להעיף את הרציף: 5 הופעות חינם לרוץ אליהן בנמל יפו המתחדש

יסמין מועלם (צילום: שי פרנקו)
יסמין מועלם (צילום: שי פרנקו)

אנחנו חוזים את העתיד: בקרוב תגיעו לנמל יפו המתחדש. אם ההאנגרים החדשים והמדונדשים הם לא סיבה מספיק טובה, אז הנה יסמין מועלם, בום פם וברי סחרוף, דודו טסה, בלקן ביט בוקס ואקו עם עדן דרסו וצליל דנין - כולם באים להופיע על המזח בחודש וחצי הקרובים. ואתם נכנסים חינם

19 בספטמבר 2023

תמיד טוב להגיע לנמל יפו ולנשום קצת. בשנים האחרונות היו מעט מדי סיבות לעשות את זה, למעט הבריזה והנוסטלגיה, אבל מתחם הנמל עובר התחדשות מסיבית, ההאנגרים החדשים עם המכולות הצבעוניות נערכים למתקפת אירועים, פופ-אפים ומוסדות תרבות כמו הבארבי שעומדים להתאכסן בהם בחודשים הקרובים וההתרגשות רבה.

תוך כדי שכל זה קורה, עומדת להתרגש על הנמל סדרת הופעות חיות ובועטות שהייתם משלמים כסף טוב כדי לראות, אבל תשמרו על הכסף שלכם לבירות כי הן לגמרי בחינם, והן יעזרו לכם להתיידד מחדש עם האחד הספוטים הכי קסומים ומיוחדים בעיר.

זה קורה מחר בערב, כן? בלקן ביט בוקס (צילום: סאשה פרילוצקי)
זה קורה מחר בערב, כן? בלקן ביט בוקס (צילום: סאשה פרילוצקי)

תחת הכותרת "נמלילה" מובטחת סדרת הופעות "עם בריזה של סוף הקיץ", שתתחיל כבר מחר (רביעי, 20.9) עם הופעה לוהטת של בלקן ביט בוקס ותסתיים בתחילת נובמבר (1.11) עם הופעה מסקרנת של בום פם יחד עם ברי סחרוף, כשבתווך תקבלו בשבוע הבא את יסמין מועלם (רביעי, 27.9), ובאוקטובר יגיעו דודו טסה ולהקתו (18.10) ושואו מושלם של אקו שתארח את עדן דרסו וצליל דנין (25.10). לפני כל הופעה ואחריה יתייצב די.ג'יי מקומי להרמות חימום וכולם ישמחו.

נמל יפו הוא הנמל הפעיל העתיק ביותר בעולם, והוא מתחדש על ידי עיריית תל אביב-יפו ובאמצעות החברה העירונית "אתרים", הממונה על ניהול ופיתוח רצועת חוף הים של תל-אביב‏-יפו. במקביל להמשך פעילותו השוטפת של הנמל הכוללת דיג, חקר ביולוגי-ימי, פעילות של צופי-ים, בתי קפה, גלריות, מסעדות ועוד, החלו בנובמבר 2019, העבודות להוספת מרחב פנאי ובילוי, במסגרתן עברו מחסן 2 ובית המכולות הוותיקים תהליך שיפוץ ושחזור ובהם צפויים לקום, בין היתר, מרכז קהילה וקיימות, בית חדש לצופי הים ולחינוך ימי, יחידות מסחר קטנות ומקומיות, בתי אוכל,  אזורי ישיבה מוצללים ומגוון פעילויות לאורך כל השנה שיכללו: מופעים, שווקים מתחלפים ואזורי משחק לילדים. עוד פרטים באתר הנמל.