נקמת היורמים: סטורי משיקה חנות לאביזרי לימודים

רשת סטורי משיקה חנות קולית וגדושה במוצרי חזרה ללימודים. מי אמר שהחנוניות לא משתלמת?

החנות החדשה של סטורי
החנות החדשה של סטורי
6 באוגוסט 2015

לא פעם ולא פעמיים הכרזתי מעל דפים אלה ממש על התשוקה העזה, שלא לומר הפטיש המוגזם, שאני רוחשת למוצרי נייר, כלי כתיבה ופיצ'פקס משרדיים מעוצבים וחינניים. יש לי מהם המון, אף פעם אין לי די, ולו הייתי משקיעה בלימודים כמו שהשקעתי במחברות נאות, בעפרונות שווים ובילקוטים יקרים – אולי היה יוצא ממני משהו בסוף.

בחנות הפופ אפ החדשה של רשת סטורי לא שופטים נערות כמוני על שטויות העבר, ותחת הכותרת Best in Class (כך קרויה החנות) יכולתי גם אני לחוש עצמי מצטיינת דקאן. החנות, שנפתחה לרגל חזרתם של אלפי ילדים מותשים וסטודנטים תשושים לספסלי הלימודים, תפעל למשך ארבעה חודשים, כלומר עד שכולם יהיו מצוידים היטב בכל הדרוש לתלמיד מצטיין. ההתעקשות על עניין ההצטיינות, לדברי הבעלים של סטורי אורי רייז, אינה נובעת מפולניות חלילה, אלא מאימוץ הקונספט של קולקציית הסתיו של מותג התיקים הקנדי הרשל המדגיש את הפשטות, האיכות, תשומת הלב לפרטים הקטנים והתרכזות בעיקר ולא בטפל כמפתח להצטיינות בכל דבר שתבחרו לעשות.

מלבד ספרי לימוד וחוברות עבודה, סטורי בסט אין קלאס מציעה את כל הדרוש לחזרה לבית הספר או לקמפוס בצורה הכי קולית ונחשקת, והבחירה בין שלל התיקים, הקייסים לאייפד, הקלמרים, תיקי האוכל, המחברות, הפנקסים, הכובעים וכלי הכתיבה היא קשה ומאתגרת הן את כושר האיפוק והן את הארנק. נוסף על קולקציית 2015 של הרשל אפשר להשיג תיקי אוכל ובקבוקי שתייה, מדבקות, סרגלים, וואשי־טייפס, חוברות צביעה, צבעים ועוד ועוד מהמותג הגרמני Donkey ומהמותגים האנגלים Noodool, Happy Jackson ו־Ohh Deer.

Best in Class, עד 31.10, החל מ־19 ש"ח לאביזרים, מוצרי הרשל, 149־1,199 ש"ח, שינקין 64