נרות מוריבידיים ועוד ארבעה דברים שעשו לנו את השבוע

הנעליים הטיזריות של שומייקר, התכשיטים המסותתים של Yama, הבושם המפתיע של מארק ג'ייקובס, נרות מקאבריים עם קריצה ומותג הלייף סטייל הניו יורקי שנתן קפיצה. חמישה דברים שעשו לנו את זה השבוע

Izola
Izola

עלייה לצורך עלייה

"יכול להיות שמפני שהחזה שלי שטוח אני אוהבת לשחק עם מחשופים של נעליים", אומרת בחיוך מבויש המעצבת ענבר יוסיפון מהמותג שומייקר ושולפת מהמדף זוג נעלי עקב בצבע בורדו עמוק עם מִפתח מעניין בחזית. מאחור, באזור הקרסול, היא שילבה פיסת עור ורודה בטקסטורת קרוקודיל. בחודש שעבר מיקמה יוסיפון את חנות הסטודיו שלה בפאתי רחוב העלייה, כך שאפשר סוף סוף לפגוש את הפנים הנבוכות שמאחורי הנעליים מהיותר נועזות ואמיצות שמעוצבות כאן. כך או כך, החזה הקטן שלה הוא הרווח הגדול של כולנו

שומייקר, 650־890 ש"ח, העלייה 7, 7616987־054

נעליים של שומייקר. צילום: רוני כנעני
נעליים של שומייקר. צילום: רוני כנעני

נרות, נשמה

"שילוב של תחכום עיצובי והומור סמי־מורבידי", מגדירה לירון זר את הנרות של Pyropet. ואכן, איך עוד אפשר להגדיר נרות חביבים בצורת חיות, אשר מתחת לשעווה שלהם רק ממתינים להיחשף שלדי מתכת? לירון ואחותה נירית, הניצבות מאחורי מותג היבוא Weapon of Choice, החליטו לפני כמה שבועות לייבא את הנרות האיסלנדיים־ניו יורקיים ולאחרונה החלו לפזר אותם ברחבי העיר. את הדובים, הצבים והארנבונים הדליקים והתמימים למראה תוכלו לאתר בחנויות ובוטיקים נבחרים כמו רוני בר, שרה בראון ועוד.

Pyropet,י129־149 ש"ח, לבירור החנות הקרובה: 4440669־054

נר של Pyropet. צילום: יח"צ
נר של Pyropet. צילום: יח"צ

הסוד הוא בניחוח

הבושם החדש מבית מארק ג'ייקובס פשוט מעורר השתאות. האריזה מהודרת, אקסטרווגנטית לאללה ומוגזמת לעילא: בקבוק זכוכית בגוון ירוק איזמרגד, מחופה בטקטסטורת עור נחש, שרשרת זהב כבדה וגדיל משי שחור וחלקלק. תודו שזה נשמע יותר כמו תיאור של תיק ערב קוקטי ויקר להחריד. אך בניגוד מוחלט לציפיות שיוצר הרושם הראשוני, הניחוח עצמו (תערובת מוצלחת של פרחי שזיף, יסמין, ורד בולגרי וענבר) מתגלה דווקא כנעים ומעודן.

Decadence by Marc Jacobs,י84־99 דולר, להשיג בלעדית בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

Decadence by Marc Jacobs. צילום: יח"צ
Decadence by Marc Jacobs. צילום: יח"צ

בקטנה

חובבי הפיצ'פקס המעוצבים ישמחו לשמוע על נחיתתו בארץ של Izola – מותג הלייף הסטייל הניו יורקי שעשה עלייה הודות ל־Belle&Sue. אתר האופנה (שמחזיק כיום גם חנות בשינקין) החליט להרחיב את מחלקת העיצוב לבית בעזרת מגוון מוצרים מפתה הכולל נרות ריחניים, וילונות אמבטיה נוסטלגיים, מברשות שיניים מבמבוק, סבונים על בסיס שמן זית, בקבוקוני פלאסק עגלגלים, תיקי נסיעות נאים ואפילו מטקות.

Izola,י99־459 ש"ח, בחנות הדגל של Belle&Sue, שינקין 41, ובאתר

Izola. צילום: יח"צ
Izola. צילום: יח"צ

הנדסת אנוש

ביום מאיה שקדי עובדת כאדריכלית, ובלילות היא מממשת את התשוקה האמיתית שלה בסטודיו קטן בכיכר רבין. את מותג התכשיטים שלה, Yama, היא השיקה לפני שבעה חודשים. הבסיס המקצועי של הצורפת הצעירה ניכר בעיצוביה שנשענים על עולמות ההנדסה, האדריכלות והתיעוש. בקולקציה החדשה שלה אפשר למצוא תכשיטים גיאומטריים מכסף, מגולדפילד או מזהב 14 ו־18 קראט, תכשיטים משובצים יהלומים לצד פריטים נגישים יותר – כמו טבעת חלקה ועדינה בצורת וי – ספק אות הניצחון ספק ציפור שממריאה באופק.

Yama,י800־4,500 ש"ח, בסטודיו המעצבת בתיאום מראש: 8660544־050, או באתר

Yama. צילום: אורי לבני
Yama. צילום: אורי לבני