוטי שאהבנו במיוחד – ממולא בקרם וניל, מצופה בגלייז שוקולד לבן ופופקורן תותי פרוטי.
16 ש"ח ליחידה, להזמנות באתר או בוולט

דה שואו רום. צילום: תמוז רחמן
דה שואו רום. צילום: תמוז רחמן