איזה תל אביבי בקורונה אתם: הרוחנית, החרדתי או האופה?

במיוחד בשבילכם, יוגה על החוף (צילום: Shutterstock)
במיוחד בשבילכם, יוגה על החוף (צילום: Shutterstock)

נראה שהמגיפה הביאה לא מעט בעיות חדשות, אך בעיקר העמידה אותנו מול השריטות של עצמנו. אספנו עבורכם את מיטב השבטים שהעיר התחלקה אליהם במשבר. סביר מאוד שגם אתם נמנים על אחד מהם

הקורונה אמנם הביאה איתה הרבה בעיות חדשות, אבל בעיקר העמידה אותנו מול השריטות של עצמנו. כל תל אביבי מצא שיטה משלו כדי להתמודד ולהדחיק. אנחנו לא שופטים אף אחד אבל קצת כן. אספנו עבורכם את מיטב השבטים שהעיר התחלקה אליהם במהלך המשבר, את רובם אתם בטח מכירים וסביר להניח שגם משתייכים לפחות לאחד מהם.

האופים

כשהממשלה רק הכריזה על סגר, הם כבר היו בסופר עם עגלה מלאה בקמחים ובשמנת מתוקה. הסטורי שלהם מלא בתיעוד של מעשה ידיהם להתפאר, והם במקום הראשון בעולם במספר טארטים לנפש. גור המחמצת שלהם לימד אותם מהי אהבת אמת.
טיפ להמשך: המטבח הוא לא תחליף לפסיכולוג.

הרוחניות

מאמינות שהקורונה היא מתנה שהעניק לנו היקום, ושהסגר הוא זמן לנשימה ולחיפוש עצמי. הן עושות יוגה 3 פעמים ביום, שותות שייק קייל וחופפות את השיער פעם ברבעון. המשבר התעסוקתי לא מטריד אותן והן משוכנעות שאנרגיות טובות יזמנו את כל מה שהנפש צריכה. בדרך כלל יש להן הורים עשירים.
טיפ להמשך: לערוך פגישת היכרות קצרה עם המציאות.

החרדתיים

הפעם האחרונה שבה יצאו מהבית היתה בפברואר 2020. הם הלקוחות הנאמנים ביותר של מסיכות ה-N95 וקונים אלכוג'ל בליטרים. חשיפה ממושכת לאור השמש ככל הנראה תגרום להם לנזק בלתי הפיך, והכישורים החברתיים שלהם יצטרכו שיקום ארוך כשכל זה ייגמר.
טיפ להמשך: לנשום עמוק.

המבודדות הסדרתיות

היו בבידוד כבר 18 פעם. לרוב הן דווקא מקפידות על ההנחיות, אך המזל פשוט לא לצידן. החברה הכי טובה שלהן היתה חולה מאומתת, הפסיכולוג שלהן היה חולה מאומת, הטכנאי של המזגן היה חולה מאומת, השכן שביקש סוכר פעם אחת היה חולה מאומת והחתול שלהן היה חולה מאומת. למרות הכל הן אף פעם לא נדבקו, ועליהן נאמר: תמיד המבודדת, לעולם לא המאומתת.
טיפ להמשך: לא למלא לוטו.

הציפורים החופשיות

מתחילת הקורונה לא ישבו יום אחד בבית. ספורט יחידני, הפגנה יחידנית, סיוע לארנב במצוקה, האנג בסופר פארם – כל התירוצים כשרים כדי לצאת מהבית. הם אותם האנשים שרואים שלט "צבע טרי – לא לגעת!" ועכשיו הם ממש חייבים לגעת.
טיפ להמשך: ותרו על הדירה שלכם. אתם גם ככה לא משתמשים בה, אז לפחות תחסכו את השכירות.

החוזרות למקורות

בכל סגר הן מוסרות את הדירה שלהן לסאבלט, אורזות את המק ואת הוופורייזר ונודדות לבית המפנק של ההורים בנווה נבטים. בזמן שכולנו נרקבים בדירות החדר וחצי שלנו, הן מבלות את הסגר עם אוכל של אמא ועם נוף פסטורלי. הן בחל"ת ולא מוציאות שקל, כך שלמעשה הן המרוויחות הגדולות ביותר של מהמשבר הזה.
טיפ להמשך: אין, המשיכו כך.

אנשי הצמחים

בזמן הקורונה הם גילו את עולם הצומח והדברים קצת יצאו משליטה. הם ויתרו על כמה מהרהיטים בבית לטובת שטח גידול נוסף, הם סוחרים בייחורים באופן כפייתי, ומנהלים שיחות שלמות עם העציצים שלהם. שליש מהחמצן בעיר מגיע מהפוטוסינטזה ההמונית שמתרחשת בדירה שלהם. בשנה האחרונה ניהלו יותר שיחות עם צמחים מאשר עם אנשים.
טיפ להמשך: יש. לכם. מספיק. צמחים.