בום: נטפליקס מחזירה לזירה את מייק טייסון כדי להרביץ לג'ייק פול

מייק טייסון עם חזרתו לזירה ב-2020 (צילום: ג'ו סקארניצ'י/גטי אימג'ס)
מייק טייסון עם חזרתו לזירה ב-2020 (צילום: ג'ו סקארניצ'י/גטי אימג'ס)

ענקית הסטרימינג דוהרת אל תחום שידורי הספורט לייב, ואחרי ששידרה בשבוע שעבר את משחק הטניס הראשון שלה והכריזה על רכישת השידורים החיים של ה-WWE החל מ-2025, נכנסת נטפליקס לזירת האגרוף עם קרב ראווה בשידור חי בין אליל יוטיוב בן 27 שהפך למתאגרף ובין איירון מייק בן ה-57. מה לעזאזל קורה פה

בום. ואז עוד בום. ואז עוד בום. כך נראית בינתיים 2024 של נטפליקס, שהנחיתה על רשתות הברודקאסט והכבלים בארצות הברית בחודשים האחרונים מכה אחרי מכה עם כניסתה לתחום שידורי הספורט לייב. כך נראה גם קרב אגרוף ממוצע של מייק טייסון כשהיה בשיאו, כשהפיל לקרשים את יריביו בנוקאאוט אחרי נוקאאוט. השידוך ביניהם נועד לקרות.

>> מה חדש בנטפליקס: 7 סדרות (וסרט) שבטח תרצו לראות בחודש מרץ
>> רוק אנד ראמבל: המהלך שיעלה לנטפליקס חמישה מיליארד דולר

היום הכריזה נטפליקס כי ב-20.7 היא תשדר בלייב סטרימינג מסביב לעולם את קרב האיגרוף בין טייסון בן ה-57 ובין היוטיובר-שהפך-למתאגרף ג'ייק פול, בן 27, אחיו הצעיר של אליל היוטיוב, יצרן משקאות הפריים והמתאבק-מתאגרף בעצמו, לוגן פול. את האירוע והשידור תפיק נטפליקס יחד עם חברת המדיה והפרומושן האימתנית של פול, MVP, והוא יתרחש באצטדיון AT&T העצום בארלינגטון טקסס, ביתה של קבוצת הפוטבול דאלאס קאובויס. האירוע צפוי למשוך עשרות מיליוני צופים ברחבי העולם ויכלול מספר קרבות נוספים בעלי סקס אפיל דומה שיוכרזו בהמשך.

בארצות הברית מכונת ההייפ של האחים פול נכנסה להילוך גבוה מיד עם ההכרזה, וג'ייק כבר הכריז קבל עם ואינטרנט בציוץ ראוותני ש"הגיע הזמן להרדים את איירון מייק" וכי בכוונתו להפוך לאלוף העולם באגרוף. נקווה שטייסון יפוצץ את הפרצוף הזחוח והדושי של פול, כמובן, אך בין טייסון והאחים פול יש מערכת יחסים חברית ומבדרת שנמשכת כבר שנים, והוא מרבה להתארח בפודקאסטים ובשידורים אחרים שלהם ברשתות. לפני כשלוש שנים הם שברו יחדיו את הרשת כשהמתאגרף הוותיק אכל פטריות הזייה מול המצלמות בפודקאסט של לוגאן פול.

מאחורי כל הקרקס המטורלל הזה, שבוודאי גורם פריחה לא קלה לחובבי אגרוף רציניים אך עשוי לשבור שיאי צפייה תודות לקהילת העוקבים העצומה של האחים פול, המהלך של נטפליקס הוא חלק מהמגמה הכוללת שבמסגרתה מנסים שירותי הסטרימינג להתחיל ולנגוס נתחים מהעוגה הגדולה של שידורי הספורט לייב, שנחשבים לאחד המעוזים החשובים של ערוצי הברודקאסט ורשתות הכבלים.

מוקדם יותר השבוע שידרה נטפליקס בשידור חי את ה"נטפליקס סלאם", משחק ראווה בין כוכבי הטניס רפאל נדאל וקרלוס אלקרס במשדר כיפי להפליא בן שלוש שעות עם פאנל פרשנים שכלל כוכבי עבר כמו אנדרה אגאסי, אפס פרסומות, והרבה כוכבים הוליוודים כמו שרליז ת'רון ומייקל דאגלס על הטריבונות. זה היה אירוע הספורט החי השני בתולדות נטפליקס, והוא מתרחש רגע אחרי שהתבשרנו על המעבר של השידורים החיים מעולם ההיאבקות של ה-WWE אל נטפליקס ב-2025. מבחינת ענקית הסטרימינג, שמתחילה להשקיע כספים משמעותיים מאוד בפיתוח זרוע הספורט שלה, זהו צעד משלים לסדרות וסרטי הדוקו-ספורט שהיא מנפקת בקצב גובר, בדרכה לנצח את רשתות הטלוויזיה במגרש שלהן.