מפיקי "משפחת סימפסון" גנזו את הפרק שבו משתתף מייקל ג'קסון

בפרק ששודר ב־1991 דיבב מייקל ג'קסון מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי שבטוח שהוא כוכב הפופ. מאז שידור הדוקו המאשים אותו בניצול מיני של ילדים, כמה תחנות רדיו בעולם הפסיקו להשמיע את שיריו

הפרק "Stark Raving Dad" שבו השתתף מייקל ג'קסון (מתוך "משפחת סימפסון")
הפרק "Stark Raving Dad" שבו השתתף מייקל ג'קסון (מתוך "משפחת סימפסון")

מפיקי "משפחת סימפסון" החליטו לגנוז את הפרק שבו השתתף מייקל ג'קסון, לאחר שהדוקו "לעזוב את נוורלנד" חשף את הזמר המנוח כמי שניצל מינית שני ילדים. בדוקו של HBO, ששודר השבוע בארה"ב וגם בישראל, משתתפים הילדים שבגרו ושטחו את ההאשמות מול המצלמות. משפחתו של ג'קסון הכחישה את הטענות.

הפרק המדובר נקרא "Stark Raving Dad" והוא פתח את העונה השלישית ששודרה ב־1991. ג'קסון דיבב את לאון קומפובסקי, שפוגש את הומר בבית חולים פסיכיאטרי וטוען שהוא כוכב הפופ, ואף מבצע את הליכת הירח המפורסמת. השמועות על השתתפותו של ג'קסון בפרק אושרו רק שנים לאחר שידורו.

עוד כתבות מעניינות:
הבן של ג'ון לנון חבר למלחין של "סאות'פארק"
"אמהות עובדות" מאווררת טאבו עצום
היום שבו סולאנג' כמעט דרסה אותי למוות

מפיקי הסדרה כינו את החלטתם "הבחירה היחידה שאפשר לעשות", והגניזה כוללת את שירותי הסטרימינג וערוצי הטלוויזיה המשדרים את הסדרה, כמו גם גרסאות דיוידי או פלטפורמות שייצאו בעתיד. המפיק ג'יימס ברוקס אמר כי יוצר הסדרה מאט גריינינג הסכים עם ההחלטה והוסיף בשיחה עם וול סטריט ז'ורנל: "הבחורים שאני עובד איתם – שאיתם ביליתי זמן רב בלהתווכח על בדיחות – היו באותו ראש בעניין הזה".

ברוקס פנה למי שעשויים להתנגד למהלך: "אני נגד שריפת ספרים מכל סוג שהוא, אבל זה הספר שלנו ומותר לנו להוציא ממנו פרק".

פרסום הטענות נגד ג'קסון עוררו סערה גדולה בעולם. כמה תחנות רדיו באוסטרליה, הולנד, קנדה וניו זילנד אף הודיעו כי לא ישמיעו יותר שירים שלו.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד