בואו לעשות אצלנו שבת: עכשיו נעים בסופ"ש גם בנס ציונה

הנס ציונאים באים! הנס ציונאים באים! נעים בסופ"ש (צילום: דוברות עיריית ת"א-יפו)
הנס ציונאים באים! הנס ציונאים באים! נעים בסופ"ש (צילום: דוברות עיריית ת"א-יפו)

מערך התחבורה הסופ"שי של עיריית תל אביב-יפו והרשויות המקומיות השותפות שלה יקבל בשבוע הבא (21.7) חברה חדשה: נס ציונה מצטרפת לפרויקט הפופולרי ותהיה הרשות המקומית העשירית שמשתלבת בו. קבענו דייט בגבעות הכורכר שלה באוקטובר?

מה אתם יודעים ומה אתן יודעות על נס ציונה? כלום. אלא אם כן גדלתם בנס ציונה. אבל לא גדלתם בנס ציונה. ואתם מתקשים להבדיל בינה ובין רחובות, בהנחה שאתם בכלל יודעים שהיא סמוכה לרחובות. כל זה עומד להשתנות עכשיו עם הצטרפותה של נס ציונה בשבוע הבא (21.7) למערך התחבורה "נעים בסופ"ש" שהוקם בסוף 2019 על ידי עיריית תל אביב-יפו ורשויות מקומיות נוספות, ומאפשר שימוש באוטובוסים בינעירוניים (וגם בתוך תל אביב) בשישי-שבת.

נס ציונה תהיה הרשות המקומית העשירית אשר חוברת למיזם יחד עם גבעתיים, הוד השרון, כפר סבא, מודיעין-מכבים-רעות, קריית אונו, רמת השרון, שוהם, מבשרת ציון שהצטרפה לאחרונה וכמובן שגם בתל אביב-יפו. הקו החדש, 716 מספרו, יפעל בימי שישי החל בשעה 18:30 ועד השעה 1:00 לפנות בוקר, ובימי שבת החל ב-10:00 בבוקר ועד השעה 18:00. היעדים המרכזיים בקו הם: רחוב וייצמן, נס ציונה; מחלף ראשונים, יד חרוצים, סינמטק תל אביב, כיכר רבין, כיכר אתרים ונמל תל אביב.

היעד האקזוטי שלכם לסופ"ש הזה: נס ציונה. נעים בסופ"ש (צילום באדיבות דוברות עיריית תל אביב-יפו)
היעד האקזוטי שלכם לסופ"ש הזה: נס ציונה. נעים בסופ"ש (צילום באדיבות דוברות עיריית תל אביב-יפו)

חיפשנו לכם אטרקציות בנס ציונה לטובת ההרפתקנים שבין נוסעי נעים בסופ"ש התל אביביים, וטיול בגבעות הכורכר שלה בהחלט מומלץ בשבתות נעימות (חכו לאוקטובר), אך נראה שהקו ישמש בעיקר את הנס-ציונאים והרחובותיים שמעוניינים לבלות בעיר הגדולה. "הצטרפותה של נס ציונה לנעים בסופ"ש מבטאת את העובדה שמדובר בשירות חיוני ולא במותרות", אמרה סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק התחבורה מיטל להבי. "אין לנו עניין להפוך את השבת לסואנת ורועשת ואת השירות לסוגיה פוליטית, אנו רוצים רק להעניק לנוסעים את החופש להנות מסופי השבוע על פי אורחות חייהם ובמחיר שווה לכל נפש".

מערך ההסעות המטרופוליני "נעים בסופ"ש"  החל לפעול לראשונה בסוף 2019, ומאז פועל בהצלחה רבה ומשרת יותר מ-30 אלף נוסעות ונוסעים בכל סוף שבוע. המערך כולל 14 קווים ויותר מ-500 תחנות, והוא מאפשר נסיעה אל מרכז הערים ובין השכונות השונות בשעות שבהן תחבורה ציבורית סדירה אינה פעילה, תוך התחשבות באזורים שבהם מתגוררים שומרי שבת. כמו כן, מלבד התועלת הבטיחותית, מעניק המיזם גם פתרון להתמודדות עם עומסי התנועה הכבדים שמתרחשים לאחרונה בסופי השבוע ובחגים.