ספלים של נחמה: 7 משקאות שיחממו לכם את החורף הזה

המשקות החמים של דה שואו רום. מאינסטגרם
המשקות החמים של דה שואו רום. מאינסטגרם

סנגרייה מול נוף מרהיב, מאצ'ה באחת החצרות הכי מגניבות בעיר או שוקו מחוזק שאי אפשר לסרב לו - הטמפרטורות יורדות, ואנחנו אספנו עבורכם את כל מה שצריך כדי להתחמם כראוי

16 בינואר 2022

מרק וחמין הם הכלים הברורים להתמודדות עם גל הקור הצפוי, אך לפעמים הגוף רוצה משהו מעט שונה וכמובן, מנחם. יצאנו לבדוק ולהביא לכם את משקאות החורף הכי חמימים ומנחמים שיש בעירנו היפה. חזרנו רוויים ומחוממים. 

1. שוקו בלונדי עם קצפת | דה שואו רום בייקהאוס

בשואו רום מגישים משקה מתוק ונפלא בנוסח אמריקאי למהדרין. מדובר במשקה שוקו המורכב משוקולד לבן מקורמל, הלוא הוא בלונדי, שמוגש בטמפרטורה רותחת ואידאלית לשבוע הקרוב. מעל, קצפת של שמנת ושוקולד לבן ושברי עוגיות קרמל להוסיף למתיקות הרבה. מה שנקרא לשתות מתוק ולהתנחם.
20 ש״ח, לפרטים נוספים (בתמונה הראשית)

2. שוקו חם עם קוואטרו | בבט

נדמה שבבט יועדה לימים הקרים פה. הם אמנם מעטים אך כשהם מגיעים כולנו רוצים למהר ולהתחמם. בבבט יודעים זאת ומלבד תפריט וופלים עשיר וחלומי, מגישים גם משקאות שוקו שאפשר לשתות במקום ואפשר גם להזמין הביתה. חשקה נפשנו במיוחד בשוקו חם מחוזק בליקר קוואטרו בניחוח הדרי שמיטיב עם משקה הקקאו החם ומספק אותנו במיוחד.
38 ש״ח, חפץ חיים 8, 03-691-5025

השוקו של בבט. צילום: אסף קרלה
השוקו של בבט. צילום: אסף קרלה

3. שוקולטה | קירש קפה

במקדש האוסטרו הונגרי החדש מגישים משקאות שלא מביישים חורף אירופאי כהלכתו. משקה השוקולטה למשל שמורכב ממטילי שוקולד שוויצרי איכותי ומופלא, שנמס לאיטו בכוס החלב החמימה ומותיר אדים חלומיים של שוקולד. לשתות ולשכוח.
18 ש״ח, דיזינגוף 189- 03-6297777

4. סחלב | מלביה

מדובר בקלאסיקה ים תיכונית שלא נס ליחה וטוב שכך. סחלב טוב זה החיים. ולכל ההייטרים – תירגעו ותשתו משהו. בסניפי המלביה מגישים גרסה טובה במיוחד שלו, כאשר על גבי הכוס עצמה מורחים נוטלה או ריבת חלב, או חלווה לטבעונים, מוסיפים את משקה החלב והקורנפלור הנצחי ואז מוסיפים קוקוס, קינמון בוטנים וקראמבל עוגיות של אמא של עידו כמובן.
12 ש״ח, לפרטים נוספים

סחלב של המלביה. צילום: עידו גל
סחלב של המלביה. צילום: עידו גל

5. גולדן לאטה | דה סטריסט

בסטריסט דואגים גם למלאי הוויטמינים שלנו בחורף זה, שבמיוחד בימינו אנו חשוב בהחלט. מוגשת כאן חליטה של כורכום טרי, אגוז מוסקט, ג׳ינגר וקינמון מוקצפים בחלב לבחירתכם. הצבע שמתקבל זהוב והטעם עשיר, טעים ובריא. עוד סוג של חיסון מפני מחלות החורף. אהבנו.
12/15 ש״ח, קינג ג׳ורג׳ 70, אבן גבירול 114, 03-528-1616

המשקאות החמים של דה סטריטס. צילום: יח"צ
המשקאות החמים של דה סטריטס. צילום: יח"צ

6. מאצ׳ה | קפה אדמונד

באדמונד מגישים את הזהב הירוק היפני לפי הספר. משתמשים בחליטת מאצ׳ה מזוקקת שמייבאים מיפן שעשירה בנוגדי חמצון וכל הטוב, ומוסיפים לה חלב שקדים מוקצף במתיקות מעודנת שמעשיר את הטעמים ואת חווית הלגימה כולה.
22 ש״ח, יהודה הלוי 33, 054-84-4928

7. סנגריה | קפה מגדלור 

בקפה עם הספוט הכי יפה בעיר, נמליץ לכם לבוא ולשתות סנגריה חמימה מול השקיעה. היא עשויה, כמובן, מיין אדום, תבלינים חמים דוגמת ציפורן והל, ופירות דוגמת תפוחים ותפוזים שהושקו היטב בתמצית האלכוהולית והפכו שזופים וערבים לחיך. גם הקינמון מוסיף למשקה הריחני והאהוב.
39 ש״ח, רחבעם זאבי 1

קפה המגדלור. מאינסטגרם
קפה המגדלור. מאינסטגרם