Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

נקודת זינוק: העיצוב החדש והמקסים של דגם "רושי" הקלאסי של נייקי

בנייקי לא נחים ומשדרגים את דגם רושי כדי שיעודד אתכם להירשם למכון. והפעם - נקודות

נעלי רושי מנוקדות של נייקי
נעלי רושי מנוקדות של נייקי

בקיץ 2012, ערב השקת נעלי ייזי 2 שעיצב קניה ווסט לנייקי, הופתעו קברניטי החברה לגלות מדוחות המכירות שנעל אחרת גנבה לווסט את ההצגה. נייקי רושי וואן – שפיתוחה החל בשנת 2010 כדי לרענן את ההיצע של תאגיד הספורט הענקי, בעיקר במוצרים הנגישים ביותר לצרכן – הפכה בתוך פחות משנה להשקתה לקאלט בקרב אצנים רציניים וחובבי נעלי ספורט מטעמים אסתטיים, עם עיצוב נקי וקלאסי, אפילו מופשט.

דילן ראש, שהיה אמון על פיתוחן, סיפר שהנעליים פותחו בהשראת תרגילי מדיטציה אשר המעצב עוסק בהם. אפילו השם "רושי" הוא תואר שניתן למאסטר זן. רושי ביקש להמחיש בדגם שעיצב את התעלות הרוח והמיקוד שמושגים באימוני מדיטציה, אך לא באימוני ריצה. השלב הראשון היה להשמיט מנעל הריצה את כל האלמנטים המוכרים פרט לבסיסי התמיכה ההכרחיים, ומשם לפסל את צלליתה בקווים הזורמים ביותר.

שלוש שנים לאחר מכן הפכו הרושיז לאחד הדגמים המזוהים ביותר של נייקי, ממש כמו דגמי ה"אייר", ומדי עונה הם זוכים לצבע ודפוס חדשים כדי להעשיר קולקציות של אספנים ולהעניק אופציה לא שגרתית למי שמבקש לרכוש נעלי אימון חדשות שללא ספק יעניקו בוסט של מוטיבציה לרוץ למכון הקרוב. העונה הן מעוטרות בנקודות פולקה ברוח שנות ה־50 בשילובי צבעים קלאסיים כגון שחור־לבן ולבן־אדום ואף נועזים יותר כצהוב־שחור וירוק־לבן, והן מוכנות להפוך למרענן הרשמי של ריצות הקיץ שלכם.

549 ש"ח, להשיג ב־Sneakerbox ופקטורי 54

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!