נקמתו של המאנץ' האסייתי: מה חשבנו על המשלוח של שי־שי

"שי־שי כרובית היא מפנתיאון מנות הזלילה הכי מספקות והכי מענגות רגשית בעיר". דגמנו את מנת הדגל של המסעדה האסייתית וחזרנו שבעים. פרוייקט המשלוחים הגדול של תל אביב

משלוח ממסעדת שי־שי. צילום: אנטולי מיכאלו
משלוח ממסעדת שי־שי. צילום: אנטולי מיכאלו
20 בינואר 2016

שי־שי הוא מענה אסייתי חד משמעי לקרייב לטעמים אסייתיים־מערביים עזים. מאנץ' אולטימטיבי שמורכב מלאפה שקפקפה ודקיקה כנייר מקמח אורז ועליה אורז דביק, תועפות רטבים ועוד בחירה אישית של עוף, מגוון דגים או טופו.

מה הזמנו

המליצו לנו במיוחד על שי־שי טרטר טונה אדומה מתובלת עם כרוב אדום, מלפפון, ג'ינג'ר כבוש ועשבי תיבול (עם כוסברה), צ'יפס בטטה, שומשום שחור ורוטב איולי ווסאבי, בעיקר בגרסה החריפה של המנה (46 ש"ח). הזמנו גם מדגם מנות שי־שי – טופו, עוף וכרובית (36־38 ש"ח), מרק אודון קטן (16 ש"ח), קינוח מוס שוקולד חלב עם נוגט קראנצ'י (22 ש"ח לקינוח).

כמה חיכינו

חיכינו למשלוח במשך 40 דקות, למרות אזהרות שלפיהן יכולנו להמתין שעה שלמה. התיישבנו לאכול רק כעבור חמש דקות, ומרק האודון היה עדיין חם. התוכן שלו נשמר שלם ולא נהיה סמרטוטי, כולל אטריות הסובה, פטריות השיטאקה והבצל הירוק. השקעה נבונה מאוד של 16 ש"ח.

מה הגיע

בלי להזכיר שמות, מי שבחר שי־שי טונה, לטש מבטים כל הזמן לשי־שי שהכיל כרובית מטוגנת, קרם ירקות כתומים, קארי וקוקוס, שקדים, סלק טרי, חסה, בזיליקום ובצל ירוק. הוא צדק. מנת השי־שי כרובית היא מפנתיאון מנות הזלילה הכי מספקות והכי מענגות רגשית בעיר. השי־שי ארוז היטב בנייר אריזה ומונח כמו כלי נגינה יקר בקופסאות קרטון יפות שגורמות לו להגיע מהודק ומחוטב ולא להתפרק בדרך. זו הסיבה שבעטייה ממש נוח לאכול אותו כשממשיכים להקליד ביד אחת ומחזיקים אותו רק ביד השנייה, כך שאפשר להפיל על המקלדת חזה עוף פריך בציפוי פאנקו מהשי־שי עם רוטב איולי מתובל.

בשורה התחתונה

שי־געון

הפרטים

מתי? יום ראשון 15:00
איך הזמנה? טלפונית 5753737־03
אפשר גם דרך shi-shi.co.il

זמני המשלוחים: ראשון־חמישי 11:30־22:00, שישי 11:30־17:00, שבת 16:00־22:00
אזור חלוקה: צפון שד' קק"ל, דרום קיבוץ גלויות, מזרח ביצרון
מינימום הזמנה: 70 ש"ח
דמי משלוח: 10 ש"ח.