Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

נפלה עטרת ראשה: השיער של נינט מאחד את החברה הישראלית

הפוני, הגלאח ואפילו החבר המזוקן - מפעל חייה של נינט טייב למעשה טמון במחלפותיה, שהפכו לדמות אוטונומית. כך היא הפכה למתווכת הפריזורה בין השוליים למיינסטרים

נינט טייב. צילום: גוני ריסקין
נינט טייב. צילום: גוני ריסקין

בעבר הלא רחוק, סחי כהיפסטר, כל אזרח כאן זכר היכן היה כשרבין נורה. הרגעים המעטים שמאחדים אותנו כאומה בעידן הנוכחי נקשרים באופן כלשהו במחלפותיה של נינט טייב. לכל איש יש נינט. פונינט, חצי־בּלוֹנדִינט, נינט־עם־ארוס־מזוּקנינט. כבר יותר מעשור שאנו יוצאים נשכרים מתרומתה להפצת מאפיינים של תרבות השוליים במיינסטרים המקומי. כל צבע, תוספת ותסרוקת חדשה, מפרנסים אינספור מגזינים ואתרי אינטרנט ומחלחלים כך אל לב הקונצנזוס. כשאומרים שעולם העיתונות הישראלי תלוי בשערה, מתכוונים לשערה ספציפית מאוד. שערה, כמו גשר צר מאוד, מתווכת בין ההמונים למחתרת ההיפסטרית.

עדיין מתקלטת יותר טוב מסקרילקס. צילום: גוני ריסקין
עדיין מתקלטת יותר טוב מסקרילקס. צילום: גוני ריסקין

לפני שהביאה נינט את הבשורה, הגלאח החלקי לדוגמה, היה נחלתם הבלעדית של אמן הדאבסטפ סקרילקס (המקבילה המוזיקלית להרפס) וכמה לסביות עם מודעות עצמית אירונית מהמדרשה. כיום מדובר בטרנד שכיח בקרב פקידות בנק ונוער רדיקלי גם יחד. לא מן הנמנע כי האקט המצמרר של גילוח ראשה בעבור סכום כסף לא ריאלי בפרסומת לחברה סלולרית ב־2006 זרע את זרעי המהפכה החברתית של קיץ 2011. בדומה לשמשון הגיבור ולמדונה, הפכה הפריזורה על ראשה של נינט לדמות אוטונומית וסמל לעוז, ליצירתיות ולעדכנות סגנונית בפני עצמה.

יוסי מזרחי. נשות ישראל הצטיידו בגבר מזוקן לקיץ. צילום: גוני ריסקין
יוסי מזרחי. נשות ישראל הצטיידו בגבר מזוקן לקיץ. צילום: גוני ריסקין

אפילו זוגיותה הטרייה עם זקָן מחובר לגבר כבר החלה לתת אותותיה על פניהם של ישראלים רבים. חרף שלל עיסוקיה וכישוריה המרשימים, חותמה דבק בשיערה. מובן שדברים נוראים מזה יכולים לדבוק בשיער.

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!