נגה ארז, עכשיו הסרט: הקרנת בכורה חגיגית השבוע בתדר

תעשה את זה גם במגידו. נגה ארז מרימה את פארק הירקון. צילום: גיא פריבס//גטי אימג'ס
תעשה את זה גם במגידו. נגה ארז מרימה את פארק הירקון. צילום: גיא פריבס//גטי אימג'ס

סרט המופע של נגה ארז, "the KIDS experience", יוקרן בהקרנת בכורה מסיבתית וחינמית ביום שלישי בתדר - חודש לפני שהיא חוזרת לבמה המקומית ביד אליהו ורגע לפני סיבוב הופעות באירופה. אנחנו כל כך שם

27 בפברואר 2022

זאת הייתה שנה של נגה ארז ואורי רוסו, ואם הכל יילך לפי התוכניות אז 2022 תהיה אפילו גדולה יותר, כשלפניה סיבוב הופעות מסיבי באירופה ועוד שלל הזדמנויות במסלול הכוכבות הבינלאומי שלה. אבל עוד לפני זה היא תגיע ב-2.4 להיכל הגדול ביד אליהו עם השואו של "Big Kids", ועוד לפני זה היא מגיעה ביום שלישי הקרוב לתדר.

נגה ארז, עכשיו הסרט
נגה ארז, עכשיו הסרט

טוב, אולי "מגיעה לתדר" זה קצת מוגזם לומר כי לא ידוע אם היה תכבד את האירוע בנוכחותה, אבל בשלישי הקרוב (החל מ-20:30) תתקיים במרכז התרבות האלטרנטיבי האהוב מסיבת הקרנת בכורה לסרט המופע המיוחד, "the Kids experience", המבוסס על מופע הסטרימינג המושקע והמרשים שהופק להשקת האלבום שלה בשנה שעברה (מדהים שעוד לא עברה שנה ומדהים שכבר עברה שנה).

ההקרנה בתדר אמורה להפוך למסיבה בפני עצמה, עם התקליטנים קידנאפה קוקו ואקאוגרל בגיבוי מוזיקלי לפני ואחרי. ארז נוהגת לבלות בתדר לא מעט כשהיא בארץ ולא יהיה נורא מפתיע אם תתייצב באירוע עצמו למרות שהדבר אינו מובטח על ידי המארגנים, אבל האמת היא שגם צפייה בסרט ההופעה הזה על מסך גדול אמורה להיות חוויה לא בלתי נהדרת סתם כך בערבו של יום שלישי. אמרנו שהכניסה חינם? כי הכניסה חינם.