סוי פרידי באנומיונג, בנגקוק – השכונה הכי אולד סקול בקטע טוב

התמנגלו עם אנשים דומים לכם באחד הברים החדשים והמצוינים בשכונה ונשמו עמוק את האנרגיה הפרשית לפני שגם השכונה הזאת תהפוך למלכודת תיירים

סוי פרידי באנומיונג, בנגקוק (צילום: Phuthip Wattanakeesuntorn)
סוי פרידי באנומיונג, בנגקוק (צילום: Phuthip Wattanakeesuntorn)
24 בספטמבר 2019

השנים האחרונות ראו רובעים פופולריים כמו ת'ונגלור ואקאמאי נעשים צפופים ויקרים מדי. צעירים מקומיים ותושבי חוץ חובבי טרנדים שמו פעמיהם מזרחה ונחתו ברחובות שסביב לסוי פרידי באנומיונג, אזור שנקרא גם Phra Khanong (על שם תחנת הסקייטריין שבשכונה). התושבים החדשים בשכונה השקטה-לשעבר העניקו לה באזז ואווריה רב-תרבותית שמעולם לא הייתה בה, ועכשיו הבתים האלגנטיים שלה ומסעדות האולד-סקול מוקפות בבתי קפה וברים מגניבים, גלריות ובוטיקים שיקים ושווקים פתוחים שהקימו המוחות הקריאטיביים שהתנחלו בשכונה. תקפצו לכוס של קפה ארטיזינלי ב-Karo Coffee Roasters, צלמו את אמנות הרחוב מסביב ל-W Market, התמנגלו עם אנשים דומים לכם באחד הברים החדשים והמצוינים בשכונה ונשמו עמוק את האנרגיה הפרשית כל עוד היא כאן.

להזמנת טיסה זולה לבנקוק עם טיים אאוט טיסות >>

לאכול: ממוקמת בפוד-קורט חסר ייחוד ליד Soi Pridi 43, מסעדת Larb Lub Lub ("הלארב הסודי") שווה את הצעדה במעלה הכביש הראשי. הצטרפו אל המקומיים המיודעים ותושבי החוץ היפניים שמתענגים על המטבח הצפון-מזרח תאילנדי, לצד שלל מטעמים יפניים וסשימי מפתיע בטריותו במסעדת הסוד-שמור-היטב הזאת.

לשתות: הבר Clouds Across The Moon לוכד את הנוסטלגיה של בעליו לשנות השמונים בעיצוב אייטיזי בוהק ומשקאות עם גרוב עתידני. נסו גם את ה-Cielo Sky Bar ברובע W, שם תוכלו ללגום דרינקים על רקע הנוף הלילי המהפנט של בנגקוק.

לעשות: שופינג בשביל הפאן, עתיקות לאספני ב-Masaru Japan Store, שווה לבדוק גם אמנות עכשווית של אמנים יפנים ותאילנדים פורצי דרך ב-Goja Art Gallery (שמארחת גם ערבי היפ-הופ חמים ומקפיצים).

לישון: ההוסטל Local Time מציע אווירה ידידותית ושהייה ללא ניג'וסים, יחד עם פעילויות כיפיות כמו ערב טעימות בירה, שיעורי יוגה וג'אם-סשנים. להזמנת חדר בהוסטל

והמקומיים אומרים: "הלוקיישן של השכונה מעולה, לא רחוק מדי ממרכז העיר אבל עדיין שקט. מי שגר בשכונה נהנה מבתי קפה, שווקים ואוכל רחוב מצוין".