משלוחי פיצה ואוכל איטלקי בתל אביב: זה מה שתזמינו בימי הסגר

בצק, רוטב, גבינה - זה השילוש הקדוש שלנו. פיצה היא מזון המשלוחים האולטימטיבי, ושום משבר קורונה לא ישנה את זה

פיצה, הו פיצה. צילום: Shutterstock
פיצה, הו פיצה. צילום: Shutterstock
23 באפריל 2020

לה רפובליקה דה רונימוטי

במטבח המסעדה האיטלקית ממשיכים להכין לזניה של מוטי, סלט קיסר טבעוני, פסטה קאצ'ו א פפה ועוד מנות איטלקיות מנחמות. משלוח דרך WOLT.
רונימוטי

לה רפובליקה די רונימוטי. צילום: שחף טויזר
לה רפובליקה די רונימוטי. צילום: שחף טויזר

ברוקלין

הכי תודה לקורונה שיהיה לנו עד עכשיו הוא שירות המשלוחים החדש של הפיצרייה האהובה, הפועל בינתיים בשעות מצומצמות (23:00-17:00 בימים א-ה + שבת).
הזמנות בטלפון 03-9025040

מגזינו

אין זמן מתאים מזה לפרוסת קראק פאי או פאי לימון של קונדיטור העל ברק כהן, והחדשות הטובות הן שלרגל המצב פותחת המסעדה את כל התפריט להזמנה בוולט, מה שאומר שלפני הקינוחים תוכלו לזלול גם לזניית סרטנים, פיצה תירס ושאר מנות מעולות של השף עידו אדרי.
מגזינו

פאי לימון, מגזינו (צילום: שלומי יוסף)
פאי לימון, מגזינו (צילום: שלומי יוסף)

רביבה וסיליה

בא לכם על ההמבורגר של רביבה וסיליה, על הפחזניות שלהם או בכלל על הפיצה הנהדרת? את כל המטעמים של המסעדה, המעדנייה והפיצריה תוכלו להזמין עד הבית דרך וולט אז קדימה, פחמימות הן נחמה חשובה בימים כאלה.
רביבה וסיליה

הפיצה של רביבה וסיליה, עכשיו עד הבית. צילום: מיכל אשל ניב

הפיצה של רביבה וסיליה, עכשיו עד הבית. צילום: מיכל אשל ניב

הקנטינה

המרפסת המיתולוגית סגורה אמנם אבל המטבח של הקנטינה פתוח למשלוחים, מה שאומר שעכשיו אפשר לטרוף גם בבית את מנות הדגל של המסעדה (ספגטי דג חריף, מישהו?).
קנטינה

קוצ׳ינה הס 4

האיטלקיה המקסימה של השפית תמר כהן צדק תשלח לכם עד הבית את המנות המשובחות שלה. כדי לשמור על איכות התוצאה כהן צדק ממליצה להזמין את הפסטה טריה וקפואה ואת הרוטב המועדף עליכם ולבשל את הפסטה בבית. גם מנות הדגל של כהן צדק – בודינו פרמג׳יאנו, לזניה ראגו והסקלופיני עגל זמינות במשלוח.
קוצ׳ינה הס 4

שירוקו

אם אתם מתגעגעים לפיצה שסידרה לכם כל כך הרבה פעמים את המאנץ׳ של הלילה וודאי תשמחו לשמוע ששירוקו פצחה בשירות משלוחים לכבוד הסגר.
להזמנת משלוח משירוקו

פיצה שירוקו (צילום: איליה מלניקוב)
פיצה שירוקו (צילום: איליה מלניקוב)

PIZZA

הפיצרייה של קונצרן המסעדות של צביקי עשת באיזורי חן זמינה, כשאר מפעלות המתחם, למשלוחים עד הבית. הפיצה דקיקה, פריכה וזמינה עם מבחר גדול של תוספות, גם בשריות.
להזמנת משלוח מפיצה

בזו פיצה

הפיצרייה ברחוב הירקון ממשיכה לפעול במתכונת משלוחים בלבד דרך וולט וטייק אאוט בהגעה למקום. מנות הדגל – פיצה שיפקה (עם פלפלי שיפקה, פטריות ותרד) ופיצה רוזה (שום, שמנת ותרד) יהיו צעד טעים של סולידריות עם האיטלקים הנצורים.
הירקון  22 פינת זרובבל 9 

Soupizza

בית האוכל האיטלקי והמרקיה ממשיך להכין פסטות וחמישה סוגי מרקים כל יום כולל Super Soup – מרק ירקות, המון שום, ג'ינג'ר ועשבי תיבול לחיזוק המערכת החיסונית והגוף בימים טרופים. משלוחים דרך WOLT (בקרוב גם דרך תן ביס ומשלוחים של המקום).
סופיצה

אוליברי

המסעדה האיטלקית־סיציליאנית באבן גבירול מפעילה משלוחים דרך WOLT. ראשון־שבת מ־11:30.
להזמנת משלוח מאוליברי

אוליברי (צילום: אוליברי)
אוליברי (צילום: אוליברי)

Pizza for the People

השם השתנה – "פיצה להמונים" במקום The Slice – אבל הפיצה הנפוליטנית עדיין משובחת ומלווה ביינות מיקב תבור במחירים נוחים.
הזמנות בוולט או בטלפון 03-6316000

רוסטיקו

אפשר לסמוך על הרשת הוותיקה שהפיצה שתגיע הביתה תהיה בדיוק כמו שצריך – דקה במרכז עם שוליים תפוחים, פריכה ומתפצחת. באותה הזדמנות כדאי לשקול להוסיף להזמנה פסטה, למשל פפרדלה תרד ולימון שמגלם בעינינו את כל מה שטוב במטבח האיטלקי, ולא לוותר בשום אופן על סקצ'טינה – מעין פוקאצ'ה לוהטת זהובה וקראנצ'ית במילוי נוטלה ומסקרפונה.
הזמנות בוולט או תן ביס (מינימום 50 ש"ח) או בטייק אוויי מפיאצה רוסטיקו (קפלן 22). פרטים באתר

דקה, פריכה ומתפצחת (צילום: יעל יצחקי)
דקה, פריכה ומתפצחת (צילום: יעל יצחקי)

רענניס

אמנם לא פיצה מוכנה אבל יופי של פתרון לימי הקורונה: הפיציולו רענן נוסל ישלח לכם עד הבית תחתיות פיצה מוכנות מבצק משובח שהכין, ולכן יישאר רק להוסיף רוטב וגבינה מתי שמתחשק. הבצק משווק קפוא, ומחירו 10 ש״ח ליחידה בהזמנת 25 יחידות, 8 ש״ח ליחידה בהזמנת 50 יחידות ו-7 ש״ח ליחידה בהזמנת 100 יחידות.
להזמנות: 054-6816553