"אלי" מגיעה למסך: הסדרות והסרטים שעלו בנטפליקס בספטמבר

מה חדש בנטפליקס ישראל: עונה שנייה ליוצר "הסימפסונס", ביל בר בספיישל חדש והצצה למוחו של ביל גייטס. כל מה ששווה בנטפליקס

סשה ברון כהן מגלם את אלי כהן ב"המרגל"
סשה ברון כהן מגלם את אלי כהן ב"המרגל"

>> נטפליקס: מה שעולה החודש

The Spy (אלי)

נטפליקס ממשיכה לקטוף סיפורי מוסד ישראליים, והפעם זוהי סדרת הדרמה "המרגל" (או "אלי" – בנטפליקס ישראל לא לגמרי סגורים על עצמם) בבימויו של גידי רף ("חטופים", אתר הצלילה בים האדום"). סשה ברון כהן מגלם את אלי כהן, אחד המרגלים הכי גדולים בהיסטוריה של ישראל שחדר לשורות המשטר הסורי בשנות ה־60. לצדו יככבו הדר רצון רותם (קראו את הריאיון איתה), וואליד זואייטר, מוני מושונוב, אורי פפר ועוד. (6.9)

סשה ברון כהן מגלם את אלי כהן ב"המרגל"
סשה ברון כהן מגלם את אלי כהן ב"המרגל"

Disenchantment

עונה שנייה לסדרה הנהדרת של יוצר "הסימפסונס", מאט גרואנינג. אבי ג'ייקובסון ("ברוד סיטי") מדובבת את בין, נסיכה צעירה ושתיינית שיוצאת להרפתקאות עם אלף נמרץ בשם אלפו (נט פקסון) ולוצי, השד הפרטי שלה (אריק אנדרה). מומלץ מאד. (20.9)

"Disenchantment" עונה 2
"Disenchantment" עונה 2

ביל בר: נמר של נייר

הקומיקאי החריף שעשה קריירה מלהיות פרובוקטור מקבל ספיישל סטנדאפ ואנחנו לגמרי בעד. הפרמיס פורט נושאים כמו תרבות הביוש, גברים פמיניסטיים, ניכוס תרבותי וסקס עם רובוטים. (10.9)

מתוך "ביל בר: נמר של נייר"
מתוך "ביל בר: נמר של נייר"

בתוך מוחו של ביל: לפצח את ביל גייטס

ומביל אחד למשנהו. מייסד מייקרוסופט מדבר על הילדות, הקריירה, השאיפה שלו לשפר את החיים במדינות מתפתחות ומה מניע אותו. נקווה שיהיה גם קצת ג'וס. (20.9)

"בתוך מוחו של ביל: לפצח את ביל גייטס"
"בתוך מוחו של ביל: לפצח את ביל גייטס"

Vis a vis (בפנים)

מי שכבר מתגעגעים ל"בית הנייר" אולי ימצאו נחמה ב"Vis a vis" (באנגלית: "Locked Up") – מותחן פשע ספרדי שחוזר עכשיו לעונה רביעית. הסדרה מתרחשת בכלא ומתמקדת בצעירה שמנסה לשרוד שם. בעונה הזאת מתמנה מנהלת כלא חדשה ולשורות הכלא מצטרפת סוהרת שהייתה אסירה בעברה. בונוס: אלבה פלורס – ניירובי בשבילכם – מככבת. (27.9)

אלבה פלורס ב"Vis a vis"
אלבה פלורס ב"Vis a vis"

הפוליטיקאי

בן פלאט, שבהחלט לא קיבל מספיק זמן מסך ב"פיצ' פרפקט", מגלם תיכוניסט שמתכנן להיות נשיא יום אחד, אבל קודם עליו לעבור בשלום את המכשול הנוראי מכולם: התיכון. (27.9)

 

בצל הירח (In the Shadow of the Moon)

הסרט הזה אמור לסגור לכם את פינת המתח של החודש, בתקווה שהוא שווה משהו. מדובר במותחן מד"ב על בלש במשטרת פילדלפיה המנהל מצוד אחר רוצח סדרתי שמתכנן את פשעיו לפי מחזור הירח. (27.9)

"בצל הירח"
"בצל הירח"

עוד מגיעות: "ברוקלין תשע תשע" עונה 5 (26.9); "אליטה" עונה 2 (6.9); "Suits" עונה 8 (30.9).