מתחם חיסונים חדש נפתח בכיכר רבין

במתחם יפעלו 20 עמדות בימים א' עד ה' בין השעות 08:00-22:00 ובשישי בשעות 08:00-15:00. בהמשך ישקלו לפתוח אותו גם בשבת. בשלב זה: לגילאי 60 ומעלה

ככה פשוט. מתחם החיסונים והבדיקות של העירייה ואיכילוב (צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו)
ככה פשוט. מתחם החיסונים והבדיקות של העירייה ואיכילוב (צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו)

עיריית תל אביב ובית החולים איכילוב פתחו היום (ה') מתחם חיסונים בכיכר רבין. בשלב זה החיסונים יינתנו לכלל תושבי המדינה בגילאי 60 ומעלה. בהמשך הוא צפוי להיפתח לאוכלוסיות נוספות.

במתחם החיסונים יפעלו 20 עמדות חיסון בימים א' עד ה' בין השעות 08:00-22:00 ובשישי בשעות 08:00-15:00. בהמשך ישקלו בעירייה ובבית החולים לפתוח את המרכז גם בשבת. מי שמעוניין להזמין תור לחיסון יכול לעשות את זה כאן. המתחם נפתח בנוסף למתחמי החיסון שמפעילות קופות החולים.

מתחם החיסונים החדש. צילום: עיריית תל אביב
מתחם החיסונים החדש. צילום: עיריית תל אביב

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי מסר היום כי "מאז פרוץ משבר הקורונה העירייה מגויסת להגנה על בריאות התושבים ועל קיום שגרת חיים לצד הקורונה. הקמנו משל״ט קורונה עירוני, מרכז חקר אפידמיולוגי עם מעל 100 חוקרים, מרכזי בדיקות נודדים בשכונות וכעת גם מרכז חיסונים ענק בשיתוף איכילוב. נמשיך לעמוד בחזית המאבק לטובת תושבי העיר וכלל אזרחי המדינה".

מנכ"ל איכילוב פרופ' רוני גמזו אמר כי "עם הכניסה לסגר שלישי, ברור לכולנו שהיעד המרכזי שלנו כעת הוא להתעסק רק בחיסונים המוניים לקורונה ולחסן כמה שיותר אזרחים. בית החולים איכילוב נרתם למבצע הענק ומוכיח יכולות אדירות וכעת בזכות הרתמות של ראש העיר רון חולדאי שמיד התגייס למען המטרה, אנו נחל לחסן ללא הפסקה במסות של אלפי מתחסנים ביום במרכז הענק שהקמנו עם העירייה והכול עבור מטרה אחת – למגר סופסוף את הקורונה".