"בית הנייר" חוזרת: נטפליקס חשפה את סדרות המקור החדשות שבדרך

נטפליקס הציגה בסוף השבוע 6 סדרות מקור חדשות שיעלו בשנה הקרובה, והכריזה על עונה שלישית ל"בית הנייר". עוד בדרך: סרטי דוקו ועונות חדשות לסדרות אהובות

"בית הנייר" חוזרת לעונה שלישית (צילום: יח"צ)
"בית הנייר" חוזרת לעונה שלישית (צילום: יח"צ)

נטפליקס חשפה בסוף השבוע האחרון פרויקטים חדשים שיעלו אצלה בשנה הקרובה, 7 מתוכם הם סדרות מקור. ענקית הסטרימינג הכריזה כי תשיק יותר מ-100 פרויקטים מ-16 מדינות בשנה הקרובה.

אז מה ברשימה? קודם כל, מכורי "בית הנייר" ("La casa de papel") ישמחו לגלות שהפרופסור עומד לחזור לעונה שלישית ב-2019, עם טכניקת פריצה חדשה שפיתח (כנראה שהפעם בלי עזרה מאבא). עוד בסדרות המתחדשות: "דברים מוזרים" תחזור לעונה שלישית עד 2019, ו"GLOW" תחזור לעונה שנייה ב-29.6.

"דברים מוזרים"
"דברים מוזרים"

עוד כתבות מעניינות:
הסדרות והסרטים הכי שווים שעולים בנטפליקס החודש
סדרות המקור הכי גרועות של נטפליקס
 הספריות הסודיות ועוד 6 פרצות שלא הכרתם בנטפליקס

את רשימת סדרות המקור החדשות שיהיו זמינות בנטפליקס ישראל ממשיכה "הגל" (גרמניה), המבוססת על "הנחשול" ונעשתה בהשראת אירועים אמיתיים. סוף סוף כבר לא מוקדם מדי גם בגרמניה; "Turn up Charlie" (בריטניה) – קומדיה חדשה בכיכובו של אידריס אלבה ("לות'ר"); "מורטל" (צרפת) – סיפורם של בני נוער המחוברים על ידי כח על טבעי; "לה לונה נרה" (איטליה) שתחזור למאה ה-17 באיטליה ואל הנשים שנחשדו בכישוף; סדרת מקור ראשונה מהולנד, המתרחשת באמסטרדם ומתמקדת בקבוצת תלמידים שיש להם הכל – וגם פתח כניסה לעולם שטני מתור הזהב ההולנדי שנתגלה במקרה; ו"המשחק האנגלי", דרמה בת שישה חלקים המגוללת את סיפור המצאת הכדורגל.

נוסף לאלה יגיעו לנטפליקס גם שני סרטים דוקומנטריים. הראשון מבוסס על אחד ממקרי הרצח הלא מפוענחים הגדולים בהיסטוריה הצרפתית – רצח הילד גרגורי וילמין, שב-1984 נמצא מת בנהר סמוך לביתו; השני נקרא "המדרגות" ומגולל את סיפורו המאלף של מייקל פיטרסון, עיתונאי שהורשע ב-2000 ברצח אשתו, וההתפתחויות בפרשה מאז מולידות עוד ועוד פרקי המשך של הדוקו. לצד אלה תגיע גם הדרמה "סלח לנו על חובותינו" ("Rimetti a Noi i Nostri Debiti"), הסרט האיטלקי הראשון של נטפליקס. הסרט מתמקד בגבר שאיבד את עבודתו, סופג איומים מנושיו ומסכים לעבוד אצל גובה חובות, אבל הוא לא הבין את המחיר שישלם על כך.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"