נתראה בשמחות: מדריך העיצוב האלטרנטיבי לעונת החתונות

עונת החתונות בפתח והבריידזילות במתח. קבלו את המדריך האלטרנטיבי לכל מה שחם בעולם האירועים

וואשי טייפ של תמר בר
וואשי טייפ של תמר בר

טבעת Two-Gether

שדרגו את אגף התכשיטים והקידושין בטבעת זו: טבעת נישואים מפוסלת בהדפסה תלת ממדית. הפריט בעיצוב סטודיו Mango מורכב מחיבור נצחי וסמלי של שתי דמויות אוהבים ומוצע בגרסת פוליאמיד, כסף או זהב.

22־860 דולר

לאתר Mango

טבעת של Two-Gether

לישון כפיות

אפרת אלי מסטודיו Petek-design מפרשנת את ה-"ספונינג" לתצלומי "לישון כפיות" אמנותיים ורומנטיים לזוג הטרי. כרטיסי הברכה מוצעים בשלל סגנונות לצד אופציה בהתאמה אישית עם שמות בני הזוג בתוספת תאריך יום נישואין או בתוספת הקדשה.

10־220 ש"ח, להשיג ב-Petek Design

 

כרטיסי ברכה Spooning

 

כרטיס ברכה לצ'ק

איך לא חשבו על זה קודם? המותג הישראלי Textured Paper מבריק עם כרטיס ברכה בתוספת תא ייעודי להכנסת צ'ק. הוא מיוצר מנייר ידידותי לסביבה, בטכניקה היוצרת טקסטורת תבליט מעוינים או מגן דוד.

27 ש"ח, להשיג ברשת סוהו

כרטיס לצ'ק של "סוהו"

נישואים פיקטיביים

לטש את טקס ההצעה עם ספין פמיניסטי במחיר סיטונאי: מאג קרמיקה יהלום מאויר בעיצוב תמר בר או ספל חרסינה מתוכשט, 2 קראט, בזיגוג זהב או פלטינה בתוספת קריסטל סברובסקי. מגיע במארז מתעתע של מראה קופסת תכשיטים אלגנטית בעיצוב Fred & Friends.

מאג יהלום, 45 ש"ח, להשיג בחנות אונליין של תמר בר, מרמלדה מרקט

Tamar-bar-diamond-mug_H

דקורציה וואשי

שיגעון הוואשי תופס תאוצה גם בעולם עיצוב הארועים והדקור כטרנד ממכר וסופר שימושי לעיטור אביזרים, להכנת כרטיסי ברכה והזמנות או לשדרוג אריזת מתנה. אצל המעצבת והמאיירת תמר בר תמצאו סליל וואשי טייפ מאויר במראה לב מפוקסל, עשוי מנייר איכותי ונוח לחיתוך ביד.

14 ש"ח, להשיג בחנות המעצבת במרמלדה מרקט

וואשי טייפ של תמר בר

ספר אורחים

אל תגידו שלא אמרנו: הבוק וודינג הוא הדבר הבא בעולם החתונות. זה הזמן לשלוף מהבוידעם ספר חתונות-זיכרונות לתיעוד הקדשות, ברכות והגיגים. החנות Polka Dots מרעננת את הקו המסורתי עם אלבומים בסגנון עכשווי.

להשיג בחנות Polka Dots

ספר אורחים של Polka Dots
ספר אורחים של Polka Dots

אביזרים

אצל המותג האמריקאי Fred &Friends תמצאו שלל אביזרים לפארטייה ביניהם קיסמי חתול אלגנטיים, קסמי Boogie לחטיפים וגם כוסות בהדפסים.

להשיג באתר המותג

קיסמי חתול
קיסמי חתול