יש הופעה חינם של נונו בפארק הירקון. כל מה שצריך זה אופניים

נונו, עטיפת "סטטוס", מחכה לכם באולפן ניצחון הרוח
נונו, עטיפת "סטטוס", מחכה לכם באולפן ניצחון הרוח

או על קורקינט, או אפילו על גלגיליות: עיריית תל אביב-יפו מפיקה אירוע לעידוד רכיבת בני נוער על אופניים, במהלכו המשתתפים יצאו למסלול רכיבה שבסופו הופעה חינמית של נונו - שאפילו תונגש לשפת הסימנים

12 בספטמבר 2022

נתחיל מהסוף. בסוף האייטם הזה, כמו גם בסוף של האירוע הזה, יש הופעה חינמית של נונו. אבל בשני המקרים, בשביל להגיע אליהם תצטרכו להתאמץ קצת. סבבה? סבבה. מבטיחים לכם, יהיה נונו בסוף. אבל נתחיל בנקודת פתיחה אחרת: עירית תל אביב-יפו חוגגת בתקופה האחרונה את סלילתם של כ-164 ק"מ של שבילי אופניים בטיחותיים, ויש לכך סיבה טובה: בדיקת העירייה מעלה כי במקומות בהם ישנו שביל אופניים ישנם 80% פחות רוכבים על המדרכה. בשביל לקדם את השימוש בהם (מיותר לציין את כל היתרונות: זה בריא, זה סביבתי, וכמובן שזה מקל על העומס המחריד בכבישים שלנו) מחלקת הנוער והצעירים של העיריה מקיימת ביום חמישי הקרוב את "תפדלו" (האמת, אחלה שם), אירוע אופניים ענק – כאמור, לילדים ולנוער – כולל מסלול רכיבה שבסופו, כן, כבר מגיעים לזה, יש הופעה של נונו.

אבל לפני כן, כאמור, יתקיים אירוע עם כמה עמדות, בהן בין היתר בני ביתכם הצעירים יוכלו לתקן אופניים, יחולקו קסדות וחולצות (אבל הקסדות זה החלק היותר חשוב), קישוט סלי אופניים (מומלץ להביא סל מהבית), סימולטור אופניים וקורקינט, תחולק גלידה (אבל בדוכן של דיגיתל, אז תיערכו בהתאם). משם בני הנוער יצאו למסלול רכיבה משותף בפארק הירקון (ניתן להשתתף בו על גבי אופניים חשמליים, אופניים רגילים, קורקינטים ואפיל ועל רולר/גלגיליות. אנחנו מניחים שאם מישהו יביא חד אופן אז זה גם יהיה בסדר, חוץ מזה שהוא יהיה על חד אופן, בפומבי) שבסופו, כאמור, הופעה של נונו. הם יוכלו להגיד שהם השתתפו באירוע רכיבה, נונו תוכל להגיד שהיא הופיעה בפארק הירקון, כולם מרוויחים.

מה עוד? האירוע חינמי, כמובן, אבל כן צריך להירשם אליו כאן. כמו כן, האירוע מונגש לכיסאות גלגלים, יהיה מתחם שקט להפוגה מההמולה וההופעה תתורגם לשפת הסימנים, מה שאומר שיש כרגע מתרגם לשפת הסימנים ששובר את הראש על איך מסמנים את המילה "קרחן". רוצים להגיע היישר להופעה? יש אוטובוסים שיצאו מדרום וממזרח העיר ומיפו ישירות לשם, גם הם חינמיים אבל צריכים הרשמה. והשתתפות במסלול הרכיבה מותנית באישור הורים.

תפדלו, נקודת מוצא בכיכר פלומר (צפונית לגשר רידינג) ב-16:30, הרכיבה מתחילה ב-18:30, ההופעה של נונו ב-20:00 בנקודת הגמר של המסלול. כל הפרטים כאן