נשלמות ההכנות למלחמה הבאה

סלפיש. איור: יובל רוביצ'ק
סלפיש. איור: יובל רוביצ'ק
15 בפברואר 2018

 

*
אצלנו בכפר טודרא
שבלב הרי האטלס
היו לוקחים את הילד
שהגיע לגיל 18
ואומרים לו:
נגמר (הברירה הטבעית. לא להקת הברירה הטבעית, הברירה, הממשית, הישראלית. שאין טבעית ממנה)

*
אני איציק מחנות הסקס של איציק, ויברטורים ושמנים למסז' וסרטי די.וי.די אירוטיים. האחרונים מגיעים יחד עם ויאגרה כי אנשים שעדיין יש להם די.וי.די הם בדרך כלל מגיל הזהב. אבל אני סוטה (לא כתכונת אופי, אלא מהנושא. ויש המשך:)

*
אז אני עומד בחנות הסקס שלי, עם זוג הומואים בגיל ה… מה בא אחרי זהב? פלטינות בקרסול? ואני מחפש להם גם עזרי מין, גם ויאגרה כדי שיהיה בשביל מה לקנות עזרי מין, וגם וולטרן בלי מרשם לכאבי גב שאחרי, ופתאום – התחילה המלחמה.
כמעט עשיתי במכנסיים.
שבמקצוע שלי זה הוצאה מוכרת, אבל עדיין (איציק, מחנות הסקס של איציק)

*
"חללי המילניאלז," אמרתי לעורך הראשי, "נורא קשה לעשות עליהם כתבות נופלים כאלה."
"למה?" שאל העורך. יכולתי לראות שאין לו סבלנות אלי, אבל מה לעשות ואני מקצוען – אגב, שורת הפיקאפ היעילה ביותר שלי, נסו ותיווכחו.
"כי ההורים שלהם לא יודעים מה להגיד עליהם," אמרתי. "אתה הולך לאמא שכולה, וכל מה שיש לה להגיד על הילד שלה זה: הוא לא היה בטוח מה יהיה בעתיד."
"נו," אמר העורך הראשי, "ובאמת לא היה לו עתיד. תכתוב: ילד נביא!" (ויש הסבר:)

*
"לא," אני מנסה להסביר לעורך הראשי, "הם לא היו בטוחים בקשר לכלום. לא קריירה, לא כסף, לא לימודים – הם אפילו לא בטוחים אם הם רוצים להיות בנים או בנות."
"טוב," אמר העורך, "זה פשוט התבגרות מאוחרת, זה בא עם הגיל."
"לא אצל חללי צה"ל," הזכרתי לו.
"לא," הוא הסכים, "הם כמו יין ישן – לא מתקלקלים." (ויש פתרון:)

*
בסוף לא פרסמנו כלום על הנופלים המילניאלז. ממילא אפשר למצוא את כולם בפייסבוק. או באינסטגרם. או בטינדר. לא, בעצם, בטינדר הם הראשונים להיעלם (כתבנו לענייני נופלים)

*
אני לא דתי, אבל בתור חייל צעיר במלחמה הבאה, לא אכפת לי אם אלוהים יגיד לי שיש תוכנית. לא דחוף לי אפילו לדעת מה התוכנית, רק שיש. הצרה היא ששר הביטחון זה ליברמן, והוא גם לא מאמין באלוהים וגם היה אפסנאי. אז זה לא שיש לו הרבה ידע. צבאי או רליגיוזי (תום הרב"ט)

*
אחרי שהמלחמה הבאה תיגמר, אני אחזור הביתה, ואני אהיה בשוק ששום דבר לא השתנה. וזה מאוד יכאב לי: כל ההקרבה, כל החברים שיפלו, כל הכאב, האימה, השכול – ושום דבר לא השתנה. אז מה שאני אעשה, אני אקים סטראט־אפ. לא קשור למלחמה, קשור ללעשות המון כסף (אלכס מפלוגה 3)

*
במלחמה הבאה – בעד מי אתם? (ויש הסבר:)

*
זה כמו שאהדתי את מכבי תל אביב כדורסל כל החיים. עד שפעם אחת הפסידו את האליפות, ובהתחלה זה היה נראה סוף העולם. אבל אז פתאום הכל נהיה יותר מותח. חזר האקשן לליגה. בקיצור, אני אומר, אם אתם מחפשים רמטכ"ל חדש, אולי תבדקו עם גיא גודס? (ויש פזמון שלא נס ליחו:)

*
להם היתה שיטה: קודם זרקו רימון, אחר כך ירו צרור, אחר כך נחו. אז בין צרור לרימון, הייתי ניגש לפתח הבונקר שלהם ושם את חומר הנפץ. אני לא יודע למה קיבלתי תלונה על הטרדה מינית. אולי בגלל שזה היה הבונקר־מקלחות של הבנות? (גבעת התחמושת 2018)