Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

מתוק ביפן: מנוי מציע דגימות דו שבועיות של חטיפים יפניים

יש אנשים שפיתחו יחס כפייתי לממתקים יפניים. שירות משלוחים מיוחד מקל על הסטייה

Japancrate
Japancrate
5 בפברואר 2015

בהערכה גסה, כל אדם – אם יחפש מספיק טוב בקרב חבריו – ימצא חבר אובססיבי ליפן. לרוב אותו חבר, אגב, מעולם לא היה ביפן, אך למרות זאת מוכן להישבע אמונים לקיסר. הוא צופה בסרטונים משעשועונים מופרכים ביוטיוב, היא משתגעת על תמונות מסופרמרקטים עמוסים צבע. אבל כמה אפשר להסתכל על אוכל? מתישהו צריך גם לאכול אותו. לכן היפנופילים בוודאי ישמחו לשמוע על השירותJapancrate(יש לו גם מתחרים, דוגמתSkoshbox), השולח למנויים קופסאות דו שבועיות או חודשיות עם דגימות מתחלפות של חטיפים יפניים.

“זה די שוס כמתנה לחבר, אבל לא משהו שהייתי קונה לעצמי", אומר מנוי לשירות, “בפועל יוצא שאתה משלם מאה ש"ח על איזה חמש במבות". אגב, הדבר הכי מופרע שהוא קיבל היה סט של אבקות שאליהן מוסיפים מים ונוצרות מעין סוכריות גומי בצורת המבורגר וצ'יפס. למי שלא מספיק הניסוי האלכימי הנ"ל, הצרכנים מתארים חטיפים נוספים שנשמעים כאילו הומצאו על ידי מחולל אוטומטי: צמר גפן עם סוכריות קופצות, קיט קט במילוי תה ירוק והמון דברים שקשורים בג'ינג'ר. מהתנסות אישית עם אוריאו תה ירוק, יכול להיות שעדיף כבר להמשיך לצפות בשעשועונים שלהם.

[tmwdfpad]

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!