נגמרו השיפוצים: שופרא חוזרת לדיזנגוף בפול ווליום

סירת קאנו, פרד מגולף בעץ וחדר שמוקדש אך ורק לזוגות סניקרס: חנות הדגל של שופרא חוזרת לדיזנגוף אחרי שנתיים של שיפוצים - והיא משגעת

Arrles בשופרא. צילום יחצ
Arrles בשופרא. צילום יחצ
12 ביוני 2017

כתמי תכלת על הקירות, כלובי מתכת מרובעים עטופים ברצועות צהובות, שרפרפים בצבעי פסטל, שולחן זכוכית ועץ המזכיר סירת קאנו ומיצב אמנותי של פרד מגולף בעץ שמתוך חלליו מבצבצות נעליים. זוהי לא גלריה חדשה בדרום העיר, אלא חנות הדגל המחודשת של שופרא בדיזנגוף (הראשונה שהוקמה מבין 20 סניפים ברחבי הארץ, שבעה מהם בתל אביב). בתום מסכת שיפוצים ארוכה של חודשיים נפתחה בשבוע שעבר החנות מחדש וכעת היא מצוידת בחלל תצוגה כפול בשטחו, וכאמור, מרהיב.

אל תוותרו עליהן. ג'פרי קמפבל בשופרא. צילום יחצ
אל תוותרו עליהן. ג'פרי קמפבל בשופרא. צילום יחצ

בין כ־30 המותגים הממכרים בשופרא תמצאו על המדפים שמות ותיקים כגון מותג הנעליים האוונגרדי מברלין טריפן והמותג הבועט מלוס אנג'לס ג'פרי קמפבל (אל תפסחו על הנעליים המרוקאיות). בצדם מוצגים בחנות מותגים שדורכים ברשת לראשונה, בהם Arrels בן השנתיים שנולד בספרד ומציע נעליים שהן הכלאה בין סניקרס לאספדריל ושאוירו על ידי אמנים ומעצבים שונים; ו־NR Rapisardi – מותג נעליים טבעוני מאיטליה על שלל כפכפי הפסים המטאליים שלו שעשויים מתחליפי עור איכותיים. המותג המקומי היחיד שהצליח להשתחל לחבורה הסלקטיבית הוא שומייקר מבית המעצבת ענבר יוסיפון, שעיצבה סדרת דגמים הנמכרת בבלעדיות בשופרא (אנחנו סימנו את כפכפי הברק שנוצרו במחווה לדיוויד בואי).

הגרסה הטבעונית. NR RAPISARDI בשופרא. צילום יחצ
הגרסה הטבעונית. NR RAPISARDI בשופרא. צילום יחצ

החלל האחורי ששימש בעבר כחדר עודפים הוסב לגן עדן לחובבי הסניקרס בכיכובם של מותגים פופולריים כגון Gola הטרנדי ו־Aro הרטרואי. חובבי ההנחות יכולים להיות רגועים, חנות העודפים ממשיכה לפעול כרגיל במרחק שמונה בניינים.

שופרא, 220־1,300 ש"ח, דיזנגוף 108 תל אביב

אמנותיות משהו. Arrles בשופרא. צילום יחצ
אמנותיות משהו. Arrles בשופרא. צילום יחצ