רואים את העתיד: קולקציית המשקפיים והשעונים החדשה של סווטש

השנה היא 2016, ושעוני יד הם כבר מזמן לא מוצר שנקנה כי הוא שימושי. האם סווטש צולחת את המעבר בין העידנים? קולקציית משקפי שמש ושעונים חדשה מרמזת שכן 

שעוני הפופ של סווטש (360 ש"ח)
שעוני הפופ של סווטש (360 ש"ח)
25 ביולי 2016

בשלהי האייטיז, כשבשינקין הסתובבו רק לובשי שחורים (דוסים או רוקרים רזים), כשחנויות פופ היו המקום הנכון לבזבז בו כסף ועגילי ג׳יפסי מפלסטיק צבעוני נחשבו לאקססורי לגיטימי – שעון של סווטש על פרק היד התיכוניסטית היה מושא תשוקה וסמל סטטוס המעיד על טוב טעם, על יכולת כלכלית או על דודה ששבה זה עתה מטיול מאורגן. מאז קרו דברים. שינקין עלה וירד ועלה וירד מגדולתו, חנויות הפופ הוחלפו בפיצוציות, ואילו סווטש עדיין מנסים להתאים את עצמם לעולם שבו איש לא באמת זקוק לשעון יד.

שרשרת חרוזים ושעון של סווטש (459 ש"ח)
שרשרת חרוזים ושעון של סווטש (459 ש"ח)

שתי קולקציות טריות – אחת של משקפי שמש ואחת של שעונים – מנסות לחדש ולרגש באמצעות סקאלת צבעים והדפסים נדיבה במיוחד ויישור קו עם המגמה הצרכנית העכשווית של פרסונליזציה. קולקציית המשקפיים היא פרי שיתוף פעולה עם המותג האיטלקי Safilo, ובמסגרתה מוזמן הלקוח להרכיב לעצמו את משקפי חלומותיו מתוך תפריט משוכלל הכולל שלושה דגמי מסגרות שונים (חתוליות, מרובעות ועגולות) שאותן אפשר לקבל ב־30 צבעים, הדפסים או טקסטורות ולהתאים להן ידיות מתוך מבחר של שבעה דגמים, ואם לא די בכך הרי אפשר להוסיף גם קליפס לשם השעשוע.

קולקציית השעונים מניפה מחדש את דגל הגישה המולטיפונקציונלית, שהייתה פופולרית במיוחד בשנות ה־90 ומרפררת לקולקציה דומה מאותן שנים. וכך, בסגנון פופי קיצי וכיפי, יכול הצרכן חובב הצבעוניות העזה והדוגמאות הגרפיות לבחור, להחליף וללהטט כאוות נפשו בין שעוני יד ההופכים לשעוני קיר, לשעוני חולצה ולשרשרת לתלייה על הצוואר, לפי הצורך, החשק וחומרת התקף הנוסטלגיה.

משקפיים החל מ־347 ש"ח, שעונים החל מ־349 ש"ח. להשיג ברשת חנויות סווטש

שעוני הפופ של סווטש (360 ש"ח)
שעוני הפופ של סווטש (360 ש"ח)