מתחם ג'י: בוטיק פנטזי שופ נפתח מחדש בשינקין

בוטיק הפנטזי שופ התמקם מחדש בלב שינקין בחלל מושקע שמבטיח לא להשאיר אף עין יבשה, או כל איבר אחר

ויברטור קאפקייק
ויברטור קאפקייק
8 באוקטובר 2015

מאז עבר רחוב שינקין שיפוץ אימתני, נראה כי עסקים קטנים וצבעוניים בחרו להתרחק מאותו מקום שהיה פעם מוקד עלייה לרגל. המטרה אמנם הייתה להנגיש את הרחוב הבועט להמון השועט, אך בפועל הקסם התפייד והרחוב הפך לקניון פתוח תחת כיפת השמים. בין הרשתות והחנויות המסחריות שהשתלטו על הרחוב, כבר בקושי אפשר למצוא מקומות שרומזים שפעם היו פה מדרכות מרדניות שנתנו לגיטימציה לכל גחמה ועונג. והנה, לפני חצי שנה, עברה אליו מרחוב בעלי מלאכה המקביל חנות "פנטזי שופ ויויד בוטיק". היכל הסקס האיקוני התרחב לשלוש קומות עמוסות בכל טוב, ובעיקר הראה לבוטיקים מסביב מאיפה בוטיק אמיתי משתין (ואוהב שמשתינים עליו). מאחורי הספוט החושני עומדים הזוג המגניב ננה ושי, שמייבאים את הפריטים בפינצטה ויודעים בדיוק מה נקודת הג׳י שלכן צריכה בשביל לצרוח OMG. להלן המלצות השף:

קונדומים טבעוניים מבית גלייד

הידעתם? חברות קונדומים משתמשות בחלבון חלב שנקרא קזאין בתהליך הפקת גומי הקונדום, מה שאומר שקונדומים אינם עניין טבעוני. מכיוון שגם לאנשים עם אג׳נדה מגיע לגמור, פיתחה חברת גלייד קונדומים אורגניים ללא רכיבים מהחי, ללא ניסויים בבעלי חיים, ללא כימיקלים, ללא פרבנים, ללא סוכר וללא גליצרין – חומר שהחשיפה אליו מעודדת אצל לא מעט נשים קנדידה. הקונדומים משווקים בארבעה גדלים שונים ובחמישה צבעים וטעמים העשויים מתמצית פירות אורגניים, וכך הם מבטיחים סקס חייתי ללא חיות.

5.90 ליחיד, 55 ש״ח לחבילה של 10 קונדומים

קונדומים של גלייד
קונדומים של גלייד

פלאג אנאלי עם סברובסקי

יש חורים שהשתיקה יפה להם, ואבן חן אף יותר. אלה החושקים בישבן סתום אך יוקרתי יוכלו להתקשט בפלאג בתוספת אבן סברובסקי צבעונית שתהפוך אתכם לקים קרדשיאן של האנאלי. הפלאג, שמשמש למתיחת פי הטבעת כהכנה למין אנאלי או להחדרה במהלך האקט מיני בנקבים אחרים, מגיע בשלושה גדלים, והאבן באינספור צבעים, אז סתמו ת'תחת.

90־150 ש"ח

פלאג אנאלי של סברובסקי
פלאג אנאלי של סברובסקי

סוכריות לפטמות

תשכחו ממדבקות לפטמות: הלהיט החדש, אולי בהשראת קייטי פרי ומיילי סיירוס, הן פטמות אכילות – על משקל הצמידים האכילים האלה שהיינו מקבלות בגן אחרי מסיבת יום הולדת, רק לילדות רעות. דרך נהדרת לפתור את בעיית המאנצ׳יז של הבויפרנד, ועל הדרך ליהנות ממנה.

65 ש״ח

סוכריות לפטמות
סוכריות לפטמות

קאפקייק רוטט

מכיוון שמרבית הנשים גומרות מגירוי חיצוני ולא מחדירה, מן הראוי לעצב אביזרי מין לנשים שאינם בצורת פין אימתני עם ורידים. הקאפקייק התמים שאפשר להניח בסלון, במטבח או ליד המיטה בלי לפחד שסבתא תיתקל ותובך, אובזר בכפתור סודי שמרטיט אותו כאילו הוא בלע ספידים. רק שסבתא לא תיתן ביס.

139 ש״ח

ויברטור קאפקייק
ויברטור קאפקייק

ויברטור עמיד במים

ואם כבר בחדירה עסקינן, הוויברטור היפני הזה אמנם מגיע גם בעובי תואם, אבל קצהו מאובזר במנגנון מיוחד שמענג את נקודת הג׳י, כשבבסיס הגוף הרוטט שלו ממוקם גוף רוטט נוסף שמתיישב על הדגדגן ולא מרפה עד שאת שרה אופרה. המחיר שלו, יחסית לוויברטורים, די הוגן. ומגיע לך!

520 ש״ח

ויברטור ארנב
ויברטור ארנב

פנטזי שופ ויויד בוטיק, שינקין 36, 6200217־03