"שובר שורות" – הסרט: הסדרות והסרטים שעלו בנטפליקס באוקטובר

מה חדש בנטפליקס ישראל: "פה גדול" חוזרת, אדי מרפי עושה קאמבק ענקי ומזכיר למה אהבנו אותו כל כך. כל מה ששווה בנטפליקס

מתוך "אל קמינו: שובר שורות – הסרט"
מתוך "אל קמינו: שובר שורות – הסרט"

 

אל קמינו: שובר שורות – הסרט

הרגע שלו כולנו חיכינו הגיע סוף סוף: הסרט של "שובר שורות" יתמקד בדמותו של ג'סי פינקמן, הבורח משוביו, עברו ובעיקר מהחוק. כתב וביים: וינס גיליגן, היוצר של "שובר שורות". אגב, נטפליקס הסכימה לארח אצלה את הפרימיירה של הסרט עוד לפני שהוא מגיע ל־AMC ששידרה את הסדרה. מדובר במהלך הגיוני: לנטפליקס הייתה השפעה גדולה מאד על האופן שבו הפכה "שובר שורות" לסדרת קאלט. (11.10)

פה גדול

אין דרך לתאר את העונה השלישית של האנימציה המצליחה, חוץ מלומר שככל הנראה נקבל עוד מהטוב שאנחנו כבר מכירים. האמת? אנחנו סבבה עם זה לגמרי. (4.10)

המכבסה

מריל סטריפ מגלמת אלמנה שחוקרת הונאת ביטוח, ומגלה כי שני עורכי דין מנצלים את המערכת הפיננסית העולמית לטובתם. סרטו של סטיבן סודרברג. (18.10)

קוראים לי דולמייט

רודי ריי מור, שהיה מוכר בכינוי דולמייט, היה טאלנט אמריקאי שפעל בין שנות ה־50 לשנות האלפיים. הוא היה מוזיקאי, קומיקאי, זמר, שחקן ומפיק קולנוע. אחרי שהוליווד דחתה אותו, הוא יצא לדרך עצמאית ויצר ב־1975 את סרט הבלקספלויטיישן המפורסם "דולמייט". יככב: אדי מרפי. (25.10)

את האורח הבא אין צורך להציג

דיוויד לטרמן חוזר עם תפקיד הפז"ם שסידר לעצמו בערוב ימיו (עוד אין תאריך רשמי).

מזנקים קדימה (Upstarts)

שלושה בוגרי אוניברסיטה מנסים לרכוב על הגל של חברות הסטארט אפ, לשנות את העולם ולהרוויח מיליונים. (18.10)

עוד מגיעות: "כנופיית ברמינגהם" ("Peaky Blinders") עונה 5 (4.10); "שיטת קומינסקי" עונה 2 (25.10); "סאות'פארק".

על מדף הסרטים ההוליוודיים: "מת לצעוק" 1,2,3 (1.10); "צופן דה וינצ'י" (1.10); "בחירתה של סופי" (11.10); "לפגוש את ג'ו בלאק" (11.10); "שרק" (11.10); "פיצ' פרפקט 3" (28.10)