נפרדים מהלובסטר רול: סניף גוצ'ה נחמני נסגר

שנה וחודשיים אחרי הפתיחה סניף גוצ'ה נחמני סוגר את שעריו. "המהלך נבע משיקולים שונים, בין היתר אי התאמה של חלל המסעדה לקונספט של גוצ'ה". החדשות הטובות: הלובסטר רול יעבור לסניף דיזנגוף

לובסטר רול, גוצ'ה. צילום: שרית גופן
לובסטר רול, גוצ'ה. צילום: שרית גופן
4 בספטמבר 2016

הוא נפתח על חורבות מסעדת מונטנגרו וקפה נחמני שלא צלחו את "הפינה המקוללת", ניסה את מזלו בתור אויסטר בר (The Oyster) שלא ירד היטב בגרון של תושבי העיר ובסופו של דבר הפך לסניף משודרג של רשת גוצ'ה עם שלוחת פיקניק בטייק אווי. היום, שנה וחודשיים אחרי הפתיחה, סוגר סניף גוצ'ה נחמני את שעריו.

אוקטופוס צרוב בגוצ'ה נחמני. צילום: שרית גופן
אוקטופוס צרוב בגוצ'ה נחמני. צילום: שרית גופן

"אני מאמין שיש מקום לאויסטר בר בתל אביב, בדיוק כמו בניו יורק ובלונדון", אמר עם הפתיחה ניר ברא"ז, הבעלים של רשת מסעדות גוצ'ה. "המיקום – מול מלון נורמן וסמוך למלונות הבוטיק של רחוב מונטיפיורי – קרוב לקהל שמתאים בדיוק למקום בילוי כזה". כנראה שישראלים אוהבים להתרברב באהבתם לאויסטרים, כי במבחן המציאות (שגם ככה מאתגרת עבור עסקי המסעדנות בארץ) הם לא הצביעו ברגליים והסניף שינה קונספט לאחר חודשיים בלבד. השינוי, שהפך את הסניף ל"גוצ'ה משודרג" הציע מנות שהפכו ללהיט כמו הלובסטר רול בלחמניית בריוש חמאתית וקציצות סרטנים בשילוב שרימפס קצוץ. לפני מספר חודשים התרחב הסניף עם דלפק טייק אווי שהציע תפריט פיקניק עם פירות ים מטוגנים בקונוסים בישיבה על ספסלי עץ מחוץ למסעדה.

גוצ'ה פיקניק. קונספט נהדר לפירות ים בטייק אווי (צילום: שרית גופן)
גוצ'ה פיקניק. קונספט נהדר לפירות ים בטייק אווי (צילום: שרית גופן)

ניר ברא"ז, בעלי גוצ'ה: "לאחר שנה של פעילות החלטנו על סגירת גוצ'ה נחמני. המהלך נבע משיקולים שונים, בין היתר אי התאמה של חלל המסעדה הקטן שבנחמני לקונספט של גוצ'ה. אנו מודים ללקוחות הרבים שפקדו את המקום ומזמינים אותם להמשיך ליהנות מהחוויה שמציעה גוצ'ה בתמחור נגיש ואווירה משוחררת בכל אחת משלוש המסעדות הפזורות בתל-אביב- דיזינגוף, רמת החייל והדיינר באבן גבירול".

[tmwdfpad]