עד 120: המתנות הכי שוות עד 100 ש״ח ועוד קצת

יומולדת לחברה בהסגר? מתנה לחג של הרגע האחרון לסבתוש? חבר במשבר צריך עידוד או סתם ביאסתם ורוצים להתחנף? קבלו את האופציות הכי שוות למתנות מתחשבות תקציב ואוהדות יצרנים קטנים

ערכת סקולנטים של ולדיס. הכירו את החברים החדשים שלכם בבידוד (צילום: יח״צ)
ערכת סקולנטים של ולדיס. הכירו את החברים החדשים שלכם בבידוד (צילום: יח״צ)
13 באפריל 2020

כמעט הכל מסביב ב"סטופ, עצור משחק" אבל ימי ההולדת הם עדיין תאריכים חשובים, המתנות לחג עדיין איתנו ולפעמים גם סתם בא לנו לתחזק את הקשרים החברתיים שלנו גם מרחוק. 

לקחנו על עצמנו את האתגר, למצוא אפשרויות למתנות בתקציב של עד 100 שקלים. כולל דמי משלוח עד הבית. למה הצבנו תקרה למתנה? כדי להיות מותאמים למצב התעסוקתי שמשתנה לנו, אבל עדיין חשוב גם לתמוך בעסקים קטנים ועצמאיים ולשמח את האהובים והאהובות שלנו. אל תגלו לבנקאי הווירטואלי אבל ברשימה יש גם כמה אפשרויות לחריגה קלה מהתקציב – עד 120 שקלים, חריגה שהיא גם ברכה! תיהנו מהמתנות ותישארו בבתים. 

מתנות מעוצבות בעבודת יד עם ערך מוסף

קוצ'ינטה – קולקטיב הפליטות האפריקאיות

בטיגרינית קוצ'ינטה היא סריגה במסרגה אחת, ובתל אביב מדובר בקולקטיב של כ-300 נשים אפריקאיות, רובן חד הוריות, מבקשות מקלט שחיות בעיר, יוצרות מוצרי טקסטיל מיוחדים וסורגות סלים. בעקבות המשבר הנשים נאלצו לסגור לעת עתה את דלתות הסטודיו בפרויקט שממוקם בדרום העיר וממשיכות לייצר מהבית ולמכור דרך חנות האונליין. כל ההכנסות ממכירת המוצרים עוברות ישירות אליהן וילדיהן. אבל מעבר להכל, המוצרים יפים, מושקעים, והתקציב של עד מאה שקלים מאפשר מתנה מושקעת עם ערך נוסף ועזרה לקהילה.
עד מאה: ארנק מבד אפריקאי 68 ₪, יומן מחברת בכריכת בד אפריקאי 60 ₪, סלים סרוגים במגוון גדלים  28-68 ₪, מגש סרוג, 80 ₪. משלוח עד שבוע. עלות משלוח בתל אביב 20 ₪, מחוץ לעיר 35 ₪.
לחנות הקולקטיב
לעמוד הפייסבוק

חג שמח ובריאות שלמה לכולן #פסח2020

פורסם על ידי ‏Kuchinate – קוצ'ינטה – African Refugee Women's Collective‏ ב- יום שישי, 10 באפריל 2020

מתנות קטנות בסימן חברתי 

מתנות קטנות הוא מיזם תעסוקתי המעודד יצירת מתנות בעלות ערך חברתי. המתנות מקדמות שינוי חברתי ונותנות הזדמנות שווה להעסקת אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית בשוק העבודה.
עד מאה ועשרים: לוחות השראה – לוח עץ בשילוב לבבות צבעוניים בעבודת יד 75 ₪,  קוביות בטון עם לב מבד בעבודת יד 75 ₪, מסגרת תמונה בציפוי בטון 75 ₪. עלות משלוח עד הבית 45 ₪. 
לרכישת לוח השראה

אמנותי ומרגיע 

ערכת רקמה של נעמי מאלין 

נעמי מאלין היא סטודנטית לתואר שני בטיפול באמנות באוניברסיטת חיפה ויוצרת רקמה. אפשר להזמין ממנה ערכת רקמה להכנה בבית על פי עיצוב שבוחרים מראש או שניתן להזמין ממנה עיצוב רקמה כמתנה מעוצבת לבית. ערכת הרקמה כוללת חוטים צבעוניים לפי העיצוב הנבחר, מחט, חישוק ובד עם העיצוב עם הציור שרוצים לרקום. יש טופס הזמנה עם עיצובים שאפשר לבחור מהם את עיצוב הערכה, או שאפשר גם לבקש עיצוב בהזמנה אישית ונעמי תצייר אותם. הזמנת יצירה דרך האינסטגרם. בימים האלו היא כותבת מחקר על התוכנות הטיפוליות של הרקמה ככלי מרגיע כך שמדובר במתנה שיכולה להקנות גם רוגע ושלווה קצרים בימים המאתגרים האלה.
עד מאה: ערכת רקמה גדולה להכנה בבית 80 ₪, ערכה בינונית 60 ₪. עלות משלוח במרכז תל אביב 15 שׁ״ח. עלות משלוח לרמת אביב ולרמת גן 20 ₪. אפשר לברר מולה על משלוחים להרצליה ורמת השרון. יש לבצע הזמנות שלושה ימים מראש.
להזמנת ערכה דרך טופס ההזמנה
לאינסטגרם
לאתר 

ערכת רקמה של נעמי מאלין (צילום: נעמי מאלין)
ערכת רקמה של נעמי מאלין (צילום: נעמי מאלין)

Clayla tlv 

הסטודיו לצביעת קרמיקה שממוקם ברחוב דיזינגוף בתל אביב שולח לרגל המצב ערכות צביעת קרמיקה עד הבית. הערכה מגיעה עם כלי קרמיקה לבחירתכם, צבעים מיוחדים ומכחולים. לאחר הצביעה מחזירים לסטודיו את הכלי הצבוע לשריפה בתנור קרמיקה מיוחד, ושולחים אותו היישר לאהוביכם שמרוויחים כלי יפהפה שאפשר גם לאכול בו או להשתמש בו לצרכים אחרים. אפשר לראות את הקטלוג בהייליסטס באינסטגרם או לבקש אותו בוואטסאפ העסקי.
עד מאה ועשרים: ערכת צביעה עם כלי קרמיקה לצביעה אישית מ-50 ₪ ועד 200 ₪ כך שאפשר להתאים לתקציב משהו משמח. משלוח בתל אביב בעלות של 15 ₪.
לעמוד האינסטגרם
וואטסאפ: 0549051221

אסקפיזם תרבותי ספרותי 

תולעת ספרים כיכר רבין

בחנות הספרים האהובה ממשיכים לעטוף אותנו בתרבות ובספרות איכותית במשלוחים עד הבית. אם הקרובים שלכם הם מאלו מתגעגעים לישיבה עם לפטופ בתולעת בכיכר ולשתות הפוך קטן, לא תוכלו ליצור להם את הרגע הזה, אבל הם בטח ישמחו לקבל מתנה ספרותית מהחנות.
עד מאה:  "הציפורים" מאת טאריי וסוס, 62 ₪ במבצע. "המצאות מזדמנות" מאת אלנה פרנטה, 65 ₪. "גינה להשכיר, מדריך לגידול עציצים בבית ובמרפסת", מאת בלה פוטשבוצקי 69 ש"ח. משלוח בתל אביב 22 שקלים.
הזמנת משלוח בטלפון: 03-5298490

תולעת ספרים. צילום: יח"צ
תולעת ספרים. צילום: יח"צ

המגדלור 

באתר של מרכז הספרות והתרבות העצמאי ברחוב מקווה ישראל אפשר למצוא מגוון ספרים, משחקי קלפים ועוד מתנות חמודות כמו תיקי בד שיתאימו לתקציב. אפשר לקנות יצירה שאתם יודעים בוודאות שחסרה לאהוביכם, או להקשיב להמלצות צוות המגדלור או למבצעי האתר.
עד מאה ועשרים: "לטפס על ההר או איך לכתוב" מאת ארנה קזין, 65 ₪ במבצע. "זן ואמנות ניקיון הבית והלב", מאת שוקיי מצומטו, 59 ₪ במבצע. זמני האספקה ארוכים מהרגיל ויש להתעדכן על כך באתר החנות. מחיר שליחות עד הבית בקנייה בסכום נמוך מ-180 ₪ הוא 40 ₪.
לאתר החנות 

תשע נשמות 

תשע נשמות היא הוצאה לאור צעירה, שמתמחה בפרסום ספרות איכות מתורגמת מרחבי העולם. אפשר למצוא ספרים סביב נושאים כמו "לאהוב, לשוטט, להפליג",  "לחשוב, להתבטל, לטייל" ועוד.
עד מאה ועשרים: מבצע של שני ספרים ב-70 ₪ בתוספת של דמי משלוח עד הבית של 35 ₪ או שלושה ספרים דיגיטליים בעלות של 49 שקלים.
לאתר 

אסקפיזם אלכוהולי 

NIJ & BIJ

כנראה שטיסה לריזורט יוקרתי לא תהיה פה בקרוב, אבל בינתיים אפשר לפחות ללגום מרגריטה ולפנטז. הערכה רב שימושית וכוללת צנצנות עם ארבע מנות מרגריטה, לימונים ומלח מתובל. המותג NIJ & BIJ החליטו ליצור חוויה של חופש בתנאי בית ויש גם אפשרויות לקבל הנחה של 10% אם תחזירו את הצנצנות ותזמינו עוד מרגריטות. הזמנות דרך הודעה בפייסבוק/ אינסטגרם או דרך בהודעה בוואטסאפ העסקי.
עד מאה ועשרים: ערכת מרגריטה טריה ואיכותית שגם מתחשבת באיכות הסביבה – 120 ₪ כולל משלוח עד הבית, בתל אביב בגבולות רוקח-נמיר-שלמה.
להזמנות בוואטסאפ: 054-5833015
לעמוד הפייסבוק

מרגריטה עד הבית (צילום: beller)
מרגריטה עד הבית (צילום: beller)

Spicehaus

Spicehaus הוא בר הקוקטיילים השוכן ברחוב דיזינגוף כבר שש שנים, חלק מקבוצת הסספייסהאוס (דאבל סטנדרט, הונולולו), בימים אלו אפשר להזמין מהם קוקטיילים מבוקבקים ממבחר של 12 סוגי קוקטיילים ואפילו ארבעה כשרים לפסח. התפריט מגוון ומקצועי ועליו אחראי המיקסולוג יותם שילה. הקוקטיילים מגיעים בבקבוקון אישי (200 מ"ל) עם קישוטים נלווים וכל מה שנותר הוא לשקשק, להוסיף קרח, למזוג ולהתרווח.
עד מאה ועשרים: קוקטייל או צמד קוקטיילים. מחירי הקוקטיילים האישיים נעים בין 55-49 ₪ ותוספת דמי משלוח בתל אביב 15 ₪ ו-20 ₪ באיזור המרכז מחוץ לתל אביב. מינימום הזמנה 90 שקלים. והנה עוד הפתעה משמחת: בתקופה הקרובה הקוקטיילים במבצע של 1+1.
הזמנות בטלפון: 03-5185904 או דרך הפייסבוק

ספייסהאוס. צילום: חיים יוסף
ספייסהאוס. צילום: חיים יוסף

מתוקים זאת שמחה 

Night Cookie 

המאנץ' התל אביבי האהוב והמתוק שמביא עד אליכם עוגיות שוות במגוון טעמים עד הבית הוא מתנה מעולה לכאלה שיודעים להעריך את כוחן העוצמתי של העוגיות. אפשר לכתוב בהערה איזה ברכה שתרצו שיוסיפו ובכלל תצאו משקיעים לאללה.
עד מאה: מארז של 8 עוגיות 75 ₪, מארז של 6 עוגיות פלוס גלידת בן אנד ג'ריס 84 ₪. דמי המשלוח נעים בין 10-6 ₪. יתרון נוסף הוא הזריזות: מזמינים כשרוצים והמשלוח נוחת אצלכם תוך כשעה.
להזמנות באתר 

שעת המנאץ׳. נייט קוקי (צילום: my social)
שעת המנאץ׳. נייט קוקי (צילום: my social)

מארז עוגיות של הקונדיטורית קרן אלדובי 

בימים המאתגרים האלו מגשימה אלדובי את הצורך למשהו מתוק, קטן ואיכותי שישמח את האנשים הקרובים אלינו או את עצמנו (אם אתם בקטע של שליחת מתנות לעצמכם, אנחנו בעד). תוכלו להזמין מבחר משובח של סוגים כמו עוגיות נוטלה, בראוניז, כדורי שוקולד איכותיים ועשירים עם מחית של אגוזי לוז ועוד. עדיף להזמין כמה ימים מראש, עד שלושה ימים מראש לכל הפחות. הזמנות מתקבלות דרך הודעות בפייסבוק ובאינסטגרם או בטלפון. כשתטעמו ותחייכו, תזכרו מי המליץ לכם עליה.
עד מאה: מארז של 16 עוגיות בטווח בין 55-65 ₪ (בהתאם לסוג עוגייה). תוספת משלוח באזורי תל אביב, רמת גן וגבעתיים 35 ₪.
לעמוד האינסטגרם
לעמוד הפייסבוק
טלפון: 
054-7500933

עציצים זאת ברכה 

Modern clay

מעיין חורגין (29) ולירון לביא (32) הם זוג תל אביבי שבחרו להקים לפני פחות משנה בגינה שלהם עסק קטן למכירה של צמחים, עציצים וכלי בטון בעבודת יד. המטרה שלהם היא להעביר הלאה את אהבת הצמחים והטבע ולהפוך את הטיפול בחברינו ירוקי העלה לאפשרות קלה וכיפית. אפשר להזמין דרך הודעה בפייסבוק או באינסטגרם או בטלפון.
עד מאה: צמח קלתיאה בעציץ מפלסטיק ממוחזר 62 שקלים. עלות משלוח בתל אביב, רמת גן או גבעתיים 25 ₪. זמן משלוח תלוי במלאי, בין יומיים לחמישה ימי עסקים.
לעמוד הפייסבוק
לעמוד האינסטגרם
טלפון: 
0547206666

Modern Clay
Modern Clay

ולדיס 

"ולדיס" הוא בית צבעוני ומשמח של עיצוב ובוטניקה שאפשר למצוא בו פרחים יפים, מארזים מיוחדים וערכות שתילה עצמית. אפילו בטיפים לגידול ג'ונגל אורבני הם יסייעו. הזמנות דרך לינק ההזמנה שמפורסם באינסטגרם של העסק.
עד מאה ועשרים: ערכת סוקולנטים של שני סוקולנטים בייבי + סוקולנט קטן בכלי טרקוטה + מחברת קקטוס קטנה, מחיר הערכה הוא 100 ₪ ותוספת משלוח בתל אביב 20 ₪.
לעמוד האינסטגרם

מקורי ופרקטי

 Nerolina – טיפוח מחומרים טבעיים 

מותג עצמאי של רוקחות טבעית וייצור של מוצרי טיפוח טבעיים. המוצרים נרקחים בעבודת יד ובחומרי גלם נעימים לעור וללא חומרים משמרים שפוגעים בסביבה ובגוף. הזמנות מתקבלות בהודעת וואטסאפ בטלפון או בעמוד הפייסבוק של המותג.
עד מאה: אפשרויות שילוב לדוגמה: שמן הזנה לגוף 30 מ"ל + פילינג גוף 30 מ"ל וסבון מוצק/ קרם פנים 30 מ"ל וקרם גוף 30 מ"ל + סבון מוצק/  פילינג פנים 30 מ"ל וסבון מוצק. משלוח חינם ברכישה של 100 ₪ ומעלה בתל אביב וברמת גן.
לעמוד הפייסבוק
וואטסאפ להזמנות : מעיין 054-2745777

ימים לא פשוטים עוברים עלינו. ימים מלאי חששות, חרדה, לחץ וריחוק חברתי מלאי אתגרים- קשה לכולנו כאחד, כל אחד מהמקום שלו….

פורסם על ידי ‏‎NEROLINA‎‏ ב- יום ראשון, 29 במרץ 2020

 DAVISZZ – מזכרת קטנה ולבישה מאירוע גדול 

מותג החולצות DAVISZZ הוקם על ידי אח ואחות, מתן וירדן, וכולל ליין חולצות מגניבות ברוח התקופה. אם חוגג או חוגגת היום הולדת שלכם ישמחו ללבוש חולצה שתכריז שהם מלכי הקורונה או כזאת שאומרת לשמור מרחק או להישאר בבית אז מדובר במתנה פרקטית ומקורית גם יחד. אפשרי גם להזמין בקשות מיוחדות ועיצובים אישיים על החולצות כמו שינוי צבעי ההדפס או צבע החולצה והוספת כיתוב. הזמנות דרך אתר המותג.
עד מאה ועשרים: חולצת T-shirt מקורית עם כיתוב שיזכיר בחן את תקופת הקורונה – 89 ₪, עלות משלוח 25 שקלים. משלוחים בין 3-5 ימי עסקים מרגע ההזמנה או משלוחי אקספרס (בתיאום מראש).
לעמוד האינסטגרם
לאתר

חולצת הקורונה שלכן (צילום: ירדן דיוויס)
חולצת הקורונה שלכן (צילום: ירדן דיוויס)

Unpair – גרביים מעוצבים שלא תצטרכו להיאבק לחפש בסלסלת הכביסה

רעות אלדמע, מעצבת ובעלת המותג גרביים שנקרא Unpair, יצרה קונספט גרביים שיארגן לכם מתנה מקורית, פרקטית ודי מעוררת קנאה. מדובר בגרביים שנמכרים ביחידים, יש מספר קולקציות שבכל אחת מהן כל הפריטים מסתדרים ביניהם כך שאם אחד הלך לאיבוד, אין צורך לאבד את העשתונות ולחכות לפעם הבאה שתשבו לסדר זוגות אבודים אלא פשוט לצוות לגרב יחיד תואם אחר.
עד מאה ועשרים: לתקופה של החודש הקרוב אפשר להזמין 10 גרביים ב-120 שקלים, כולל משלוח, לכל הארץ, חלק מהמשלוחים הם באמצעות הדואר.
להזמנה דרך האתר
עמוד הפייסבוק 
טלפון: 052-8089788

SoLd Outציפורים מידה נשים

פורסם על ידי ‏‎Unpair‎‏ ב- יום שישי, 10 באפריל 2020