מה חדש בנטפליקס: 6 סדרות חדשות (וסרט) שבטח תרצו לראות ביולי

"קוברה קאי" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)
"קוברה קאי" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)

להיט החייזרים שמצא בית, הנורדים הגדולים שחוזרים לאלימות, סדרה דוקומנטרית מסקרנת על שובה של סימון ביילס לאולימפיאדה ואפילו סדרה מצוירת שמבוססת על משחק קלפים של חתולים מתפוצצים. וכן, גם עונה אחרונה לסדרת הקראטה האהובה עליכם. לפחות חלק ממנה. חודש יולי מגיע לנטפליקס עם כל מה שצריך לראות

גם חודשי הקיץ לא הצליחו להוציא מנטפליקס שום דבר באמת משמעותי, למעט חזרתה של "קוברה קאי" לעונה אחרונה (אבל רק שליש. עזבו, עוד נתעצבן על זה למטה. ומכיוון שאנחנו יודעים שגם עם היצע הסדרות העמוס עדיין קשה לברור בין כל הזבל, אספנו את ההמלצות לסדרות שבאמת שווה לכם להציץ עליהם החודש בשירות הסטרימינג הפופולרי מכולם. והכי חשוב – הסרט שסוגר לנו פינה מהאייטיז.

1.7 // סטאר טראק: פרודיג'י // Star Trek: Prodigy

עונה שנייה ללהיט הנוער שהתחיל בניקלודיאון, בוטל ונרכש קומפלט על ידי נטפליקס לאחר קמפיין מעריצים מעורר השראה, שכלל בין היתר גם איסוף כדי לשכירת מטוס שיעוף מעל משרדי רשתות סטרימינג שונות עם פרסומת לרכישת הסדרה. ובכן, זה עבד, ושנה וחצי לאחר סיום העונה הראשונה, העונה החדשה תגיע לנטפליקס ותציג את המשך עלילותיהם של חבורת בני הנוער פורעי החוק שמגיעים מכל רחבי הגלקסיה. בניגוד לרוב תכני סטאר וורס, זה אשכרה מרגיש מהלב.

11.7 // ויקינגים: ולהאלה // Vikings: Valhalla // עונה 3

עונה שלישית לספין-אוף המצליח של סדרת "ויקינגים" שמתהדר בגברים מסוקסים, אלימות ברברית והמון דרמה פוליטית שמרגישה כמו משחקי הכס, רק בפחות. האפוס הברוטאלי ימשיך להתעלל בויקינגים, ונשקר לכם אם נגיד שהמשכנו לעקוב עד כה, אבל אנחנו בטוחים שהם עדיין חיות רעות בדרך הכי כיפית שיש.

12.7 // חתולים מתפוצצים // Exploding Kittens

הנה עבורכם סיפור אופטימי: לפני אי אלו שנים באינטרנט, קומיקס רשת קטן החליטו שהם רוצים להרים קמפיין קיקסטארטר כדי להוציא לפועל את הרעיון הדבילי שלהם למשחק קלפים שנקרא "חתולים מתפוצצים". הם חשבו שיגייסו 10 אלף דולר, בסוף יצאו עם 9 מיליון. מאז המשחק עצמו הפך להיות להיט, ועכשיו הוא מגיע לנטפליקס (ולא רק לנטפליקס גיימס) כסדרת אנימציה למבוגרים במסגרתה אלוהים יורד לבלות זמן עם האנושות, בתור חתול. כמובן שגם השטן מגיע בתור חתול, ויש מלחמת חורמה בין טוב לרע בחמידות מגרגרת. מי שזוכר את הקומיקס המקורי יודע שזה הולך להיות מצחיק וחכם ודבילי להחריד בקטע הכי טוב. רק אל תיפלו על חתול מתפוצץ.

17.7 // סימון ביילס צומחת מהקרקע // Simon Biles: Rising

המשחקים האולימפיים מתקרבים במהירות שיא לפריז, וכל הזרקורים יופנו למי שללא ספק תהיה הסיפור הכי מסקרן באולימפיאדה הקרובה – המתעמלת הגדולה אי פעם סימון ביילס, שבאופן מפורסם פרשה משחקי טוקיו 2020 בשל אתגרים נפשיים, ופחות או יותר הפילה פצצה שהכניסה את עולם הספורט לשיח הבריאות הנפשית. כעת היא עומדת לחזור לדרוש את מקומה בטופ, וזה בדיוק החומרים מהם דוקו-ספורט של נטפליקס בנויים מהם. סדרת הדוקו הזו תתעד את מאבקיה של סימון לשוב למזרון ולכושר בזמן לאולימפיאדה, והנה לכם דוקו שמתחיל בנטפליקס ונגמר ברגעי שיר בלב אירוע הספורט הגדול בעולם.

18.7 // קוברה קאי // Cobra Kai // עונה 6 (חלק 1)

הקרב בין 40 השנים בין ג'וני לורנס לדניאל לרוסו מתקרב לסיומו עם העונה השישית והאחרונה של קוברה קאי, להיט הקראטה של נטפליקס שהקים לתחייה את הפרנצ'ייז. טוב, לפחות עד הספין-אוף הבא. ותהיו בטוחים שנטפליקס הולכים לסחוט את הלימון הזה עד תום, כי העונה הזו תהיה מחולקת ללא פחות משלושה (!) חלקים, אשר כל אחד מורכב מ-5 פרקים. הראשון יעלה החודש, השני בנובמבר והשלישי – אי שם ב-2025, אם העולם עוד יעמוד. יאללה, תנו את מכת המוות ונגלה איך שני הפרנמיז האלה מסיימים. לפחות עד הסיקוול הבא.

25.7 // דקאמרון // The Decameron

מוכנים למשהו יוצא דופן? מבוססת באופן חופשי על קובץ הסיפורים הקצרים האייקוני בעל אותו השם של המחבר האיטלקי ג'ובאני בוקאצ'ו, שנכתב אי אז במאה ה-14, הסדרה הזו של נטפליקס תזרוק כמה מאצולת איטליה של התקופה לבידוד מוחלט במטרה להתחבא מהמגיפה השחורה (מוכר לכם איכשהו מהשנים האחרונות?) בבילוי שמתחיל משמח והופך כאוטי יותר ויותר. נטפליקס מבטיחים קומדיה שחורה עם אווירת אופרת סבון, והטריילים מפתיח הרבה סקס, סמים ורוקנרולינג מהמאה ה-14. מה רע?

וסרט אחד לטעם טוב
3.7 // השוטר מבוורלי הילס: אקסל פולי / Beverly Hills Cop: Axel F

אפילו כשאדי מרפי חתם על חוזה מיליונים בנטפליקס, לא האמנו שזה יקרה. אולי כי לאורך כל כך הרבה שנים הסתובבו שמועות על המשכון אחרון לסדרת סרטי הקאלט מהאייטיז, אבל מאז 1993 לא ראינו את מרפי בתפקיד אקסל פולי השנון/חוצפן/מבריק, ובאמת שהתגעגענו. אז הנה זה מגיע, הסרט שמחזיר את מרפי לתפקיד ואת פולי לבוורלי הילס, הפעם כדי לחקור מוות של חבר ותיק עם גיבוי מעניין – הבת המרוחקת שלו (טיילור פייג', "זולה") והחבר שלה (ג'וזף גורדון-לוויט, אתם מכירים). קשה לנו לתלות בזה תקוות שמא ישבר ליבנו, אבל קשה להגיד שאנחנו לא קצת מתרגשים לשמוע שוב את המוזיקה האייקונית הזו מהאייטיז מצפצפת לנו מהמסך כאילו יש אורגן אורות וכריות כתפיים על הטלוויזיה.